בזמן שאנחנו סופרים קלוריות (טוב, לפחות מנסים) ונאלצים לשתות את הקפה שלנו עם סוכרזית - יו ג'קמן עסוק באכילת 6,000 קלוריות ביום - כך הוא סיפר לאחרונה בריאיון לג'ימי פאלון.
בחודש יולי האחרון יצא לאקרנים הסרט דדפול & וולברין בכיכובם של ג'קמן וריאן ריינולדס. פאלון, שכנראה התרשם (ובצדק) מהגוף הלוהט והמוצק של ג'קמן, שאל אותו איך הצליח לבנות גוף כזה עבור התפקיד ותהה בקול רם: "אתה אוכל סלעים מאודים?", וג'קמן השיב בהומור: "כן, ולפעמים אני אפילו מטגן אותם".
ועכשיו, צחוק על סלעים בצד, ג'קמן סיפר שעבור התפקיד הוא נאלץ לאכול כ-6,000 קלוריות ביום כדי להשיג את גוף גיבור העל הנדרש. "מדובר ב-6,000 קלוריות, אבל לא הקלוריות שהיית רוצה לאכול", אמר. "כלומר, חצי מגש פיצה זה 6,000 קלוריות אבל מדובר דווקא בעוף, דג אמנון ושעועית".
2 צפייה בגלריה
יו ג'קמן
יו ג'קמן
יאבלולו! יו ג'קמן
(צילום: מתוך הסרט דדפול & וולברין )
זה הזמן לציין שבעקבות השביתה ההוליוודית שהייתה בשנה שעברה, ג'קמן נאלץ להמשיך את התזונה המוגזמת הרבה יותר זמן מהצפוי - כדי לשמור על אותו גוף בנוי: "יש סצנה אחת מסוימת שבה באמת רציתי להתמקד במראה שלי ואמרתי שנעשה אותה בסוף - ואז פרצה השביתה ואמרתי לעצמי 'אוי, למה הצעתי את זה'", נזכר.
המעריצים של ג'קמן כנראה זוכרים שבשנת 2017 הודיע כי בכוונתו להפסיק לגלם את דמותו של וולברין - אך לשמחתנו, כאמור, זה לא קרה. "התכוונתי לזה, באמת התכוונתי לזה", אמר. "האמנתי לשקר שלי, פשוט חשבתי שעשינו כבר הכול".
ולטובת מי שלא בעניינים, נספר כי ההשקעה השתלמה: נכון לכתיבת שורות אלה הסרט הכניס למעלה ממיליארד דולר.
2 צפייה בגלריה
יו ג'קמן
יו ג'קמן
איך חתיכים כאלה!
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)