4 צפייה בגלריה
ג'ונה היל שרה בריידי
ג'ונה היל שרה בריידי
מצחיק על המסך, פחות במציאות? ג'ונה היל ובת זוגו לשעבר שרה בריידי
(צילום: אינסטגרם)
ג'ונה היל (39) נחשב לאחד השחקנים המצחיקים והמצליחים בהוליווד, אבל נראה שבאופן אישי הוא אדם לא נעים במיוחד וגרוע מכך – בן זוג מתעלל, או כך לפחות טוענת חברתו לשעבר.
שרה בריידי, שיצאה עם היל (כוכב הסרטים "סופרבאד", "רחוב ג'אמפ 21" ו"הזאב מוול סטריט") בשנת 2021 למשך שנה, פרסמה בסוף השבוע שרשרת סטוריז שבהם טענה שבזמן שהיו ביחד הוא התעלל בה נפשית וגם סיפקה צילומי מסך של התכתבויות ביניהם כהוכחה.
"זו אזהרה לכל הנשים, אם בן.ת הזוג מדברים אליכם ככה, תחשבו על תכנית בריחה. דברו איתי אם אתן צריכות אוזן קשבת", כתבה.
בין היתר פרסמה בריידי, גולשת במקצועה, הודעות ששלח לה היל ב-2 בדצמבר 2021, ובהן מנה רשימה ארוכה של מעשיה שהוא אינו רואה בעין יפה: "פשוט ולעניין: אם את צריכה לגלוש עם גברים, להיות מיודדת עם גברים באופן לא הולם וחסר גבולות, לדגמן, לפרסם תמונות של עצמך בבגד ים, לפרסם תמונות מיניות, להיות מיודדת עם נשים לא יציבות מהעבר הפרוע והלא רחוק שלך – אני לא בן הזוג שמתאים לך".
עוד הוא הוסיף: "אם הדברים האלה משמחים אותך, אני תומך בכך ולא יהיו רגשות טינה. אלו התנאים שלי לזוגיות רומנטית, והם מבוססים על הדרכים שבהם המעשים שלך פגעו באמון שלנו".
4 צפייה בגלריה
ג'ונה היל שרה בריידי
ג'ונה היל שרה בריידי
רשימת דרישות לזוגיות מוצלחת עם ג'ונה היל
(צילום: אינסטגרם)
בהודעה אחרת הוא דרש ממנה להסיר מהאינסטגרם שלה תמונות שלדעתו הייתה לבושה בהן באופן חשוף מדי, ביניהן כאלו שבהן היא גולשת עם "התחת שלך בחוטיני". בריידי מחקה את התמונות אך היל עדיין לא התרצה: "זו התחלה טובה, אבל את עדיין לא מבינה את הנקודה שלי. זה לא התפקיד שלי לחנך אותך, הבהרתי מה הגבולות שלי", נזף בה.
היא גם סיפרה שדיברה על היחס שלו אליה בטיפול זוגי שאליו הלכו – ושהמטפלת צידדה דווקא בהיל וייעצה לה פשוט להחליט על מילה בטוחה – "אננס", שבה תשתמש ברגע שהיל יתחיל לצעוק עליה. היל מצידו דווקא חש שהמטפלת לוקחת את הצד של בריידי וכתב: "אני אוהב את זה שהמטפלת שלך חושבת שאני גרוע. אני חד משמעית החבר הכי טוב בעולם". לצד דברים אלה כתבה בריידי בציניות: "החבר מספר אחד", לצד תמונה של כלב צוחק.
4 צפייה בגלריה
ג'ונה היל שרה בריידי
ג'ונה היל שרה בריידי
החבר מספר אחד?
(צילום: אינסטגרם)
בריידי סיפרה: "גם אני מתמודדת עם בריאותי הנפשית, אבל אני לא משתמשת בזה כדי לשלוט באחרים כמו שהוא עשה לי. זו הייתה שנה של התאוששות וצמיחה. בעזרת אהוביי והרופאים חזרתי לחיות ללא רגשות אשם, בושה ושיפוט עצמי לגבי דברים קטנים כמו לגלוש בבגד ים במקום בחליפת גלישה שמרנית. ואני בטוחה שצפוי לי עוד תהליך הבראה מההתעללות הזו".
בנוסף היא גם הסבירה מדוע החליטה לחלוק את סיפורה: "אני משתפת אתכם כי לשמור זאת לעצמי גרם נזק לבריאותי הנפשית". היא גם הגיבה על כך שהיל הפך לאחרונה לאבא לבת עם בת זוגו הנוכחית אוליביה מילר: "אני מקווה שהיא תהפוך אותו לפמיניסט אמיתי, כי העובדה שהוא קורא לעצמו פמיניסט כעת זה מגוחך".
היא הוסיפה: "אם יש דבר אחד שאני מאחלת לו, זה שיהיה מוקף בגברים פמיניסטיים שילמדו אותו להתפתח בדרכים שבהן הוא טען שהוא מעוניין ללכת". לסיכום כתבה: "בן זוג שמתעלל נפשית הוא לא בהכרח אדם נוראי (ובדרך כלל זה נובע מטראומות אישיות שלו). אבל זה גם לא אומר שזה בסדר".
מאז פרסום הסטוריז, בריידי חלקה תגובות תומכות שקיבלה מהעוקבים שלה, וביניהם גם של גולשת ששאלה אם היא חושבת שהיל יגיב לה. "אני מקווה שלא, אני לא רוצה לדבר איתו. אני פוחדת ממנו", ענתה לה בריידי.
עד כה, היל לא הגיב לדברים.
4 צפייה בגלריה
ג'ונה היל שרה בריידי
ג'ונה היל שרה בריידי
נו ג'ונה, מה יש לך להגיד להגנתך?
(צילום: Dimitrios Kambouris\GettyImages)