4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר האלווין 2022
קיילי ג'נר האלווין 2022
מפלצת, אבל תעשי את זה סקסית. קיילי ג'נר בתור אשתו של פרנקנשטיין
(צילום: אינסטגרם)
חג ההאלווין יחול באופן רשמי רק מחר (ב'), אבל החגיגות עצמן כבר החלו וסוף השבוע האחרון היה עמוס במסיבות תחפושות - גם כאן בארץ, כי אם אפשר לנכס לעצמנו מנהגים כיפיים מהנכר, אז למה לא - אבל בעיקר מעבר לים, ובהוליווד בפרט.
כמדי שנה, הסלבס השקיעו זמן, יצירתיות ובעיקר הרבה כסף בניסיונות להרשים ולהיות אלו שישברו את הרשת ויזכו בתואר המתחפשים הכי מגניבים של החג ע"ש היידי קלום (שלתחפושת שלה אנחנו עדיין מחכים, ובינתיים עושה רק טיזינג באינסטגרם). אתם יותר ממוזמנים לשאוב מהם רעיונות - בכל זאת, פורים מעבר לפינה וצריך כבר להזמין תחפושות מעלי אקספרס (אחרת הן כרגיל יגיעו רק בפסח).
אז באלו תחפושות יצאו הסלבס לבקש "ממתק או תעלול"? הרבה כאלו של דמויות אייקוניות מסרטים וסדרות, כאלו שהתחפשו לסלבס אחרים וכמובן – הרבה תחפושות על טהרת הדמויות הסקסיות (מי ידע שעורב יכול להיות לוהט כל כך?). הנה כמה שאהבנו במיוחד:
קיילי ג'נר התחפשה לכלתו של פרנקנשטיין, ובהשראת הסרט משנת 1935 עליו התבססה העלתה לאינסטגרם תמונות בשחור לבן וסרטון מחווה מצמרר. וכן, כמובן שהגרסה שלה לדמות הייתה כצפוי קצת יותר סקסית מהמקור.
ג'נר, חובבת האלווין ידועה, פתחה את סוף השבוע במסיבה אחרת אליה התחפשה עם הבסטי היילי ביבר בתחפושת משותפת של המכשפה הרעה מהמערב מ"הקוסם מארץ עוץ". סקסית כמובן. "למה כולם בוהים בנו?", תהתה ג'נר בסרטון שהעלתה.
ובקטגוריית התחפושות הקודרות והסקסיות נמצאת גם ונסה האדג'ס שהתעטפה בנוצות שחורות והפכה לעורב.
ואם התחלנו עם בת זוג של מפלצת, אז נמשיך עם השחקנית אל פאנינג שהתחפשה לאשתו של צ'אקי, הבובה שעשתה סיוטים ללא מעט אנשים.

הכי כיף להתחפש בשניים

לא חשבנו לרגע שהזוגות ההוליוודיים לא ינצלו את ההזדמנות לתחפושות משותפות, וזה אכן מה שקיבלנו. פריס הילטון ובעלה קרטר רום למשל, התחפשו לדמויות מהמנגה "סיילור מון" שהילטון סיפרה שהיה האהוב עליה בילדותה.
אבל עם כל הכבוד להם, אחת התחפושות הזוגיות הטובות ביותר הייתה ללא ספק של מייגן פוקס ומשין גאן קלי, שעשו מחווה לזוג מהניינטיז עם ווייב די דומה לשלהם: פמלה אנדרסון ובעלה לשעבר טומי לי. פוקס אכן שאלה: "האם אלו באמת תחפושות?" נאחל להם כמובן המשך זוגיות מוצלח יותר!
ועוד שניים שנאחל להם עתיד טוב יותר מאלו שאליהם התחפשו, הם השחקן ג'וש דוהאמל ואשתו אודרה מארי שזוכים מאיתנו גם הם בציון לשבח על התחפושת שלהם: השניים צחקו על פער הגילים שביניהם (הוא בן 49 והיא בת 28) והזכירו לנו שהיו בהוליווד כבר פערים קצת יותר גדולים ומגוחכים – כמו זה של אנה ניקול סמית ז"ל ובעלה הווארד מרשל ז"ל, שבזמן חתונתם בשנת 1994 היו בני 26 ו-89 בהתאמה. אולי לא מדובר בתחפושת בטעם טוב, אבל בהחלט משעשעת.
4 צפייה בגלריה
ג'וש דוהאמל אודרה מארי האלווין 2022
ג'וש דוהאמל אודרה מארי האלווין 2022
ג'וש דוהאמל ואודרה מארי בתור אנה ניקול סמית' והווארד מרשל
(צילום: Backgrid)
ואם בסוף טראגי עסקינן, ברוקלין בקהאם ואשתו ניקולה פלץ התחפשו לאחד הזוגות הטראגיים ביותר: רומיאו ויוליה.
4 צפייה בגלריה
ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ האלווין 2022
ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ האלווין 2022
מה שייקספיר היה אומר? ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ בתור רומיאו ויוליה
(צילום: Mega)
מותג האלכוהול של רנדי גרבר, בעלה של סינדי קרופורד, ערך מסיבה מיוחדת, אליה הגיעו בני הזוג בתחפושת זוגית בהשראת המערב הפרוע. הילדים קאיה ופרסלי גרבר הגיעו לחגוג עם ההורים, קאיה בתחפושת בהשראת סרטי "מטריקס" ופרסלי ובת זוגו בתחפושת של של פרד ו-ווילמה פלינסטון (או אם תרצו: "משפחת קדמוני").
ועוד כמה תחפושות זוגיות, דווקא לא רומנטיות: סיירה ובתה התחפשו לוונוס וסרינה וויליאמס בפרסומת לחלב.
אבל התחפושת הזוגית ששבתה את ליבנו הייתה אולי פחות מושקעת אבל חמודה להפליא: ג'סטין ת'רו והכלב קומה שהתחפשו לדמויות מהסרט "אי טי". א. נמסנו. ב. ג'סטין, נשמח לתחפושת משותפת בפורים. ג. כבר אמרנו שנמסנו? אוקיי, ממשיכים.
4 צפייה בגלריה
ג'סטין ת'רו האלווין 2022
ג'סטין ת'רו האלווין 2022
תתקשר הביתה (כלומר, אלינו!). ג'סטין ת'רו והכלב קומה
(צילום: אינסטגרם)
ואפרופו אי טי: קצת פחות התרשמנו מטייגה, שהתחפש גם הוא לחייזר החמוד אבל השקיע הרבה פחות הסתפק במסכה גדולה.
ג'ניפר גארנר הוכיחה שהיא מושלמת כתמיד, כשהשקיעה בתחפושת כפולה של מכשפה וכלת רפאים, גייסה את הכלב החמוד שלה וביחד הם עשו סרטונים לחג, באחד מהם היא ניהלה עם עצמה את השיחה הפותחת של בריטני ספירס ומדונה מהשיר Me Against The Music. לצפות ולעשות לייק.

יאללה ברבי, בואי נחגוג!

ז'אנר תחפושות שתמיד הולך טוב הוא הדמויות המפורסמות מהטלוויזיה והקולנוע. דידי התחפש לדמות של הג'וקר והשקיע בווידאו שחשף את התהליך (והיה הסיבה היחידה שהאמנו שזה באמת הוא).
ורבל וילסון וחבריה הכניסו קצת צבע ורוד לחג כשהתחפשו לבובות ברבי, כולל הרפרנס המתבקש לאחד משירי הניינטיז הכי כיפיים של העשור "ברבי גירל": Come on Barbies let’s go party!
ג'וג'ו סיווה התחפשה לדראקו מאלפוי מ"הארי פוטר", והעלתה סרטון בו שיחזרה את אחת הסצנות הראשונות של הדמות מהסרט הראשון בסדרה.
ליזו צבעה את עצמה בצהוב לטובת תחפושת מארג' סימפסון מוצלחת במיוחד.
וגם קים קרדשיאן נצבעה כולה, אבל בצבע כחול, לטובת תחפושת של הדמות מיסטיק מ"אקס מן". ארבעת ילדיה התחפשו לכוכבים מוזיקליים: נורת' (9) בתור הזמרת המנוחה אליה, סיינט (6) כסנופ דוג, שיקגו (4) בתור הזמרת שאדיי וסאלם (3) בתור הראפר Eazy-E. הרעיון יפה בהחלט, אבל היו כמה גולשים שתהו אם הילדים לא העדיפו לנצל את החג כדי להתחפש בתחפושות קצת יותר כיפיות שידברו אליהן יותר, מאשר זמרים שהם כנראה לא יודעים מאומה על פועלם.
אפרופו אקס מן: קלואי ביילי התחפשה לדמות אחרת מהקומיקס – סטורם.
ועוד כמה נחמדים אבל לא מלהיבים: קיקי פאלמר התחפשה לרפונזל, אדיסון ריי לליידי גאגא ובגזרת הסלבס שהלכו על אסכולת "לא השקענו אבל תראו כמה לוהטים אנחנו", נמצא טיילור לאוטנר שהסתפק באיפור פנים וז'קט פתוח שחשף את הריבועים.