4 צפייה בגלריה
כריס נות' טארה ווילסון
כריס נות' טארה ווילסון
בוגדני כן, עבריין מין לא. כריס נות'
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
אחרי חודשים ארוכים של האשמות חמורות, כריס נות' (68), כוכב "סקס והעיר הגדולה", שבר שתיקה והתייחס להאשמות המיוחסות לו בטענה של תקיפה מינית ומודה רק שבגד באשתו, השחקנית טארה וויליסון. "בגדתי באשתי וזה היה הרסני עבורה, אבל זה לא פשע", אמר בריאיון ל-USA Today.
בדצמבר 2021, ימים ספורים לאחר שעלה לאוויר הפרק הראשון בסדרת הספין אוף של "סקס והעיר הגדולה", "פשוט ככה", שתי נשים האשימו את השחקן בתקיפה מינית, כך נחשף בתחקיר שפורסם באתר "הוליווד ריפורטר".
נות' הכחיש את ההאשמות וטען כי אותם מקרים היו בהסכמה מלאה, וכעת הוא מתייחס. "אתה מספר לעצמך את אותם התירוצים שגברים רבים מספרים - שזה רק 'לאפדאנס קטן', וזה כיף. אתה משכנע את עצמך שאתה לא תפגע באף אחד, אף אחד לא ידע על זה, וסקס זה פשוט מהנה. ופתאום הרבה נשים רוצות לשכב איתך, ואתה אומר לעצמך 'טוב, לא תהיה לי עוד הזדמנות כזו'".
4 צפייה בגלריה
כריס נות' טארה ווילסון
כריס נות' טארה ווילסון
"פתאום הרבה נשים רוצות לשכב איתך". נות' ואשתו טארה ווילסון
(צילום: Evan Agostini/AP)
למרות שלא הוגשו נגדו כתבי אישום פליליים, נות' הודה שהוא עדיין עשוי לעמוד בפני תביעות אזרחיות, וכינה זאת כ"רכבת כסף" עבור הרבה מאוד אנשים. "אין שום דבר שאני יכול לומר שישנה את דעתו של מישהו - כשאתה נמצא בכזה גל עצום של ההאשמות. אין משפט פלילי. אין לי סיבה לעלות על דוכן העדים ולספר את הסיפור שלי, להביא עדים. ויש עוד תוספות אבסורדיות שהן מגוחכות לחלוטין שאין להן שום בסיס ואני לא אוהב לדבר על זה כי ברגע שאעשה זאת זה ידלוף החוצה, מישהו ייקח מזה קטעים נבחרים ואני לא רוצה שהילדים שלי יראו את זה". לנות' ואשתו יש שני בנים, אוריון (15) וקיטס (3).
נזכיר כי עם או בלי קשר להאשמות, בסדרת הספין אוף של "סקס והעיר הגדולה" - "פשוט ככה" - הרגו את דמותו של מיסטר ביג על הפרק הראשון וחברת פלוטון הסירה את הפרסומת שעלתה כמה ימים קודם לכן, בכיכובם של נות' וריאן ריינולדס, שמחק מהטוויטר שלו את הפרסומת המשותפת של השניים. בנוסף השחקן הפסיד עסקה בשווי 12 מיליון דולר עבור מותג הטקילה שלו ופוטר מסדרת הדרמה "נקודת שוויון" מבית CBS.
"אנו עצובות מאוד לשמוע על ההאשמות נגד כריס נות'", מסרו בשעתו כוכבות הסדרה - שרה ג'סיקה פרקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס בהצהרה רשמית לאחר חשיפת ההאשמות. "אנו תומכות בנשים שאזרו אומץ וחשפו את החוויות הכואבות שלהן. אנו יודעות שזה דבר קשה מאוד לעשות ואנו מעריכות אותן על כך".
4 צפייה בגלריה
כריס נות' שרה ג'סיקה פרקר
כריס נות' שרה ג'סיקה פרקר
כריס נות' ושרה ג'סיקה פרקר
(צילום: HBO/Getty Images)
נות' מצידו הבהיר כי אין בכוונתו להיכנע להאשמות. "זה סיפור מגעיל - אבל הוא לא אמיתי ואני לא יכולה להגיד 'טוב, בסדר' ולקבל את זה. אני שחקן. יש עוד דברים שאני רוצה לעשות ויש לי שני ילדים לפרנס".
4 צפייה בגלריה
כריס נות' טארה ווילסון
כריס נות' טארה ווילסון
"זה סיפור מגעיל - אבל הוא לא אמיתי"
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)