2 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
וייב של רומן. ג'יזל בונדשן
(צילום: Gettyimages)
רומן חדש מעבר לים? שבועיים לאחר שדווח כי טום בריידי ואשתו ב-13 השנים האחרונות, ג'יזל בונדשן, מתגרשים - דוגמנית העל מפזרת שמועות על רומן חדש עם חואקין ולנטה, מאמן הג'ו-ג'יטסו שלה. השניים נתפסו בעדשת הפפראצי בסוף השבוע האחרון בחופשה, כשיצאו לאכול יחד עם שני ילדיה של בונדשן. אתר הרכילות הברזילאי Purepeople מיהר לדווח כי השניים יוצאים אך לא פורסם כמה זמן כבר זה נמשך.
לפני שנה הצטלמה בונדשן למגזין Dust יחד עם שני אחיו של המאמן, פדרו וג'יו ולנטה ובחודש פברואר האחרון התנסתה הדוגמנית בג'ו-ג'יטסו ובתמונה ששיתפה ברשתות החברתיות שיבחה את השניים: "אני מאמינה שככל שיש לנו יותר כלים בארגז הכלים שלנו זה יותר טוב", כתבה. "אני מרגישה חזקה יותר, עם יותר ביטחון ועוצמתית מאז שהתחלתי לתרגל הגנה עצמית. זו מיומנות חשובה לכולם אבל במיוחד עבורנו הנשים. תודה לאחים ולנטה על שהפכתם את האימונים לכיף". בריידי מצידו, שכנראה לא חשד שמתבשל משהו מתחת לפני השטח, הגיב לסרטון בהומור, וכתב: "הימים שלי בהשארת הכלים בכיור ספורים".
מקורבים לבונדשן ובריידי קצת מפקפקים בתזמון המחשיד. בזמן שאחד מחבריה של הדוגמנית הבהיר כי היא וחואקין לא יוצאים אלא רק חברים טובים, מקורב אחר התקשה להאמין ותהה, בקול רם כמובן, מדוע חואקין, שבמקור הוא ממיאמי, נמצא עם ג'יזל בקוסטה ריקה. "זה נראה מוזר שפתאום, ביום אחד, היא סיימה את הנישואים בהפתעה", כך פורסם באתר TMZ.
מקור אחר, שבחר להתראיין ל"דיילי מייל", התעקש כי השניים בסך הכל חברים טובים וכי אין דברים בגו. "חואקין הוא לא יותר מחבר קרוב של המשפחה ששימש כג'ו-ג'יטסו של ילדיה במשך שנים. אין אמת בשמועות שהם יוצאים".
נזכיר כי בחודש אוקטובר האחרון ואחרי שלל שמועות בדבר משבר ביחסים, דוגמנית העל והקוורטבק המהולל הודיעו כי הם מתגרשים. "בימים האחרונים אשתי ואני סיימנו את הליך הגירושים שלנו לאחר 13 שנות נישואים. הגענו להחלטה הזו בהסכמה ובתודה על הזמן שלנו יחד", בישר בריידי בחשבון האינסטגרם שלו. "התברכנו בילדים מדהימים שימשיכו להיות מרכז חיינו בכל דרך. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח שילדינו תמיד יקבלו את האהבה ותשומת הלב המגיעה להם. הגענו להחלטה הזו לאחר שיקולים רבים. זה כואב וקשה עבורנו כמו שזה עבור כל כך הרבה אנשים שעוברים את אותו הדבר ברחבי העולם. אנחנו מאחלים רק את הטוב אחד לשנייה".
ג'יזל מצידה פרסמה גם כן הצהרה בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה: "העדיפות הראשונה שלי תמיד הייתה ותמיד תהיה הילדים, אותם אני אוהבת בכל ליבי. נמשיך לעבוד יחד כהורים כדי להבטיח תמיד שהם יקבלו את האהבה ותשומת לב המגיעים להם. ההחלטה לסיים את הנישואים היא אף פעם לא קלה וכמובן שזה קשה לעבור משהו כזה אבל אני מרגישה מבורכת על הזמן שהיה לנו יחד ואני מאחלת לטום את הטוב ביותר". לשניים יש שני ילדים משותפים - בנג'מין ריין וויויאן לייק. נמשיך לעקוב!
2 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
"ההפסד כולו שלך מאמי". טום בריידי ובונדשן
(צילום: Gettyimages)