בתה של הזמרת מייסי גריי (56) הוציאה נגד אחיה צו הרחקה, בטענה שהטריד אותה והכה את אימם – אבל הכוכבת מכחישה זאת בתוקף.
אניסה הינדס (29) פנתה בסוף השבוע האחרוןלמשטרת לוס אנג'לס בדרישה להוציא צו הרחקה נגד אחיה, טרייסי מלווין הינדס (28), כך חשף אתר Page Six. במסמכים המשפטיים שהגישה הינדס היא טוענת: "טרייסי נכנס למריבה פיזית עם אמא שלי. הוא עקב אחריה והטריד אותה, כפי שהוא עושה תמיד כשהוא שותה". אניסה טוענת שבן זוגה קורנל פירסון ניסה לעצור את המריבה, אך טרייסי היכה גם אותו בתגובה.
עוד היא מספרת: "חיכינו לשוטרים בזמן שהוא הלם בדלתות החדרים שלנו וניסה להיכנס". כשהשוטרים הגיעו למקום הם טענו שאין ביכולתם לעצור אותו מכיוון שאין תיעוד לטענותיה, והמליצו לה לבקש צו הרחקה.
כאמור, היא אכן עשתה זאת וביקשה מבית המשפט להורות לאחיה לעזוב את ביתם, לאסור עליו ליצור עמם קשר ולשמור על מרחק של לפחות 91 מטר ממנה, מארוסה, מביתם, מרכביהם, ממקומות עבודתם ומאימם. השופט נענה לבקשתה והוציא נגד האח צו הרחקה זמני, שיישאר בתוקף עד לדיון בנושא שייערך בסוף החודש.
2 צפייה בגלריה
מייסי גריי
מייסי גריי
מייסי גריי
(צילום: AP)
אניסה טוענת שאחיה הופך לאלים "בכל פעם שהוא שותה, כמעט מדי חודש". עוד היא מספרת שהוא נוהג להטריד את בני המשפחה וגם שדחף אותה. לטענתה, היא פוחדת ממנו ורוצה למנוע ממנו להיות בקרבתה מכיוון שהיא בהיריון ותלד בקרוב. "הוא כל הזמן תוקף ורב עם כולנו, לאף אחד אין בעיה חוץ ממנו", היא אומרת.
בעוד שלטענתה, גם אימם "רוצה שהוא יסתלק", הכוכבת מכחישה שאי פעם הותקפה על ידי בנה ובתגובה לאתר People אמרה: "אני ובני אוהבים זה את זו והוא לעולם לא יעלה בדעתו לפגוע בי פיזית. מעבר לכך, כמו אצל כל משפחה, יש לנו מחלוקות ואנחנו מתמודדים איתן".
2 צפייה בגלריה
מייסי גריי
מייסי גריי
מייסי גריי
(צילום: AP)