שנה וחמישה חודשים לאחר שהביאו לעולם את בתם הבכורה מטילדה , השחקנית קיילי קווקו - לנצח פני מ"מהמפץ הגדול", ובן זוגה השחקן טום פלפלרי התארסו.
"סוף שבוע מדהים", כתבה קווקו לצד תמונה שבה היא משוויצה בטבעת החדשה וביהלום הענק.
2 צפייה בגלריה
קיילי קווקו טום פלפרי
קיילי קווקו טום פלפרי
מזל טוב! קיילי קווקו וטום פלפרי
(צילום: אינסטגרם)
נציין כי בשורת האירוסים אומנם משמחת אך גם מפתיעה, מכיוון שקווקו הבהירה בעבר הלא רחוק כי אין בכוונתה להתחתן שוב. וזה הזמן להזכיר כי זה צפוי להיות סבב הנישואים השלישי שלה. בשנת 2013 נישאה לטניסאי העבר ריאן סוויטינג - אך הם התגרשו שלוש שנים מאוחר יותר. בשנת 2018 נישאה בשנית - הפעם לקארל קוק. השניים היו ביחד חמש שנים, מתוכן שלוש שנים כזוג נשוי, והודיעו כי הם נפרדים בספטמבר 2021 והתגרשו סופית שנה לאחר מכן.
באפריל 2022, חודש לאחר שאישרה את הזוגיות הטרייה עם פלפלרי, התראיינה קווקו למגזין "גלאמור", והבהירה: "אשמח לנהל מערכות יחסים ארוכות טווח או זוגיות - אבל לעולן לא אתחתן שוב. ממש לא. זו יכולה להיות הכותרת של הכתבה. אני מאמינה באהבה כי היו לי מערכות יחסים מדהימות, אני יודעת שמחכה לי עוד מערכת יחסים כזו. אני אוהבת להיות בת זוג של מישהו ולחוות את החברות הזו".
באוקטובר 2022 בישרו קווקו ופלפרי כי הם מצפים לבת ראשונה ביחד. כוכבת "המפץ הגדול" פרסמה תמונה שבה ראו אותם אוחזים בפרוסת עוגה שבמרכזה פס ורוד. לצידה היא כתבה: "התינוקת פלפרי מגיעה ב-2023. מבורכת ומאושרת עד הגג. אני אוהבת אותך טומי".
2 צפייה בגלריה
קיילי קווקו טום פלפרי
קיילי קווקו טום פלפרי
אצלנו אומרים על תמונות כאלה "חמסה"
(צילום: אינסטגרם)