לאורך השנים שבהן היה בעין הציבור, ג'סטין ביבר הסתבך בלא מעט סקנדלים, שערוריות וריבים פומביים. בשנים האחרונות, עם הפיכתו לבעל מסור ובזמן שהתמודד עם אתגרים בריאותיים, הוא די נרגע – אבל בסוף השבוע מצא את עצמו שוב בליבה של מהומה שנגרמה, שימו לב: בגלל ילדים שחגגו במסיבת בר מצווה.
בסרטון שרץ ברשתות החברתיות, הזמר נראה בלובי של מלון בבוורלי הילס, נוזף בקשיחות בנערים מצחקקים חובשי כיפה ושואל אותם: "זה מצחיק אתכם? זה מצחיק אתכם? תסתלקו מכאן!".
עד ראייה סיפר לאתר TMZ שהסיפור התחיל בזמן שביבר המתין בלובי המלון לאשתו ההרה היילי בולדווין, שהייתה אמורה להגיע למקום כדי לפגוש אותו. הנערים שמו לב לכוכב והתקבצו סביבו והוא ביקש מהם בנימוס להניח לו וללכת, אך הם סירבו ללכת וצחקו - והוא הגיב בזעם.
אם הייתם אומרים לנו לפני כמה שנים שג'סטין ביבר הפרוע ינזוף באחרים כי הם שובבים מדי, כנראה שלא היינו מאמינים. כנראה שזה מה שאבהות מתקרבת עושה.
הביברים יחגגו בחודש הבא חמש שנות נישואים (תודו שלא ציפיתם!) והם מצפים בימים אלו לילדם הראשון, שככול הנראה אמור להגיע לעולם ממש בקרוב. השניים בישרו על הלידה בחודש מאי, כשהיילי כבר הייתה בחודש שישי. מאז לא שיתפו בפרטים וחוויות, וגם לא סיפרו אם מדובר בבן או בת.
1 צפייה בגלריה
היילי ביבר ג'סטין ביבר
היילי ביבר ג'סטין ביבר
כבר מתנהג כמו אבא עצבני. ג'סטין ביבר והיילי בולדווין
(Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)