2 צפייה בגלריה
ג'סי רתפורד בילי אייליש
ג'סי רתפורד בילי אייליש
כבר לא רווקה. בילי אייליש
(צילום: Gettyimages)
אחרי חרושת שמועות שהעסיקה מיליוני מעריצים - בילי אייליש (20) מאשרת את הזוגיות החדשה עם המוזיקאי ג'סי רתרפורד (31). השניים נתפסו בעדשת הפפראצי ביציאה ממסעדת La Mirch בלוס אנג'לס כשהם חותמים את הדייט המוצלח בנשיקה, וכידוע - אין אישור יותר ודאי מפפראצי לוהט.
השניים יצאו מהמסעדה כשידו של רתרפורד עוטפת את אייליש וחיוך ענק מרוח על פניהם. כדי להשלים את סט הצילומים השניים עצרו לנשיקה פוטוגנית שכמובן תועדה היטב.
לטובת מי שלא עקב נזכיר כי שמועות סביב מערכת היחסים החדשה בין אייליש לרתפורד החלו לצוץ בשבוע שעבר, כשמעריץ נלהב פרסם סרטון של השניים מחזיקים ידיים. כמה ימים לאחר מכן רתפורד הופיע בתמונה שצילם אחיה של אייליש מאולפני יוניברסל, ובמקביל אייליש פרסמה גם כן תמונה מאותו המקום. "OMG, ראיתי את בילי אייליש ב'לילות האימה'" כתב המעריץ לצד הסרטון שעורר את הרשת.
כמובן שהשמועות על הזוגיות החדשה לוו בביקורת על הפרש הגילאים בין השניים, שעומד על 11 שנים. נציין כי אייליש ורתפורד מכירים כבר שנים רבות ולמעשה בשנת 2017 אחד ממעריציו של רתפורד פרסם תמונה של השניים שבילו יחד במסיבת תחפושות.
אייליש מצידה לא מרבה לדבר על מערכות היחסים שלה וגם הפעם סירבה להתייחס לרומן החדש. בריאיון עבר דיברה הזמרת על הרצון לשמור על מערכות היחסים שלה שלה, ואמרה: "היו לי מערכות יחסים ושמרתי אותן בסוד. ואפילו על הפעמים הבודדות שנתתי לעולם לראות אני מתחרטת. אני חושבת על אלה שבחרו לפרסם את מערכות היחסים שלהם בפומבי ואז נפרדו וזה כזה 'מה אם הכל ישתבש'?"
זה הזמן להזכיר כי האקסים המפורסמים והבודדים של אילייש (שאנחנו יודעים עליהם) הם הראפר ברנדון קוונטין אדמס, כפי שנחשף בסרט התיעודי על חייה, והשחקן מתיו טיילר וורסה.
וכמה מילים על הבויפרנד החדש: רתרפורד הוא סולן להקת The Neighbourhood ומי שעומד מאחורי הלהיט Sweater Weather. אקסית מוכרת שלו היא דבון לי קרלסון, אושיית רשת ומסיידת חברת Wildflower Cases. השניים היו יחד בין השנים 2015 עד 2021 אך הפרידה ביניהם אושר רק בחודש ספטמבר האחרון.
2 צפייה בגלריה
ג'סי רתפורד בילי אייליש
ג'סי רתפורד בילי אייליש
הבויפרנד. ג'סי רתפורד
(צילום: Gettyimages)