4 צפייה בגלריה
אפטר פארטי אוסקר
אפטר פארטי אוסקר
בימים יפים נטולי שמועות על רומן. בנג'מין מילפייה ונטלי פורטמן
(צילום: Gettyimage)
רעידת אדמה מעבר לים: אתר הרכילות הצרפתי Voici פרסם מוקדם יותר היום (ו') כי בנג'מין מילפייה (45), בעלה של השחקנית נטלי פורטמן, מנהל רומן. על פי הדיווחים, הכוריאוגרף בוגד בפורטמן עם כוכבת צרפתייה צעירה בשם קמיל אטיין.
את המאהבת המסתורית הכיר מילפייה באופרה הלאומית של פריז, שם הוא עבד במשך שנים בתור מנהל המחול. למרות שהוא התפטר לפני כשנתיים, מקורות יודעי דבר טוענים כי הוא עדיין בקשר הדוק עם המקום - וכאמור, הצוות.
עוד חשף המגזין כי פורטמן גילתה על הרומן של בעלה בחודש מרץ האחרון, מה שכמובן הוביל למשבר עצום במערכת היחסים של השניים.
4 צפייה בגלריה
ישרדו את המשבר?
ישרדו את המשבר?
ישרדו את המשבר?
(צילום: Gettyimages)
וכמה מילים על המאהבת החדשה של מילפייה, לכאורה - כמובן: אטיין היא פעילה סביבתית בת 25 ששמה נחשב לאחד הגדולים והמוכרים בצרפת. בשנת 2020 היא נכנסה לרשימת "50 הנשים הצרפתיות שעשו את 2020" של מגזין Vanity Fair, ולאחרונה נכנסה גם לרשימת "31 האנשים שעשו את השנה", שפורסמה בשנת 2022. קמיל היא בתו של מדריך טיולי הרים ונכדתם של חקלאים.
האמנות היא חלק בלתי נפרד מהאקטיביזם של אטיין, שהספיקה עד כה ליצור חמישה סרטים העוסקים באיכות הסביבה וכמו כן כתבה את הספר For an Ecological Uprising: Overcoming Our Collective Powerlessness, הקורא לדור ה-Y לפעול למען האקלים.
4 צפייה בגלריה
קמיל אטיין
קמיל אטיין
המאהבת! קמיל אטיין
(צילום: Kristy Sparow/GettyImages)
פורטמן ומילפייה הכירו על הסט של "ברבור שחור" בשנת 2009, אז החל הרומן של השניים. ביוני 2011 נולד בנם הבכור אלף ושנה לאחר מכן, באוגוסט 2012 השניים התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה.
בינואר 2014 נחשף כי מילפייה החל תהליך גיור למען ובהשראת אשתו, ושלוש שנים מאוחר יותר השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה, עמליה.
4 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן בנג'מין מילפייה
נטלי פורטמן בנג'מין מילפייה
בהצלחה עם לספר לילדים
(צילום: Backgrid)