אם מישהו מכם מכיר דרך טובה לייבש אחוזה ענקית – דברו עם דרייק, הוא כנראה זקוק לקצת עזרה.
הזמר הקנדי סיפר אמש (ג') שביתו שבטורונטו הוצף בעקבות סופות חזקות שפקדו את העיר. הוא גם שיתף בסטוריז תיעוד של הבית המוצף במים, שהגיעו עד לקרסוליו.
נראה שדרייק ניסה להתייחס בהומור לסיטואציה הרטובה הזו, וכתב על המים החומים שזרמו בבית: "כדאי מאוד שזה יהיה אספרסו מרטיני". מה שבטוח, זה שהמגב שהוא מחזיק בידו לא יועיל הרבה.
לפי הדיווחים, הסערה הותירה 167 אלף תושבים ללא חשמל וכמות הגשם שירד שברה את השיא שנרשם אי שם בשנת 1941. הרשויות דיווחו שסייעו ל-14 תושבים שנזקקו לעזרה, כמה מהם נתקעו במעליות ואחד מהם חולץ מגג מכוניתו.
הזמר המצליח עבר לאחוזה, שממוקמת באחת משכונות היוקרה בטורונטו, בשנת 2015 לאחר שרכש אותה תמורת 6.7 מיליון דולר. לפי ההערכות, לאורך השנים הוא השקיע מאה מיליון דולר בשיפוצים.
דרייק הוא אומנם רק אחד מרבבות שהושפעו מהסופה, אבל ההצפה מהווה מקרה נוסף בשרשרת התרחשויות מטרידות שהתרחשו באחוזתו בחודשים האחרונים - ביניהם מאבטח שנורה בכתפו ממכונית שנסעה ליד הבית, וכמה ניסיונות פריצה שסוכלו על ידי השומרים.
דרייק כיכב לאחרונה בכותרות בנסיבות דרמטיות אחרות, אבל קצת פחות רציניות – היריבות המרה שלו עם הראפר קנדריק למאר, שמתבטאת בעיקר בעקיצות שהם שולחים אחד לשני בשיריהם. נראה שלפחות כרגע – למאר הוא זה שיוצא עם ידו העליונה ועם דעת הקהל לטובתו.
אחרי כול זה, אולי מה שדרייק באמת צריך זה לאו דווקא סמרטוטים לייבוש, אלא מרווה לטיהור הבית.
1 צפייה בגלריה
דרייק
דרייק
דרייק
(צילום: Getty Images)