3 צפייה בגלריה
קייטי פרייס
קייטי פרייס
קייטי פרייס
(צילום מסך)
מנחת הטלוויזיה והדוגמנית במיל' קייטי פרייס, חשפה כי נאנסה תחת איומי אקדח בשנת 2018 במהלך גניבת רכב בדרום אפריקה. בסרט תיעודי חדש על חייה - "הטראומה ואני", שיתפה פרייס באירוע הטראומטי שעברה. "זה קרה במהלך הצילומים לתוכנית הריאליטי Quest Red, My Crazy Life. לא הייתה לנו אבטחה - אם הייתה לנו אבטחה הם היו מצליחים להתמודד עם ששת הבחורים שהחזיקו אותי באיומי אקדח ואנסו אותי".
לדבריה של פרייס היא נזרקה מהרכב על ידי התוקפים במהלך נסיעתה מיוהנסבורג לסוואזילנד שבדרום אפריקה. ברכב שגנבו נשארו מחשבים ניידים, אייפד, מזומן ותכשיטים רבים והם לא נתפסו מעולם. "המשטרה אמרה שזה נס שהם לא הרגו אותנו", אמרה במהלך פרק של SAS ב-channel 4.
"נכנסתי לדיכאון עמוק לפני כמה שנים ואז שוב חוויתי דיכאון נוסף. רציתי להתאבד, לא רציתי להיות כאן. פגעתי בעצמי עד שאיבדתי הכרה - היו לי חבורות סביב הצוואר, אבל אז התעוררתי. פשוט לא רציתי להיות כאן". פרייס התאשפזה במכון הגמילה The Priory, שם התמודדה עם הפוסט טראומה וסיפרה כי באמצעות הטיפול למדה להתמודד עם עברה ולדעת מה מחייה אותה. "פקחו לי את העיניים. כשאתה הולך למכון לבריאות הנפש אנשים חושבים שזה חייב להיות בגלל סמים או אלכוהול. מעולם לא התאשפזתי בגלל שתייה, סמים או התמכרות אחרת. התאשפזתי כדי להתמודד עם PTSD (הפרעת דחק פוסט-טראומטית)".
3 צפייה בגלריה
קייטי פרייס
קייטי פרייס
רצתה לשים קץ לחייה
(צילום: אינסטגרם)
פרייס הוסיפה כי הרכילויות שהיו סביבה פגעו בה מאוד. "הדיבור של אנשים מסביב השפיע עליי מאוד. יש סטיגמה כזו שאם את הולכת ל-The Priory עשית משהו לא בסדר. אבל זה לא נכון. אני חושבת שאנשים שמתאשפזים שם הם אמיצים כי הם מתמודדים עם השדים שלהם ועם כל הבעיות שלהם כדי להפוך את עצמם לאנשים טובים יותר".
אושיית הרשת גם דיברה בפתיחות על המקום האפל אליו הגיעה, הקושי להתמודד עם בריאותה הנפשית ועל תאונת הדרכים הקשה שעברה בשנה שעברה - כשנהגה תחת השפעת אלכוהול. "אני גרה בכפר, לא היה לי לאן ללכת. הייתי צריכה לדבר עם מישהו ובאותו הלילה אכזבתי את עצמי. אני לא מצדיקה כלום, הייתה סיבה למה נכנסתי לרכב". כאמור, בבדיקות שנערכו במקום על ידי המשטרה המקומית גילו כי היא נהגה תחת השפעה. "אני לעולם לא אעשה את זה שוב. זה קרה וזה אמיתי אבל למדתי".
למרות שחל שיפור במצבה, לטענתה, פרייס ממשיכה ללכת לטיפול. "אני בת 44 עכשיו ואני הולכת לטיפול כל שבוע - והלוואי והייתי עושה את זה כבר לפני שנים. זה היה עוצר הרבה מאוד דברים שאולי הייתי אומרת או עושה. אני מדברת כעת עם המטפל שלי על המצב שלי ועל ההתמודדות עם PTSD. אני מרגישה שאני חייבת להגן על עצמי - אבל אני לא חייבת להצדיק את עצמי. אני לא חייבת כלום לאף אחד. אני יודעת את האמת - התבגרתי".
3 צפייה בגלריה
קייטי פרייס
קייטי פרייס
לא חייבת כלום לאף אחד
(צילום: אינסטגרם)
קייטי פרייס החלה את קריירת הדוגמנות שלה כשהייתה בת 16 ממש במקרה. חברה של פרייס הציעה לצלם אותה ולשלוח את התמונות לסוכנות דוגמנות שמאוד התלהבה והחתימה אותה מיד. מהסוכנות העניקו לה את שם הבמה "ג'ורדן" ועד מהרה היא החלה להופיע במגזינים לגברים והפכה לאחת הדוגמניות המוכרות ביותר בבריטניה.
בשנת 2002 הביאה לעולם את בנה הבכור יחד עם הכדורגלן דווייט יורק. בשנת 2004 ייצגה את בריטניה באירוויזיון וסיימה במקום השני. באותה שנה, אגב, התאהבה במי שהיה אליל הנשים באותה התקופה - הזמר פיטר אנדרה והשניים הביאו לעולם ילד משותף. כמה חודשים לאחר מכן השניים נישאו ובשנת 2007 הביאו לעולם את בתם השנייה. קייטי ופיטר השתתפו בכמה תוכניות ריאליטי על חייהם והקליטו יחד מספר דואטים. השניים נפרדו במאי 2009.
פרייס, שאומנם הצליחה מאוד באותן השנים ואף הוציאה שלוש אוטוביוגרפיות, ארבעה רומנים ושתי סדרות של ספרי ילדים - לא תמיד "התקבלה באהבה" בעקבות המראה הפרובוקטיבי שלה. לאחר הגירושים מאנדרה החלה רומן מתוקשר עם אלכס ריד.