שלוש שנים וחצי חלפו מאז שהשחקן ההוליוודי ארמי האמר שלח הודעות טקסט מטרידות לנשים ובהן כתב כי הוא "מאה אחוז קניבל". מאז הוא הספיק להתגרש מאשתו ואם ילדיו אליזבת' צ'יימברס, להיות מואשם באונס והטרדות, לצאת עם מישהי חדשה וכל זה כשנושא הקניבליזם מרחף מעל ראשו.
כעת, במהלך ריאיון בפודקאסט Painful Lessons, סיפר האמר על התקופה שעבר ואף ציין שהוא אסיר תודה על ההאשמות נגדו - שלמעשה הוציאו אותו מהוליווד.
"מה שזה לא היה שאנשים אמרו עליי, מה שלא קרה, אני עכשיו במקום בחיי שבו אני אסיר תודה על כל חלק ממנו. למעשה, אני עכשיו נמצא במקום שבו אני ממש מודה על זה כי המקום שבו הייתי בחיי לפני שכל הדברים האלה קרו לא עשה לי טוב. אף פעם לא הרגשתי מסופק, אף פעם לא היה לי מספיק, אף פעם לא הייתי במקום שבו הייתי מרוצה מעצמי, שהייתה לי הערכה עצמית. אף פעם לא ידעתי איך לאהוב את עצמי".
3 צפייה בגלריה
ארמי האמר
ארמי האמר
אסיר תודה על הקניבליזם. ארמי האמר
(צילום: Gettyimages)
האמר, שכאמור טען בזמנו שהוא "מאה אחוז קניבל", התייחס בפודקאסט להאשמות הרבות שהיו נגדו סביב הקניבליזם, ואמר: "אנשים קראו לי קניבל כאילו אכלתי אנשים. מה??? אתה יודע מה אתה צריך לעשות כדי להיות קניבל? אתה חייב לאכול אנשים!".
ביולי 2020 אתרי הרכילות בעולם דיווחו כי האמר וצ'יימברס נפרדו אחרי עשר שנות נישואים ושני ילדים משותפים. כעת האמר מספר שבאותה תקופה שקל לשים קץ לחייו: "היו הרבה רגעים שחשבתי שאני לא יכול לסבול את זה יותר. עמדתי על החוף, הסתכלתי על הים ופשוט התחלתי לשחות. שחיתי הכי רחוק שאפשר ופשוט נעצרתי. ניסיון התאבדות - אבל אמרתי שאני לא יכול לעשות את זה לילדים שלי".
3 צפייה בגלריה
לא לקחה בחשבון שהיא נשואה לקניבל. האמר ואליזבת צ'יימברס
לא לקחה בחשבון שהיא נשואה לקניבל. האמר ואליזבת צ'יימברס
לא לקחה בחשבון שהיא נשואה לקניבל. האמר ואליזבת צ'יימברס
(צילום: GettyImages)
לטובת מי שלא עקב אחרי אחד הסיפורים הביזריים ביותר שידעה הוליווד, נזכיר כי בינואר 2021 נחשפו תכתובות מטרידות של השחקן בין השנים 2016 ל-2020 עם נשים שכללו תיאורי קניבליזם. ימים ספורים לאחר מכן הצטרפו לאותן תכתובות גם סרטונים מטרידים שבהם הוא נראה שותה אלכוהול בזמן נהיגה ומשתמש בסמים.
האתר House of Effie היה הראשון שפרסם את ההודעות, ומאחוריו עומדת ככל הנראה אחת הנשים איתן האמר התכתב. היא סיפרה: "נשים פנו אליי עם סיפוריהן ודיברנו במשך ימים ולילות, אחוזות אימה ועצב, מבלי לאכול או לישון. חלקנו סיימנו בחדר המיון. החלטנו יחד שעלינו לדבר ולחשוף את הדרך שבה הוא התנהג אלינו. אסור לנו לאפשר לנשים נוספות לעבור את מה שאנחנו עברנו".
בין הדברים שכתב האמר לאותן נשים היו תיאורי אונס, שליטה וקניבליזם. הוא כתב לה (לכאורה): "אני מאה אחוז קניבל. אני רוצה לאכול אותך". לאחר מכן הוסיף שהיה רוצה לשתות את דמה וכתב: "לעזאזל, מפחיד להודות בכך. אף פעם לא הודיתי בכך לפני כן".
שבוע לאחר חשיפת הפרשה האמר המשיך להסתבך לאחר שנחשד כי זייף בדיקת סמים לפני שפגש את ילדיו. לפי אתר "דיילי מייל", השחקן פרסם פוסטים מתרברבים בהם "השוויץ" באישה אלמונית שממתינה לו במיטתו, והתגאה בכך שלקח תרופה שאינה ניתנת לזיהוי בבדיקות סמים. צילומי מסך מראים כי האמר פרסם תמונה שלו עם חיוך מלחיץ ומבט זדוני, וכתב: "כשאתה מבין שהם לא בודקים DMT (דימתילטריפטאמין) בבדיקות סמים". בנוסף, הוא פרסם צו של בית המשפט המורה לו לעבור בדיקת סמים בכל פעם לפני שהוא נפגש עם ילדיו.
חצי שנה מאוחר יותר האמר התאשפז במכון גמילה על מנת לטפל בהתמכרויות לסמים, אלכוהול ומין. "האמר אשפז את עצמו ביום שני, ה-31 במאי, עם תמיכתם של צ'מברס ומשפחתו, ונמצא בטיפול מעל לשבוע", נמסר. אחד ממקורביו סיפר שהוא נחוש בדעתו לקחת את עצמו בידיים על מנת להבריא ולמען שלום הקשר שלו עם ילדיו: "זה מוכיח שהוא מוכן לקחת מחדש שליטה על חייו, וברור לו שזה הצעד הנכון בדרך להבראה". כעת, כאמור, אנחנו מגלים כי את עניין הקניבליזם הוא טרם השאיר מאחוריו.
3 צפייה בגלריה
ארמי האמר
ארמי האמר
האיש שגורם לנו לסיוטים
(צילום מסך)