3 צפייה בגלריה
ג'נה אורטגה ג'וני דפ
ג'נה אורטגה ג'וני דפ
מזועזעים כמונו מעצם הרעיון. ג'נה אורטגה וג'וני דפ
(צילום: AP)
זוגות מוזרים בהוליווד היו משחר הימים (או לפחות מאז הקמתה של הוליווד) וגם בני זוג עם הפרש גילים ניכר זה לא עניין חדש – אבל מדי פעם נפוצות שמועות על זוגות חדשים שממש גורמות להרמת גבה וגירוד נבוך בראש. הזוגיות הטרייה לכאורה של ג'וני דפ וג'נה אורטגה למשל.
בימים האחרונים נפוצו שמועות שסיפרו ששני הכוכבים, דפ בן ה-60 ואורטגה בת ה-20, החלו לצאת ביחד. הידיעה פורסמה במקור באתר הרכילות Deuxmoi ומשם עשתה לה כנפיים. הרשת געשה עד כדי כך שאורטגה מצאה לנכון לפרסם סטורי הרגעה ולהבהיר שמדובר בשמועה חסרת תכלית: "זה כל כך מגוחך עד כדי כך שאני אפילו לא מסוגלת לצחוק. מעולם לא פגשתי או עבדתי עם ג'וני. בבקשה תפסיקו להמציא שקרים ותעזבו אותנו במנוחה".
כנראה שהידיעה הטרידה גם את המחנה של דפ – ששחרר הצהרה רשמית: "למר דפ אין כל מערכת יחסים אישית או מקצועית עם גברת אורטגה. הוא מעולם לא פגש אותה או דיבר איתה. הוא לא מעורב באף פרויקט שלה ולא מתכוון להיות באחד כזה. הוא מזועזע מהשמועות הזדוניות והשקריות שנועדו לפגוע בתדמית ובקריירה שלו".
בשנה שעברה היו דיווחים על כך שהכוכב ייקח חלק בסרט ההמשך של "ביטלג'וס", בו אורטגה מככבת לצדה של האקסית המיתולוגית שלו וינונה ריידר שגם כיכבה בסרט המקורי. הפקת הסרט החדש יצאה לדרך במאי האחרון בלונדון אך הופסקה בעקבות שביתת התסריטאים והשחקנים, והדיווחים על השתתפותו של דפ בפרויקט מעולם לא אושרו רשמית.
3 צפייה בגלריה
ג'נה אורטגה
ג'נה אורטגה
"תעזבו אותנו במנוחה"
(צילום: AP)
אורטגה, שתחגוג החודש את יום הולדתה ה-21, יצאה בעבר עם השחקן אשר אנג'ל ולאחרונה שמה נקשר באלו של השחקן פרסי היינס וייט אשר מככב לצידה בסדרה "ונסדיי", ובזה של הכדורסלן דווין בוקר (האקס של קנדל ג'נר) – אך נראה שכמו במקרה הנוכחי, גם אלו היו שמועות לא נכונות.
בריאיון למגזין ELLE היא סיפרה: "אולי אני שקועה מדי בעבודה, אבל הרעיון של מערכות יחסים מלחיץ אותי, להיות פגיעה עם מישהו, להכיר אותו כל כך טוב ולתת לו לראות אותך כפי שאת".
בריאיון נוסף בפודקאסט Armchair Expert היא סיפרה למנחה דקס שפרד: "אני כמעט ולא מוצאת את עצמי מעוניינת. זה גם עניין של הערכה עצמית, אני לא מוכנה להיפתח ולסמוך על מישהו אחר". היא גם סיפרה שהייתה בזוגיות רצינית במשך כשנתיים אבל החליטה לסיים אותה כשהפכה לרצינית מדי: "זה לא היה קשור אליהם, פשוט לא הצלחתי להתמודד".
דפ מצידו, היה עסוק בשנים האחרונות בקרבות משפטיים מול אשתו לשעבר אמבר הרד, מהאחרון שבהם יצא בתור המנצח הגדול מה שמביא כעת להתאוששות איטית של הקריירה ההוליוודית שלו. מבחינה רומנטית היו שמועות בשנה שעברה על כך שיצא עם עורכת הדין ג'ואל ריץ', שייצגה אותו כשתבע את מגזין The Sun על הוצאת דיבה. ריץ' הייתה באותה תקופה בהליך גירושים מבעלה והכחישה שהיא ודפ יוצאים ביחד. בכל אופן לפי השמועות הם גם הספיקו להיפרד.
3 צפייה בגלריה
ג'וני דפ
ג'וני דפ
"שמועות זדוניות ושקריות שנועדו לפגוע בתדמית ובקריירה שלו". אכן תדמית שראויה לשימור
(צילום: Valery HACHE\AFP )