האם טום קרוז מצא אהבה חדשה? אתר Daily Mail טוען שכן ושמדובר במישהי שהזוגיות איתה עשויה לעורר סערה לא קטנה בצמרת הרוסית.
לפי האתר, החברה החדשה של הכוכב בן ה-61 היא אלסינה קיירובה בת ה-36, דוגמנית לשעבר, בתו של בכיר במשטרה הרוסית ואשתו לשעבר של אוליגרך רוסי שעוסק בסחר יהלומים. ביום שבת השניים היו ביחד במסיבה בלונדון שבה רוב האורחים היו רוסים, ועדי ראייה סיפרו: "הם היו צמודים ולא היה ספק שהם זוג. הוא נראה מוקסם ממנה".
לפי הדיווחים הם הגיעו למקום בשעה תשע בערב, הסתובבו מעט בין האורחים, רקדו ביחד ועזבו כעבור כמה שעות. "קרוז היה חברותי מאוד, כולם ביקשו להצטלם איתו והוא סירב בנימוס. בסופו של דבר הדי ג'יי נאלץ להגיד ברוסית שמר קרוז לא מעוניין להצטלם", אמר המקור הוסיף: "הוא בילה את רוב הלילה בריקודים עם גברת קיירובה, אבל בשלב מסוים של הערב הוא פשוט התחיל לרקוד במרכזה של קבוצת נשים".
3 צפייה בגלריה
טום קרוז באלסינה קיירובה
טום קרוז באלסינה קיירובה
זוגיות חדשה? טום קרוז ואלסינה קיירובה
(צילום: AP, אינסטגרם)
קיירובה היא כאמור דוגמנית לשעבר בעלת אזרחות בריטית, שהייתה נשואה למיליונר הרוסי דמיטרי צטקוב. הם התגרשו בקיץ האחרון וצטקוב האשים את קיירובה בכך שהחביאה ממנו רכוש יקר, הכולל אוסף תיקים בשווי של מיליון ליש"ט. היא בתגובה, טענה שהוא עבריין ונמצא ברשימת "המבוקשים ביותר של הקרמלין".
במהלך נישואיהם, לשניים היו בתי יוקרה באנגליה, דובאי ובקפריסין, כמו גם רכבים, תכשיטים וקולקציות אומנות בשווי של עשרות מיליוני ליש"ט.
3 צפייה בגלריה
טום קרוז באלסינה קיירובה
טום קרוז באלסינה קיירובה
ככל הנראה יש לה תיק או שניים. באלסינה קיירובה
(צילום: אינסטגרם)
בניגוד לגירושים הפומביים של בת זוגו החדשה (לכאורה), קרוז שמר בשנים האחרונות על פרופיל נמוך בכל הקשור לחיי האהבה שלו. למען האמת – האחרונה שעליה ידוע באופן רשמי שהייתה בת זוגו היא אם בתו קייטי הולמס, ממנה התגרש לפני 11 שנים אחרי שש שנות נישואים.
יחד עם זאת, בשנים האחרונות היו שמועות על כך שיצא עם הזמרת שקירה (46) ועם השחקנית היילי אטוול (41) שכיכבה לצידו בסרט האחרון בסדרת "משימה בלתי אפשרית" שיצא מוקדם יותר השנה.
3 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
העיקר שהחברים הסיינטולוגים יאשרו
(צילום: AP)