3 צפייה בגלריה
ונסה הדג'נס קול טרנר
ונסה הדג'נס קול טרנר
זוג נשוי. ונסה הדג'נס וקול טרנר
(צילום: אינסטגרם)
ונסה הדג'נס היא כעת אישה נשואה. לפי הדיווחים, השחקנית בת ה-34, כוכבת סרטי "היי סקול מיוזיקל", התחתנה בסוף השבוע במקסיקו עם בן זוגה, שחקן הבייסבול קול טאקר (27), עשרה חודשים לאחר שהתארסו.
השניים לא אישרו את העניין באופן רשמי, אבל ברשתות החברתיות הופצה תמונה של הדג'נס בשמלה לבנה, שצולמה כנראה במהלך אחד מאירועי החתונה. בנוסף, בני משפחה וחברים של הזוג פרסמו בימים האחרונים תמונות וסרטונים ממקסיקו.
3 צפייה בגלריה
ונסה הדג'נס
ונסה הדג'נס
הנה באה הכלה!
(צילום מסך)
הנשואים הטריים נצפו ביחד לראשונה בנובמבר 2020. כמה חודשים לאחר מכן הדג'נס סיפרה בתוכנית של דרו ברימור שהיא זו שיזמה את הדייט הראשון, אחרי שהשניים הכירו – שימו לב, בקבוצת מדיטציה בזום. הם התארסו בפברואר האחרון ובישרו על כך בעזרת תמונה מתבקשת שהדגישה את טבעת האירוסים. "כן! אנחנו לא יכולים להיות יותר מאושרים", כתבה הכוכבת באינסטגרם בפוסט שגרף יותר משלושה מיליון וחצי לייקים ושלל ברכות מחברים מפורסמים כמו פריס הילטון, לילי קולינס, רייצ'ל בילסון ושרה היילנד.
לאחר מכן היא סיפרה בריאיון לאתר People על ההצעה: "זה הפתיע אותי מאוד. אמנם דיברנו על זה, אבל לא ציפיתי שזה יקרה כפי שקרה ובזמן שזה קרה. זה בהחלט תפס אותי בהפתעה והיו הרבה דמעות".
הדג'נס דיברה לאחרונה על ההכנות לחתונה, ומסתבר שגם כוכבי הוליווד מתלוננים על תעשיית החתונות: "זה מתסכל, יש כל כך הרבה פרטים לתכנן. גם החברה הכי טובה שלי מתחתנת ועוברת את כל זה, והמחירים של השמלות כל כך גבוהים! זה מטורף".
הרזומה הרומנטי המרשים של הדג'נס כולל כמה מהכוכבים הכי מסוקסים בהוליווד: היא וזאק אפרון, שכיכב לצידה בסרטי "היי סקול מיוזיקל", יצאו ביחד במשך חמש שנים עד שנפרדו בשנת 2010. לאחר מכן יצאה במשך זמן קצר עם ג'וש האצ'רסון שכיכב לצידה בסרט "מסע אל האי המסתורי", ואחריו הייתה בזוגיות ארוכה עם כוכב הסרט "אלביס" אוסטין בטלר. הם נפרדו בשנת 2019, וכמה חודשים לאחר מכן היא הכירה את בעלה לעתיד.
לפני כחודשיים, תמונה שהעלתה הדג'נס לאינסטגרם גררה תגובות רבות מצד גולשים שתהו אם היא בהיריון. הדג'נס לא הייתה משועשעת מהדיון שהתפתח והגיבה: "לא בהיריון, אז אתם יכולים להפסיק", לצד אימוג'י מגלגל עיניים.
3 צפייה בגלריה
ונסה הדג'נס
ונסה הדג'נס
לא בהיריון, אבל נשואה!
(צילום: AP)