השחקנים רוני מארה (38) וחואקין פיניקס (49) מצפים לילד משותף שני. בני הזוג לא הודיעו על כך באופן רשמי, אך בסוף השבוע האחרון מארה הגיעה להקרנה בפסטיבל ברלין כשהיא לבושה בשמלה שחורה שהבליטה בטן הריונית, והחזיקה את בטנה באופן שרמז בבירור על הסטטוס הנוכחי והמשמח שלה.
2 צפייה בגלריה
רוני מארה וחואקין פיניקס
רוני מארה וחואקין פיניקס
חושפת היריון. רוני מארה
(צילום: Andreas Rentz\GettyImages)
מארה ופיניקס הכירו בשנת 2012 על סט צילומי הסרט "היא" בו כיכבו שניהם, אך החלו לצאת ביחד רק בשנת 2016 כשנפגשו שוב במהלך צילומי סרט משותף נוסף, "מריה מגדלנה". הם התארסו בשנת 2019 וכשנה לאחר מכן נולד בנם הבכור ריבר, אשר נקרא על שם אחיו המנוח של הכוכב, השחקן ריבר פיניקס, שהיה בן 23 כשמת ממנת יתר בשנת 1993.
בני הזוג ממעטים לדבר עם התקשורת על חייהם הפרטיים, וגם על ההיריון הקודם והלידה לא בישרו בעצמם. היה זה מקורבו של פיניקס, הבמאי ויקטור קוסקובסקי, שחשף זאת בפומבי במהלך ריאיון: "בדיוק נולד לו ילד דרך אגב, בן יפהפה בשם ריבר".
מכיוון שהשניים כל כך דיסקרטיים, לא ברור אם כבר עשו את הצעד המתבקש מאירוסים לחתונה, אך לפני כשנתיים פיניקס כינה את מארה "אשתי" במהלך ריאיון עם המגזין Hello!, כך שבהחלט יכול להיות שהשניים כבר נשואים אך שומרים על כך בסוד.
פיניקס, שיככב השנה בסרט "ג'וקר: טירוף לשניים", סיפר בעבר שהיה תחת הרושם שמארה לא מחבבת אותו במיוחד, אך הבין בהמשך שפשוט הייתה נבוכה מדי להיות במחיצתו מכיוון שהתעניינה בו. הוא הוסיף שזה היה הדדי: "היא האישה היחידה שאי פעם חיפשתי באינטרנט. היינו אז רק ידידים, התכתבנו באימייל. מעולם לא עשיתי את זה, אף פעם לא חיפשתי מישהי ברשת".
2 צפייה בגלריה
רוני מארה וחואקין פיניקס
רוני מארה וחואקין פיניקס
בקרוב הורים לשניים. רוני מארה וחואקין פיניקס
(צילום: AP)