30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד מישל יאנג
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד מישל יאנג
קלייטון אכרד ומישל יאנג
(צילום: Gettyimages)
העולם מתחלק לשניים: אלה שבזים לריאליטי - על כל גווניו, וטוענים שמדובר בבזבוז זמן מוחלט, ומנגד, אלו שצורכים אותו בכמויות גדולות ומתענגים על כל טראש אפשרי. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לחלק השני, הם מעריצי פרנצ'ייז "הרווק" על כל הספינאופים שלו ("הרווקה", "הרווק בגן עדן" וכו), שאפילו מתגאים בשם Bachelore Nation (אומת "הרווק"), ועוקבים באדיקות אחר כל תוכנית, כל מתמודד וכל סיפור אהבה.
"הרווק" עלתה לאוויר לראשונה בשנת 2002 ומאז שודרו כבר 25 עונות, ולמרות שהעונה האחרונה שלה חטפה פגיעה רצינית ובפרק הסיום צפו "רק" 4.7 מיליון צופים (לעומת 20 מיליון בעונות קודמות), היא עדיין נחשבת לאחת התוכניות המובילות ביותר של רשת ABC וכאמור, מתחזקת עדת מעריצים עצומה ששווה כסף רב לזכיינית. סיבה מספיק טובה עבורנו להכיר לעומק את הרווקים והרווקות הכי נחשקים בעולם.

אלכס מישל - הרווק הראשון

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק אלכס מישל
פרויקט ריאליטי הרווק אלכס מישל
כבר לא רווק. אלכס מישל
(צילום: Gettyimages)
מעריצי "הרווק" בטוח יזכרו את השם אלכס מישל - הרווק הראשון בהיסטורית הריאליטי. מישל, יליד וירג'יניה, מנהל תאגיד ומטפל זוגי - קיבל הצעה להשתתף בתוכנית כשהיה בן 31. לאחר שבעה שבועות בהן צילם את התוכנית בסופו של דבר העניק מישל את הוורד האחרון לאמנדה מארש. השניים יצאו יחד במשך שנה אך בסופו של דבר נפרדו. מישל חזר לעולם העסקים ובסופו של דבר הפך לדובר של אתר ההיכרויות Match.com.
בניגוד למרבית כוכבי הריאליטי - מישל שמר על פרופיל נמוך מאז התוכנית ומי שסיפקה מעט מידע על הרווק הראשון לתולדותיו (בריאליטי, כמובן) הייתה דווקא מארש, שסיפרה למגזין Us Weekly, ביולי 2020, כי מישל נשוי עם ילדים.
היא מצידה ניסתה לשמר את התהילה סביבה וחייה חשופים לציבור. זמן קצר לאחר הפרידה ממישל נישאה לחברה הוותיק ג'יי קאלדוול והשניים הביאו לעולם בת בשם קלואי. השניים התגרשו ולא עבר זמן עד שמארש התארסה בשנית לחבר ילדותה כריס. "הייתה תקופה אחרי שהתגרשתי, כמה שנים לפני שפגשתי את הארוס שלי, שחשבתי לפנות ל-ABC כדי לנסות להצטרף לפורמט 'הרווקה', אבל בסופו של דבר זה מצחיק, פגשתי את הארוס שלי באתר Match", סיפרה למגזין, והוסיפה בנימה מתלוצצת כי היא מודה לאלכס שכאמור חלק מהנהלת אתר ההיכרויות.
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק אלכס מישל
פרויקט ריאליטי הרווק אלכס מישל
לא מוותרים על הוורדים. אלכס ואמנדה מארש
(צילום: Gettyimages)

קלייטון אכרד - הרווק השנוא בריאליטי

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד
עיצבן את הצופים. קלייטון אכרד
(צילום: Gettyimages)
אחרי שנתנו את הכבוד הראוי לאלכס מישל - הרווק הראשון בתוכנית, נעבור בקפיצה חדה לקלייטון אכרד, הרווק שהשתתף בעונה ה-26 וגרם למפיקים להזיע מלחץ עד רמה כזו שנשקלה האופציה (לכמה רגעים ספורים, לא לדאוג) לבטל את התוכנית.
אכרד בן ה-29 נולד במיזורי. כבר בילדותו בבית הספר היסודי החל לשחק כדורגל ואת לימודי האוניברסיטה החל כחבר בקבוצת הכדורגל של מיזורי טייגרס. מלבד כדורגל למד אכרד מדעי הבריאות והתמחה בספרדית ובמנהל עסקים.
בשנת 2021 הצטרף לעונה ה-18 של "הרווקה" והתמודד על ליבה של מישל יאנג יחד עם 34 גברים נוספים הוא אמנם לא זכה בליבה של יאנג וסיים את התוכנית במקום השמיני, אבל מלהקי התוכנית זיהו את הפוטנציאל וליהקו אותו לעונה ה-26 של "הרווק". העונה עלתה לאוויר בינואר 2022 ובפרק האחרון העניק כוכב הריאליטי את הוורד הסופי לסוזי אוונס - שדחתה אותו לאחר שנודע לה כי הוא שכב עם שתי הפיינליסטיות האחרות.
(פרומו לעונת "הרווק" בכיכובו של קלייטון אכרד)
אל דאגה, כמה שבועות לאחר מכן, בפרק המסכם של After the Final Rose נודע כי השניים חזרו זו לזרועותיו של זה. "אנחנו הולכים לתת לזה הזדמנות אמיתית, אנחנו אוהבים אחד את השנייה", אמר אכרד בפודקאסט "כאן מהסיבות הנכונות" של Us Weekly. "נכון לעכשיו, שנינו מאוד שמחים אבל מערכות יחסים דורשות זמן ומאמץ. אין שום ערובה לכלום בחיים, אבל אני מאוד שמחה להיות עם סוזי, אני נרגש מכך שאני יכול ללכת לאכול איתה ארוחת ערב, לצאת לטיולים יחד ולעשות איתה את כל הדברים האלה".
את המשפט המסכם "והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה" לא תשמעו מאיתנו, וזה בכלל שממש שבועות בודדים לאחר סיום העונה ולאחר שנודע כי סוזי וקלייטון יחד - כוכב הריאליטי הסתבך והואשם בבגידה לאחר שאלמונית בשם סשה נראנג טענה כי אכרד והיא בילו יחד. ב-9 באפריל 2022 פרסמה סשה סרטון בעמוד הטיקטוק שלה וטענה כי בילתה את הלילה עם אכרד. "אני אפילו לא מאמין שאני מתייחס לזה, זה מגוחך", טען אכרד בסדרת סטוריז בחשבון האינסטגרם שלו. "אנשים שמטילים האשמות שווא מהסוג הזה מנסים לצבו כוח ותהילה על חשבון הריסת מערכות יחסים".
גם סוזי מיהרה להגיב ברשתות החברתיות, ובסטורי שפרסמה באינסטגרם כתבה: "אני יודעת שקלייטון אוהב אותי והוא לעולם לא יעשה זאת".
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד סוזי
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד סוזי
קיבלה אותו חזרה. סוזי אוונס
(צילום: איסנטגרם)
כמובן שסשה טענה שיש לה את כל ההוכחות הדרושות לכך שהשניים אכן בילו את הלילה יחד אך לאחר שנדרשה להציג את ההוכחות שינתה גרסה וטענה כי בילתה את הלילה עם מישהו שהתחזה לאכרד. "הבחור הזה באמת שכנע אותי שהוא קלייטון. הוא הציג את עצמו שוב ושוב, בתור קלייטון אכרד וסיפר לי שהיה בתוכנית 'הרווק'. הוא ידע את כל המידע הרלוונטי עליו ומכיוון שאני לא צפיתי בתוכנית פשוט האמנתי לו".
וההתנצלות לא איחרה לבוא: "אני רוצה להתחיל בלומר שאני קודם כל כל כך מתנצלת בפני סוזי וקלייטון. האמת שהאמנתי שזו קלייטון אבל אחרי שקיבלתי את צילומי האבטחה הצלחתי לאשר את זה שזה לא הוא. התנצלתי בפניהם באופן פרטי אבל ברור שאני חייבת להם גם התנצלות פומבית. ברור שכל מה שאמרתי בסרטון היה מאוד אימפולסיבי ולא הייתי צריכה להניח שזה המצב מבלי לבדוק ולחקור. טעיתי. אני רוצה להדגיש שזה לא נעשה בכוונת זדון. פשוט שאלתי את עצמי, בתור סוזי, האם הייתי רוצה לדעת מזה". ובכן גברת, שמעת פעם על DM?
"אכרד אולי לא היה חביב המעריצים אבל הדרמה שהוא יצר לא אכזבה", סיכמה העיתונאית אליזבת וגמייסטר. "למעשה, זה היה כל כך אינטנסיבי ומושך שאחרי שהוא נפרד מאותן נשים מספר פעמים (ובאותו הזמן) הצוות של התוכנית החליט ללהק את שתי הבחורות שבורות הלב, גבי ווינדי ורייצ'ל רקיה, לכוכבות הבאות של 'הרווקה' ליהוק כפול של שתי מתמודדות מובילות בפעם הראשונה בהיסטוריית התוכנית".
אגב, רק כדי שלא תחשבו שבזה הסתיים הסיפור, נעדכן שאכרד ואוונס כבר לא ביחד למרות שניסו "לתת לזוגיות שלהם צ'אנס אמיתי". באוגוסט האחרון נודע כי הם עוברים למדינות שונות ובאופן (לא ממש) מפתיע, בספטמבר הודיעו כי הם מפרידים כוחות. הלם!
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד סוזי
פרויקט ריאליטי הרווק קלייטון אכרד סוזי
סוף טוב הכל טוב. בינתיים
(צילום: איסנטגרם)

טריסטה רן - הרווקה הראשונה לשמה

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק טריסטה רן
פרויקט ריאליטי הרווק טריסטה רן
הרווקה הראשונה. טריסטה רן
(צילום: Gettyimages)
בינואר 2003 עלתה לאוויר העונה הראשונה של "הרווקה" בכיכובה של טריסטה רן, בוגרת אוניברסיטת אינדיאנה המחזיקה בתואר ראשון במדעי הפעילות הגופנית ותואר שני בפיזיותרפיה. רן עבדה כפיזיותרפיסטית לילדים בבית החולים במיאמי וכמו כן הייתה מעודדת של קבוצת הכדורסל מיאמי היט במשך שתי עונות ב-NBA.
הופעת הבכורה שלה בריאליטי הייתה בשנת 2002, בעונה הראשונה של התוכנית - אז התמודדה על ליבו של אלכס מישל והפסידה את הוורד למארש. מפיקי התוכנית לא ויתרו על ההזדמנות למצוא לרן אהבה וליהקו אותה לעונה הראשונה של "הרווקה". רן העניקה את הוורד האחרון לריאן סאטר והשניים נישאו בדצמבר 2003 בחתונה גרנדיוזית ששודרה בשידור חי ברשת ABC (והגדילה להם את העובר ושב בחשבון במיליון דולר) והביאו לעולם שני ילדים משותפים. נכון לכתיבת שורות אלה (ובלי עין הרע) טריסטה וריאן עדיין יחד, מתגוררים בקולורדו ומתחזקים חשבון אינסטגרם זוגי ומעורר קינאה.
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק טריסטה רן
פרויקט ריאליטי הרווק טריסטה רן
טפו, חמסה. טריסטה וריאן
(צילום: Gettyimages)
ושלא תחשבו שלא היו גם משברים בדרך: בנובמבר 2020 טריסטה שיתפה את העוקבים שלה במצבו הבריאותי של בעלה, וכתבה: "אני נאבקת. הבחור הזה, הסלע שלי, החבר הכי טוב שלי, הגיבור שלי. האהבה שלי... נאבק עד כדי כך שהוא לא יכול לעבוד, לבשל, להתאמן או להיות עם המשפחה שלו. אנחנו נאבקים כבר כמה חודשים, נאבקים לקבל תשובות".
את הפוסט כתבה כוכבת הריאליטי לאחר ששמועות סביב מצבו הבריאותי של בעלה החלו להציף את אתרי הרכילות מעבר לים, אך היא חיכתה לקבל את האישור הסופי לכך שבעלה לא חולה בסרטן. "זו הקלה עצומה, ללא ספק, במיוחד לאחר שהתאמצנו למצוא רופא שיתייחס ברצינות לתסמינים שזהים מאוד ללימפומה, למרות שמשהו בתוכנו רצה אבחון. רצינו להיות מסוגלים להילחם כדי שיחלים, להילחם על תשובה".
זה לקח קרוב לשנה אך לבסוף ריאן אובחן כחולה במחלת ליים. "עברו בערך שנתיים מאז שחליתי", כתב בחודש אפריל האחרון וציין את הדרך המאתגרת שעבר. "אנשים הגיעו עם דעות, עצות, אבחנות, תמיכה והרבה שאלות - לטוב ולרע. הלוואי והייתי יכול לעזור לכל אלה ששואלים ורוצים לדעת - אבל גיליתי שהמסע הזה אישי באופן ייחודי, לכן למרות שאני רוצה לספר עצות אני מהסס. אני יודע מה זה להיות נואש לתשובות, לרדוף אחרי כל אבחנה, להתאכזב מטיפול ומהמערכת כולה. מה שאני יכול להציע זה תקווה. אני במקום הרבה יותר טוב ממה שהייתי לפני שנתיים. אני מאמין שאני בדרך הנכונה עכשיו".
30 צפייה בגלריה
הרווק טריסטה רן
הרווק טריסטה רן
התגברו על כל הקשיים כמשפחה
(צילום: אינסטגרם)
ובואו נבהיר עד כמה הריאליטי הפך את ריאן ובעלה לכוכבים - בכל זאת, הם לא זכו רק באהבה אלא גם בחשבונות בנק מרשימים במיוחד. נכון לכתיבת שורות אלה חשבון העובר ושב של השניים עומד על 2 מיליון דולר - סכום יחסית צנוע לעומת הפרויקטים שעשו בדרך. בשנת 2005 רן השתתפה בריאליטי "רוקדים עם כוכבים", בהמשך השתתפו בני הזוג בסדרת הריאליטי Marriage Boot Camp: Reality Stars ורן הייתה אפילו מועמדת בטקס פרסי Choice TV Reality/Variety Star לנשים.
30 צפייה בגלריה
הרווק טריסטה רן
הרווק טריסטה רן
הגיבור שלה
(צילום: אינסטגרם)
למרות שהייתם חושבים כי טריסטה עסוקה בלהוקיר תודה לריאליטי, שם מצאה את בן זוגה, בחודש אוגוסט האחרון החליטה רן להעביר ביקורת על התוכנית ולטעון כי שינוי בפורמט לגמרי הכרחי. "כל מערכת יחסים טובה עוברת קשיים", אמרה בריאיון ל-Vulture. "המאבקים שלי לא היו כל כך קשים, הייתה לנו מערכת יחסים די מאושרת מאז שהכל התחיל. המאבק הכי קשה שלנו היה סביב החתונה כי זה היה משהו שלא נעשה קודם לכן".
רן כמובן דיברה על כך שהחתונה שלה ושל ריאן הפכה למיני סדרת ריאליטי בעצמה ברשת ABC, שפרסה את החתונה לשלושה פרקים. "נתתי למנהלים שלי לנהל את המשא ומתן. אני מבחינתי רציתי רק להתחתן וזה באמת היה רגע שנוי במחלוקת ביני לבין המפיקים. אני זוכרת שבמהלך צילומי הריאליטי היה מפיק אחד שהיה מתווכח איתי ודורש ממני לבכות או להביע כל מיני רגשות בסיטואציות מסוימות וזה היה קשה".
כשנשאלה על התוכנית ומה דעתה, התייחסה לעונה האחרונה בכיכובו של אכרד ועל ההחלטה שבעונה הבאה יהיו שתי רווקות, ואמרה: "אני יודעת שהתפקיד של המפיקים הוא לייצר דרמה כדי לגרום לאנשים לצפות, אבל התמימות כבר נעלמה. בתוכנית של ריאן ושלי זו הייתה חוויה חדשה, אני חושבת שההפקה צריכים לעשות דברים חדשים כדי לשנות ולרענן".
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק
פרויקט ריאליטי הרווק
הרווקות הבאות. גבי ווינדי ורייצ'ל רקיה
(צילום: אינסטגרם)
רן הוסיפה: "ב'רווקה' יש חוסר אותנטיות. אחת התחושות החוזרות על עצמן בקרב המעריצים היא שהתוכנית יותר מנסה ללהק משפיעניות עתידניות מאשר נשים שבאמת רוצות למצוא אהבה. אני מרגישה שבהפקה צריכים לצאת מהלופ הזה, למצוא מישהי מוצלחת, חביבה, מקסימה, אינטליגנטית, מתוקה ומושכת. אני מבינה שיש להם את המועמדות האלה שיש להן הרבה עוקבים אבל לצופים יש רצון למצוא אותו מוצאות אהבה. אני ממש אשמח לצפות במישהי שכולנו נוכל להתאהב בה יחד". למען ההגינות נציין כי רן לא בהכרח טועה. עמוד האינסטגרם של רייצ'ל רקיה עומד על 550 אלף עוקבים ועמוד האינסטגרם של גבי ווינדי עומד על מיליון עוקבים, כך שיש דברים בגו.
נזכיר שוב כי טריסטה וריאן היו הזוג הראשון שהתחתן מהריאליטי המפורסם והצליח להקים משפחה לתפארת. הם למעשה הבסיס שעליו מושתתת כל התפיסה של פורמט "הרווק", שזוגיות על המסך בהחלט יכולה להוביל לאהבת אמת ואף להמשיך להתקיים שנים לאחר מכן. לא סתם ציין מגזין People את יום הולדתה ה-50 בסט תמונות פוטוגניות במיוחד מהחופשה שלה ושל סאטר.

בן פלג'ניק - מ"הרווק" ל"משפחת קרדשיאן"?

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק
ברח מהתהילה. בן פלג'ניק
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2011 עשה בן פלג'ניק את הופעת הבכורה שלו בריאליטי "הרווקה", שם התמודד על ליבה של אשלי הברט, שאחרי התלבטות קשה בינו לבין ג'יי פי רוזנבאום החליטה להעניק לרוזנבאום את הוורד. גם במקרה שלו, מפיקי התוכנית זיהו את הפוטנציאל והחליטו ללהק אותו לעונה ה-16 של "הרווק", שנה לאחר מכן.
לאחר התלבטויות ארוכות ומאבק צמוד עם לינדזי קוקס - פלג'ניק החליט להעניק את הוורד המנצח לקורטני רוברטסון. במקרה הזה אין לנו סוף טוב - השניים נפרדו עוד במהלך שידורי התוכנית, לאחר מכן התפייסו וחזרו לקאמבק קצר שהסתיים גם הוא בפרידה.
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק קורטני
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק קורטני
לא שרדו את הפורמט המציאותי. בן פלג'ניק וקורטני רוברטסון
(צילום: Gettyimages)
נכון לכתיבת שורות אלה, פלג'ניק בן ה-42 עדיין מחפש את האחת - אבל יש לו אקסית אחת שבהחלט שווה אזכור ואנחנו כמובן מדברים על קריס ג'נר. בשנת 2014 החלו לצוץ שמועות על זוגיות סופר מוזרה בין פלג'ניק לג'נר, שבילו זמן רב (מדי) ביחד. השניים נתפסו בעדשת הפפראצי מספר פעמים כשהם צמודים אחד לשנייה - אך בכל זאת ניסו להכחיש. שמועות על הרומן החלו לצוץ ימים ספורים לפני שג'נר הודיעה על הפרידה מבעלה ברוס ג'נר (שהפך מאז לקייטלין). הרומן כמובן לא החזיק מעמד אבל שאפו לג'נר שדאגה לעצמה לבוי טוי לשעת משבר.
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק
הזוג המוזר. בן פלג'ניק וקריס ג'נר
(צילום: Splashnews)
בשנת 2015 חשף פלג'ניק כי הוא בזוגיות עם סטפני ווין, אותה הכיר בטינדר. "מצאתי אהבה באפליקציית היכרויות", הכריז בפודקסאט Here To Make Friends. "היא פנטסטית, יש לה משפחה נפלאה". ובכל זאת ולמרות המשפחה המקסימה, השניים נפרדו לאחר כמעט שנתיים של זוגיות וכפי שציינו פלג'ניק עדיין רווק. בימים אלה כוכב הריאליטי פעיל תומך ב-Voyage Foods, חברה מהפכנית שבמרכזה קיימות והכלה ובנוסף הוציא ספר ילדים בשם Frequent Flyers: Vol.1.
"זה היה כל כך מזמן וזה מדהים שעד היום אני מזוהה עם הזיכרון הזה של התוכנית, למרות שניסיתי לברוח מזה במשך שנים", אמר בריאיון לחדשות E! בחודש ינואר האחרון. "זה חלק מהעבר שלי ואני זוכר את זה לטובה". על מערכת היחסים הכושלת עם זוגתו לריאליטי, אמר: "אני זוכר שזה היה מאוד קשה עבור שנינו אבל יותר בשבילה. היינו אנחנו נגד העולם וזה הפל הכל לקשה יותר ואני חושב שזו הסיבה שנעלמתי מאור הזרקורים".
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק
פרויקט ריאליטי הרווק בן פלג'ניק
חביב הנשים!
(צילום: Gettyimages)

קולטון אנדרווד - שינה כיוון

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קולטון אנדרווד
פרויקט ריאליטי הרווק קולטון אנדרווד
קולטון אנדרווד
(צילום: Gettyimages)
את קולטון אנדרווד יצא לנו לסקר מספר פעמים בכמה סיטואציות שונות, אך למרות זאת הכתבה הזו לא תוכל להיות שלמה בלי סיכום קצר של חייו של מי שבהחלט השאיר את חותמו בריאליטי הרווק.
קולטון השתתף בעונה ה-14 של "הרווקה", שם התמודד על ליבה של בקה קורפין. בשנת 2019 לוהק אנדרווד לעונה ה-23 של הרווק, במהלכה הכיר את את קאסי רנדולף, אז סטודנטית לפתולוגיה. רנדולף הגיעה לשלישיית הגמר בריאליטי אך החליטה לעזוב הכל ולהיפרד מאנדרווד, שאיך נאמר זאת בעדינות - לא קיבל את הפרידה בקלות, נפרד משתי הנשים האחרות והתחנן בפני קאסי להזדמנות נוספות.
אחרי תחנונים רבים והבטחה כי לא יאיץ בה בכל הנוגע לנישואים, רנדלוף נכנעה והשניים ניהלו מערכת יחסים מתוקשרת בין השנים 2020-2018. במאי 2020 החליטו השניים להפריד כוחות. תחילה ניסו לשמור על סיבות הפרידה בסוד אך כמובן שזה לא החזיק מעמד (בואו, אין סודות בהוליווד) ובמהלכו של פרק חגיגי של "הרווק" רנדולף שוחחה עם המארח, כריס הריסון, ושיתפה בפרטים מהפרידה. דבריה של רנדולף דלפו החוצה והבלאגן לא איחר לבוא. "לא אמרתי שום דבר מהותי על הזוגיות שלנו וגם לא על הפרידה", הכריזה, אך מבחינתו של אנדרווד זה היה מאוחר מדי. "כשנפרדנו, סיכמנו שנטפל ונתמודד עם הדברים באופן פרטי, עד כמה שיתאפשר לנו, מכיוון שניסינו לנווט את מערכת היחסים שלנו למקום של חברות טובה. בחרתי להקפיד על כך מהרגע שנפרדנו אך ברור לי עכשיו שהרבה דברים השתנו".
"הייתי רוצה להכריז כי אני לא רוצה ליצור מלחמות, אבל קולטון, הפוסט האחרון שלך באינסטגרם העציב אותי אבל גם גרם לי לתסכול. נראה שאתה עוסק בעדינות בטקטיקה של תגובות אגרסיביות וניסיון לגרום לי לצאת רעה", החזירה רנדולף בתגובה משלה. הודעת לי שאתה מתכוון לייצר רווחים מהפרידה שלנו על ידי כתיבת פרק חדש העוסק בחוויה שלך ובהתמודדות עם נגיף הקורונה, סירבת לתת לי לקרוא ולאשר את הטקסטים כדי לדעת שתייצג אותי בכבוד. זה נראה לי קצת לא הוגן".
וזה לא נגמר בזה: רנדולף הגישה בקשה לצו הרחקה נגד אנדרווד בטענה כי הוא עוקב אחריה ומחכה לה מחוץ לדירתה בלוס אנג'לס וכמו כן אורב לה מחוץ לבית הוריה בהנטינגטון ביץ'. בנוסף, האשימה אותו בשליחת הודעות טקסט ממספר לא מזוהה, שיחות לא מזוהות ואם זה לא מספיק - טענה כי אנדרווד הצמיד לה מכשיר מעקב לרכב.
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קולטון אנדרווד
פרויקט ריאליטי הרווק קולטון אנדרווד
מלכי הדרמה. קולטון אנדרווד וקייסי רנדולף
(צילום: Gettyimages)
והנה הגענו לשיא: במרץ 2022 היינו עדים לתפנית דרסטית בעלילה לאחר שאנדרווד הודיע כי הוא מאורס לגבר - ג'ורדן סי בראון, אסטרטג פוליטי. "אחרי יום ההולדת שלי ג'ורדן ואני נסענו לחופשה בביג סר (קליפורניה) כדי למלא מצברים ולהירגע בטבע", סיפר כוכב הריאליטי למגזין People, והוסיף: "לא יכולתי לדמיין מקום יפה יותר לחגוג בו ציון דרך בחיי ובמערכת היחסים שלי. אני מאוד שמח! 2021 הייתה השנה הכי מהפכנית בחיי. להתחיל את 2022 עם החבר הכי טוב שלי ועכשיו הארוס שלי זה משהו שמעולם לא חשבתי שיהיה אפשרי". אז אולי זו הסיבה שהקשר עם קייסי לא הצליח?
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק קולטון אנדרווד
פרויקט ריאליטי הרווק קולטון אנדרווד
המשיך הלאה. אנדרווד והארוס
(צילום: אינסטגרם)

מאט ג'יימס - הרווק השחור היחיד

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק מאט ג'יימס
פרויקט ריאליטי הרווק מאט ג'יימס
מאט ג'יימס
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2021 ליהקו מפיקי התוכנית את מאט ג'יימס לתפקיד הרווק הנחשק של העונה ה-25 ועשו היסטוריה - ג'יימס הוא בנו של אב ניגרי ואמא אמריקנית לבנה, אך הוא מזדהה כאדם שחור.
תחילה ג'יימס נבחר להיות חלק מקבוצת הבחורים שיתמודדו על ליבה של הרווקה קלייר קרולי בעונה ה-16, אך בסוף הוחלט ללהק אותו לעונה ה-25 של "הרווק", ובכך הוא הפך להיות הרווק השחור הראשון בתולדות התוכנית.
את הוורד האחרון בחר להעניק לרייצ'ל קירקונל, אך בניגוד למצופה - ג'יימס לא הציע לרייצ'ל נישואים והשניים החלו לצאת וניהלו מערכת יחסים נורמלית. חודשים ספורים לאחר מכן פורסם כי ג'יימס בחר לסיים את הקשר עם רייצ'ל בעקבות מעשים גזעניים של בת הזוג שעלו לרשתות החברתיות על ידי אחד מחבריה לתיכון, שהאשים אותה בגזענות. באפריל 2021 חשף כי השניים חזרו להיות יחד.
"אנחנו במקום מצוין", אמר ג'יימס לאחר הקאמבק, והוסיף: "היינו צריכים לקחת את הזמן ולהבין. אני חושב שפשוט נמאס לנו מהרעש בחוץ והבנו שאנחנו צריכים פשוט לשים הכל בצד ולהתמקד במערכת היחסים שלנו ובאיך שאנחנו מרגשים אחד כלפי השנייה".
30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק מאט ג'יימס
פרויקט ריאליטי הרווק מאט ג'יימס
שורדים את מבחן המציאות. מאט ורייצ'ל קירקונל
(צילום: Gettyimages)

אאוטלט של רווקים:

כאמור, ההצלחה של "הרווק" ו"הרווקה" הייתה עצומה מהרגע הראשון, ומפיקי התוכנית בהחלט ידעו למנף את הריאליטי ובאוגוסט 2014 עלתה לאוויר התוכנית "רווק בגן עדן" - בה השתתפו מתמודדים קודמים שהופיעו ב"הרווק" וה"רווקה" כשהם נוסעים לגן עדן מבודד במקסיקו. ממש אאוטלט של רווקים!
למרבה ההפתעה, דווקא במקום בו האפשרויות מרובות והמבחר כמעט אין סופי, נולדו כמה מהזוגות הבולטים של הפרנצ'ייז - שעדיין ביחד (בלי עין הרע). טאנר טולברט וג'ייד רופר היו הזוג הראשון שיצא מאותו ספין אוף בשנת 2015 - במהלך העונה השנייה. השניים נישאו בינואר 2016 וחתונתם שודרה ב-ABC במהדורה מיוחדת של התוכנית. מאז הם הספיקו להביא לעולם שלושה ילדים משותפים ולהפוך למשפיעני רשת במשרה מלאה, שממליצים למיליוני העוקבים שלהם לרכוש כל דבר שהם מוכרים - מפיג'מות תואמות ועד תכשיטים. ושלא יהיה לכם ספק שהם גם מצליחים.
30 צפייה בגלריה
טריסטה רן הרווק
טריסטה רן הרווק
ג'ייד וטאנר בהרכב משפחתי מלא
(צילום: אינסטגרם)
אשלי אייקונטי וג'ארד הייבן הם עוד זוג שסיפור האהבה שלהם הוא בדיוק מסוג הדברים שאמריקה מתה עליו. היא הייתה מתמודדת בעונה 19 של "הרווק", והוא היה מתמודד בעונה ה-11 של "הרווקה". שניהם לא קיבלו את הוורד האחרון, אבל המפיקים הבינו את הפוטנציאל והם הוטסו לעונה השנייה של "הרווק בגן עדן". מאותו רגע זה היה ברור שהוא על הכוונת של אייקונטי, שנפלה שדודה לרגליו ואף רצתה לאבד את בתוליה איתו. מנגד, הוא טען שהם ידידים וככה זה נמשך שתי עונות ועוד כמה שנים עד שהוא הבין שהיא האחת עבורו. בעונה החמישית של הספין אוף, השניים חזרו לגן עדן כאורחים, הוא כרע על ברך אחת והציע לה נישואים. מאז ועד היום הם מתעדים לאינסטגרם (ולמיליוני העוקבים שלהם) כל רגע מחייהם המשותפים - כשבחודשים האחרונים בנם דוסון הצטרף לחגיגה. וכן, ברור שמדובר בשלל סטוריז עם קוד קופון.

עוד זוגות ששרדו עד היום:

שון וקתרין:

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק שון לואו
פרויקט ריאליטי הרווק שון לואו
מתוקים. שון לואו וקתרין ג'ודיצ'י
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2013 לוהק שון לואו לעונה ה-17 של "הרווק" שם בחר להעניק לקתרין ג'ודיצ'י, מעצבת גרפית מסיאטל, את הוורד האחרון. השניים נישאו בשנת 2014 והביאו לעולם שלושה ילדים יחד.

ג'ייסון ומולי

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק ג'ייסון מסניק
פרויקט ריאליטי הרווק ג'ייסון מסניק
משפחה שכזו. ג'ייסון, מולי והילדים
(צילום: Gettyimages)
ג'ייסון מסניק נבחר להשתתף בעונה ה-13 של "הרווק", בשנת 2009, אז בחר אחרי לבטים רבים במליסה ריקרופט. בשידור הפרק האחרון של העונה הודיע מסניק כי הוא חוזר בו ובוחר במשתתפת השנייה שהגיעה לגמר, מולי מלאני. השניים התארסו במהרה ונישאו בפברואר 2010 בקליפורניה ויחד הביאו לעולם בת משותפת. למסניק יש בן נוסף מקשר קודם אותו הוא מגדל יחד עם מולי.

אריה ולורן

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק אריה לוינדיק ג'וניור
פרויקט ריאליטי הרווק אריה לוינדיק ג'וניור
התחרט. אריה לוינדיק ג'וניור ולורן ברנהאם
(צילום: Gettyimages)
כמובן שב-26 עונות - לא הגיוני שמסניק יהיה הרווק היחיד שהתחרט - וכך היה גם במקרה של אריה לוינדיק ג'וניור לוהק לעונה ה-22 של "הרווק" בשנת 2018 האחרון בחר להעניק לבקה קופרין. כמה שבועות לאחר מכן התחרט לוינדיק וביטל את אירוסיו לקופרין ובמקום הציע נישואים למתמודדת השנייה שהגיעה לגמר, לורן ברנהאם. השניים התארסו במהלך ספיישל הסיום והביאו לעולם בת משותפת.

רייצ'ל ובריאן

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק רייצ'ל לינדזי
פרויקט ריאליטי הרווק רייצ'ל לינדזי
יש טבעת! רייצ'ל לינדזי ובריאן אבאסולו
(צילום: Gettyimages)
באוגוסט 2013 לוהקה רייצ'ל לינדזי לעונה ה-13 של "הרווקה", שם אחרי התלבטויות רבות החליטה לבחור בבריאן אבאסולו ונראה שהיא עשתה בהחלט בחירה טובה. השניים נישאו באוגוסט 2019 ומתגוררים כיום במיאמי.

דזירה וכריס

30 צפייה בגלריה
פרויקט ריאליטי הרווק דזירה הרטסוק
פרויקט ריאליטי הרווק דזירה הרטסוק
עד עצם היום הזה. דזירה הרטסוק וכריס זיגפריד
(צילום: Gettyimages)
דזירה הרטסוק לוהקה להיות "הרווקה" בעונה התשיעית של הריאליטי, שם בחרה להעניק את הוורד האחרון והמנצח לכריס זיגפריד. השניים נישאו בשנת 2018 והביאו לעולם שני ילדים משותפים.

זוגיות שמייצרת כסף

30 צפייה בגלריה
הרווק אוסטרליה
הרווק אוסטרליה
מתחזקים את התהילה. טים רוברדס ואנה היינריך
(צילום: אינסטגרם)
ובואו נודה באמת - מלבד הרצון למצוא אהבה ולהקים משפחה, עוד לא נולד האדם שבחר להשתתף בריאליטי מבלי לקחת בחשבון את התהילה שתגיע אחרי. בין כל פליטי הריאליטי של "הרווק" היו גם כאלה שהצליחו לשמר את 15 דקות התהילה ולקחת את הפרסום לרמה אחרת לגמרי. קחו למשל את טים רוברדס ואנה היינריך - פליטי העונה הראשונה של הספין אוף "הרווק, אוסטרליה" ששודרה בשנת 2013, במהלכה מצאו אהבה ולמעשה עד היום הם ממשיכים ליהנות מהתהילה.
רוברדס ניסה את מזלו בעולם המשחק אך ההצלחה האמיתית הגיעה בעקבות תוכנית כושר חדשה שיצר ונקראת "שיטת רוברדס". בנוסף הוא כתב ספר וכיכב לצד אישתו בסרט I'm A Celebrity...Get Me Out of Here! בשנת 2015. היינריך מצידה מנהלת עמוד אינסטגרם עמוס בתכנים שיווקיים ושיתופי פעולה העומד על 379 אלף עוקבים ובנוסף השיקה מותג טיפוח משלה - Intu Wellness.
מהעונה השלישית של "הרווק, אוסטרליה" יצאו סם וסנזאנה ווד - שללא ספק השכילו לנצל את התהילה ולהפוך למותג משגשג. סם, מאמן כושר מצליח, יצר פלטפורמת אימון, תזונה ומיינדפולנס ואשתו הפכה למותג המוביל של אימפריית הכושר שהוא בנה. לשניהם (יחד) יש קרוב ל-600 אלף עוקבים שנהנים מתוכן ספורטיבי והרבה מאוד עירום למחצה.
30 צפייה בגלריה
הרווק אוסטרליה
הרווק אוסטרליה
שמישהו יזמין לנו ירדות דחוף. סם וודס
(צילום: אינסטגרם)

"הפורמט כאן כדי להישאר"

למרות הכישלון של העונה ה-26, ברוק קרזן, סמנכ"לית וראש רשת Warner Horizon Unscripted Television, המפיקה את הריאליטי, הבהירה כי "הפורמט כאן כדי להישאר". בריאיון ל-variety בחודש אפריל האחרון אמרה קרזן כי לריאליטי יש קהל שלם שסומך על התוכנית והם לא יאכזבו אותם.
"אני לא אשקר, זה אתגר ללהק את המשתתפים", הודתה קרזן. "אנחנו רוצים שהאנשים שאנחנו מלהקים יתאהבו באמת, אנחנו לא מלהקים אותם כדי שיתפרסמו. זה אומנם מגיע עם הליהוק אבל זו לא המטרה. כשהתוכנית עלתה לאוויר לראשונה לא היה טוויטר, אינסטגרם או פייסבוק. מי חשב בכלל שזה יקרה?".
רוב מילס, סגן נשיא בכיר לבידור ללא תסריט ואלטרנטיבי בטלוויזיה של וולט דיסני, אמר כי "הרווק יצר רשת של סיפורים, ממש כמו מארוול. גם הקהל של הרווק מושקע באופן דומה בתוכנית".
מילס, אגב, לא טועה. ל"רווק" ו"הרווקה" יש עדת מעריצים עצומה המונה גם כמה מהסלבס הגדולים ביותר בעולם, שלא מפספסים ולו פרק אחד. "את יושבת וצופה באנשים מתאהבים ואת הופכת להיות מושקעת בזה, זה פשוט קורה", אמרה מילה קוניס בספטמבר האחרון ב-SiriusXM.
30 צפייה בגלריה
מילה קוניס
מילה קוניס
מושקעת בתוכנית. מילה קוניס
(צילום: GettyImages)
ג'סטין אנדרסון, מעצב השיער האישי של ג'ניפר אניסטון, בפודקאסט Click Bait באפריל 2021 והודה היא אניסטון היא מעריצה מושבעת של התוכנית "אנחנו מדברים על זה כל הזמן. אני מודה, הוזמנתי לביתה של ג'ניפר כדי לצפות ברווק. זה סוד? אני מקווה שלא".
שחקנית נוספת שלא מרשה לעצמה לפספס פרק היא שרליז ת'רון, שסיפרה על הטקס שהיא עורכת מדי שני בערב, לפני הפרק. "בגלל שהילדים שלי עדיין לא יודעים לקרוא שעון אני משכיבה אותם לישון בערך ב-17:45 ואז אני פותחת בקבוק יין, נכנסת למקלחת ומתכוננת לפרק של הרווק", הודתה בריאיון ל-The Late Late Show.
גם אנדרו גארפילד הוא מעריץ מושבע של התוכנית, עד כדי כך שבריאיון עבר אמר כי במידה והוא יפגוש במקרה את שון לואו הוא קצת ייאבד א זה. "בטח הייתי צועק אוי אלוהים, זה שון לואו". מעריצה נוספת היא שרה היילנד, שסיפרה לא פעם כי היא עוקבת אדוקה אחר התוכנית. אגב, במקרה של היילנד זו לא חוכמה, בכל זאת, כוכבת משפחה מודרנית נישאה לוולס אדמס - פליט העונה ה-12 של "הרווקה" ומי שמכהן כברמן הקבוע ב"רווק בגן עדן".
"אני בעיקר מריץ קדימה את השיחות ואני רוצה להגיע ישר להחלטות", אמר שון פן בריאיון לג'ימי קימל, לאחר שהתוודה כי הוא מעריץ של הריאליטי, והוסיף כי הוא בעיקר "רוצה לראות מישהו בוכה".
מעריצה נוספת היא ג'ניפר לורנס, שבפעם הראשונה שפגשה את כריס הריסון, מנחה התוכנית, ניגשה ואמרה לו שהיא צופה מושבעת של הרווק. "אמרתי לה, 'מה? את צופה?' והיא ענתה לי 'ברור, אני בחורה'".
30 צפייה בגלריה
משתבחים עם השנים
משתבחים עם השנים
שולחת את הילדים למיטה מוקדם. שרליז ת'רון
(צילום: Gettyimages)