4 צפייה בגלריה
בלה חדיד מארק קלמן
בלה חדיד מארק קלמן
ביי, שלום תודה! מארק קלמן ובלה חדיד
(צילום: ZapatA/MEGA)
אחרי שנתיים של זוגיות, בלה חדיד (26) ובן הזוג מארק קלמן נפרדו (35) - כך פורסם אמש (ד') באתרים מעבר לים. על פי הדיווחים, הפרידה התרחשה ממש לאחרונה, בזמן שחדיד לקחה "הפסקה" מהכל כדי לטפל במחלת הליים ממנה היא סובלת, המתאפיינת בכאב ראש, חום, עייפות, דיכאון ופריחה בעור. מנגד, הצהובונים טוענים כי ה"הפסקה" המדוברת היא למעשה אשפוז במכון גמילה.
"הם היו מאוד מאוהבים אבל בסופו של דבר החליטו לשים קץ ליחסים", סיפר מקורב לשניים ל"דיילי מייל". "בלה היא בחורה נחמדה מאוד אבל נאבקת עם הלחצים של התהילה. היא מנסה לדאוג לעצמה". בנוסף התייחס אותו מקורב לשמועות על כך שחדיד נכנסה למכון גמילה בעקבות התמכרותה לסמים ואלכוהול, ואמר: "לפני תשעה חודשים בלה החליטה שהיא רוצה להפסיק לשתות - והיא הפסיקה. היא פיכחת כבר תשעה חודשים ומעולם לא הייתה לה בעיית התמכרות. היא לא בגמילה".
על פי מקורב אחר, שהחליט ללרלר עם מגזין ET, חדיד וקלמן נפרדו בתחילת הקיץ כי "היחסים מיצו את עצמם" וכרגע דוגמנית העל עסוקה בלקבל טיפול רפואי יומיומי למחלת ליים.
עם זאת, מגזין In Touch טוען כי במרץ האחרון, אחרי חמישה חודשים ללא אלכוהול, חדיד שוב נפלה למשקה ואישפזה את עצמה במכון גמילה - ואף ציינו כי היא לא צעדה בשבוע האופנה האחרון בפריז, שהתקיים בחודש יוני, למרות שאחותה ג'יג'י חדיד והחברה הטובה קנדל ג'נר כן לקחו בו חלק.
בינואר 2022 התראיינה חדיד למגזין InStyle וסיפרה על ההחלטה להתנזר מאלכוהול. "שתיתי לא מעט. אהבתי אלכוהול והגעתי למצב שבו התחלתי לבטל יציאות בערבים מסוימים, מכיוון שחשתי שלא אוכל לשלוט בעצמי".
4 צפייה בגלריה
"מי ינגב אותי עכשיו?"
"מי ינגב אותי עכשיו?"
"מי ינגב אותי עכשיו?"
(צילום: Splashnews)
חדיד וקלמן נפגשו בניו יורק בשנת 2020, כשעבדו יחד על פרויקט משותף, זאת מכיוון שקלמן, ארט דירקטור במקצועו, היה הראש הקריאייטיבי מאחורי מספר פרויקטים אופנתיים של חדיד. "הוא היה הראש היצירתי מאחורי פרויקטים אופנתיים רבים והם הצטלבו מספר פעמים לפני שהחלו לצאת", סיפר מקור יודע דבר לחדשות E!.
"אני מרגישה מאוד נוח ומאוד בטוחה עם מארק", סיפרה חדיד בריאיון למגזין Interview, והתייחסה גם לעבודתו: "הוא מוכשר להפליא - בכל מה שהוא עושה".
4 צפייה בגלריה
בלה חדיד מארק קלמן
בלה חדיד מארק קלמן
"אהבו מאוד אחד את השנייה"
(צילום: ZapatA/MEGA)
וכמה מילים על מצבה הבריאותי של חדיד: דוגמנית העל חלתה לראשונה בדלקת קרום המוח מקרציות (מחלה שנגרמת מנגיף שנקרא Tick-Borne) בשנת 2012, אז ככל הנראה נדבקה מהסוסים בחווה המשפחתית בסנטה ברברה. כשהייתה בת 14 אובחנה באופן שגוי עם ADHD ושנה לאחר מכן החלה ליטול תרופות מכיוון שסבלה מדיכאון ומחולי.
חדיד סיפרה כי איש לא האמין שהיא חולה כרונית מלבד אמה, יולנדה חדיד, שאובחנה כחולת ליים בשנת 2012. "אחרי אבחנות רבות במשך שנתיים, אמא שלי התחילה להסיע אותי ממקום למקום כשהיא חולה בעצמה, הכל כדי למצוא את הרופאים שיוכלו לרפא אותי", סיפרה הדוגמנית בעבר. לדבריה, לאחר שעברה סדרת טיפולים בהם IVS וטיפולים הוליסטיים למיניהם, אמה והיא חצו את הגבול לטיחואנה שבמקסיקו, שם פגשו רופא מקומי שעזר לה.
4 צפייה בגלריה
בלה חדיד
בלה חדיד
רק בריאות!
(צילום: Gettyimage)