לפני קרוב לשנה, סיפר השחקן והקומיקאי מרלון ווינס (52) לראשונה על ילדו הטרנסג'נדר: "יש לי בת שעברה שינוי לבן. בתי אמאיי היא כעת קאי", סיפר בריאיון בפודקאסט The Breakfast Club.
אתמול (ג') התארח ווינס בתוכנית של ג'ניפר הדסון, ודיבר איתה על בנו בן ה-24 והקשר שלהם מאז השינוי. "הוא אותו ילד, רק שעכשיו יש לו זקן", אמר. הדסון התעניינה מה ווינס למד על עצמו מאז שהבין שקאי הוא טרנסג'נדר והכוכב השיב: "למדתי שאני הרבה יותר חזק ממה שחשבתי. למדתי שהמשפחה שלי, אחיי ואחיותיי, הכינו אותי להיות סלע במשפחתנו".
2 צפייה בגלריה
מרלון ווינס
מרלון ווינס
"למדתי שאני הרבה יותר חזק ממה שחשבתי". מרלון ווינס
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP, File)
ווינס הוסיף שהקבלה וההכלה של השינוי שעבר בנו לא היו פשוטות עבורו, אבל היה ברור שהוא יתמוך בו לחלוטין: "אלו התינוקות שלי. עברתי את חמשת השלבים של האבל עד שהגעתי למקום היפה והקסום שנקרא השלמה".
בשנים האחרונות ווינס גם איבד את שני הוריו שהלכו לעולמם בשיבה טובה, והוא אומר: "כל זה קרה לי בו זמנית, וההשלמה הפכה להיות חלק מהכול. וברגע שאתה מגיע לשם, אתה משחרר, נותן את עצמך לאלוהים ואז הכול בסדר. אפילו יותר טוב".
ווינס סיפר לאחרונה בריאיון אחר על משך הזמן שלקח עד שהגיע "מהתנגדות לקבלה": "זה נמשך שבוע שלם, ובשבוע הזה למדתי יותר מאשר בכול חיי. אתה מבין את המשמעות של הילדים והיופי שבאהבה ללא תנאים. בסופו של יום, בליבי, הדבר היחיד שחשוב לי הוא שהילד שלי יהיה מאושר".
בחודש יוני האחרון, ווינס הגדיל לעשות ועשה סשן צילומים מיוחד עבור חודש הגאווה. הוא כתב: "אני מסתכל על התגובות ואני חושב שאנשים לא מבינים את המסר שלי. חודש גאווה שמח ביצ'ס, אני לא אלוהים אז אני לא שופט. אני אבא, אני חבר ואני אדם אוהב אז אני מנצל את זכותי לאהוב".
לווינס יש שלושה ילדים: קאי ושון (21), מבת זוגו לשעבר אנג'ליקה זקארי, ובת נוספת, אקסל (שנתיים), מחברתו לשעבר בריטני מורלנד שאיתה הוא נמצא כרגע בסכסוך משפטי על תנאי המשמורת ומכיוון שהיא דורשת להגדיל את סכום דמי המזונות שהיא מקבלת ממנו, שעומד כרגע על 18 אלף דולר לחודש.
ווינס אמר: "זה מקרה קלאסי של אבא טוב, אוהב ואחראי שמשלם 18 אלף דולר מדי חודש עבור תינוקת בת שנה, ואישה מתנשאת שמחליטה לדרוש יותר. יש כל כך הרבה נשים שנאלצות לגרור לבתי המשפט גברים שלא משלמים כלל עבור ילדיהם, וכאן יש אישה שמקבלת משכורת של רופאה שטוענת שזה לא מספיק. אני איש טוב עם לב טוב והרבה אחריות, אבל אני מסרב להיות מנוצל".
2 צפייה בגלריה
מרלון ווינס
מרלון ווינס
מרלון ווינס
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)