2 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
הבאה בתור בבקשה. ג'רמי אלן ווייט המשיך הלאה
(צילום: Amy Sussman\Getty Images )
גירושיו של השחקן ג'רמי אלן ווייט (32) עוד לא הושלמו, אבל הוא כבר המשיך לבת זוג חדשה - כפי שמוכיחות תמונות פפראצי שלו שפורסמו באתר TMZ.
כוכב הסדרה "הדוב" תועד אתמול (שבת) מתנשק בלהט עם הדוגמנית והשחקנית אשלי מור (30) ברחוב בלוס אנג'לס, ובהחלט היה נראה שהם לא חוששים להיראות, או שאולי התשוקה גברה על הצורך בדיסקרטיות. פרטים על הזוגיות החדשה הזו עדיין לא ידועים, אך סביר להניח שמקורבים פטפטנים של השניים יספרו בקרוב למדורי הרכילות את כל מה שאנחנו רוצים וצריכים לדעת.
אשתו של ווייט, השחקנית אדיסון טימלין (32), הגישה בקשת גירושים בחודש מאי האחרון אחרי שלוש שנות נישואים, אך לפי הדיווחים השניים נפרדו עוד הרבה לפני כן – בתחילת ספטמבר 2022.
אתר Page Six דיווח בזמנו שלפי מקורביהם, המרחק שנכפה על השניים בשל צילומי הסדרה המצליחה של הכוכב הוביל למשבר בזוגיות שממנו לא הצליחו השניים להתאושש: "כשג'רמי עובד, אדיסון תשושה נפשית. היו ביניהם בעיות של חוסר אמון. הם ניסו לפתור אותן אבל זה לא עבד". יש לציין שבחודש ינואר האחרון, כמה חודשים לאחר הפרידה, ווייט זכה בפרס גלובוס הזהב ואמר בנאומו: "אדיסון טימלין, אני אוהב אותך עד עמקי נשמתי, תודה על כל מה שאת עושה וכל מה שעשית".
השניים נפגשו בשנת 2008 על סט צילומי סרט משותף. הם נישאו בשנת 2019, כשנה לאחר שנולדה בתם הראשונה. בשנת 2020 נולדה בתם השנייה.
למרות הפרידה, נראה שהשניים מצליחים לשמור על קשר ידידותי ורק לפני שבוע נצפו מתחבקים במהלך משחק כדורגל של אחת מבנותיהם. "הם פרודים אבל מסתדרים אחד עם השנייה. הם אוהבים את בנותיהם ועדיין מבלים ביחד. כשאדיסון הגישה את בקשת הגירושים היא כעסה, אבל העניינים נרגעו מאז".
2 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט אדיסון טימלין
ג'רמי אלן ווייט אדיסון טימלין
עדיין ידידים. ג'רמי אלן ווייט ואדיסון טימלין
(צילום: Rich Fury\Getty Images)