3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט מת'יו הילי
טיילור סוויפט מת'יו הילי
בזוגיות טרייה? טיילור סוויפט ומת'יו הילי
(צילום: AP, אינסטגרם)
חודש בלבד לאחר שנודע שנפרדה מבן זוגה ג׳ו אלווין, טיילור סוויפט (33) כבר חובקת בן זוג חדש, כך פורסם אמש (ד') באתרים מעבר לים.
אתר הרכילות Page Six דיווח כי סוויפט המשיכה הלאה היישר לזרועותיו של סולן להקת The 1975 מת׳יו הילי (34), איתו ככל הנראה כבר יצאה בעבר למשך זמן קצר.
מקור יודע דבר סיפר לאתר The Sun שהשניים ״מאוהבים עד מעל הראש״, למרות שהם יוצאים רק שבועות ספורים. ״הקשר שלהם ממש בתחילתו אבל זה מרגיש נכון״, אמר המקור וסיפר: ״הם יצאו ביחד למשך תקופה קצרה מאוד לפני 10 שנים אבל זה לא עבד״.
3 צפייה בגלריה
מת'יו הילי
מת'יו הילי
מת'יו הילי
(צילום: AP)
אותו מקורב סיפר כי למרות שנודע על הפרידה של סוויפט ואלווין לפני כחודש, הם למעשה נפרדו בחודש פברואר האחרון, "כך שלא הייתה שום חפיפה בין שתי מערכות היחסים״. כמו כן, מקורות יודעי דבר מספרים כי סוויפט והילי מתכננים לחשוף את הזוגיות הטרייה באופן רשמי בזמן הקרוב, ברגע שיתפנו מלוחות הזמנים העמוסים שלהם: ״טיילור ומת׳יו נמצאים כרגע בסיבובי ההופעות שלהם, לכן בשבועות האחרונים יש ביניהם הרבה שיחות וידיאו והתכתבויות, אבל טיילור מחכה לרגע שתפגוש אותו״. יש לציין שסוויפט שומרת מאוד על פרטיותה כך שלמרות האופטימיות של אותם מקורות - סביר להניח שלא נשמע ממנה יותר מדי על הזוגיות, אם בכלל.
כזכור, בחודש אפריל האחרון ואחרי 6 שנות זוגיות ושמועות על אירוסים, סוויפט ואלווין נפרדו. ״הפרידה נעשתה ברוח טובה״, סיפר מקורב לזוג לאתר Entertainment Tonight. ״לא הייתה שם דרמה, הם פשוט מיצו את הקשר".
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: AP)