לזה טיילור סוויפט כנראה לא ציפתה: אביה סקוט סוויפט (71) חשוד בתקיפת צלם שניסה לצלם את הכוכבת באוסטרליה, שם סיימה סבב הופעות.
הצלם, בן מקדונלד (51), טען אתמול (ב') שהוא וצלמים נוספים המתינו לכוכבת ברציף מעבורת בחוף הצפוני של סידני בשעה 2 וחצי לפנות בוקר, כאשר היא והפמליה שלה, עם אביה ביניהם, ירדו מיאכטה יוקרתית עליה בילו לפני כן.
"היא ירדה מהסירה והלכה לכיוון המאבטחים שדחפו מטריות לעברנו, ואז הוא תקף", סיפר מקדונלד שהוסיף שבתחילה חשב שהתוקף היה אחד המאבטחים – והופתע לגלות שמדובר באביה של הכוכבת. מקדונלד טען שלא עשה דבר כדי לעורר את זעמו של האב: "הוא כנראה חש צורך להגן על בתו מסיבה כלשהיא. מעולם לא ראיתי דבר כזה, בכל 23 שנותיי במקצוע". הוא הוסיף שסוויפט הכה את החלק השמאלי של פניו והשאיר "חבורות כואבות".
תיעוד של ההתרחשויות מציג את טיילור ואביה צועדים על המזח עם מטרייה שהסתירה אותם. אחד המאבטחים נשמע אומר למקדונלד להתרחק מהרכב ואז המצלמה מתחילה לרעוד, כנראה ברגע ההתקיפה לכאורה. אחד המאבטחים נשמע אומר: "זה לא הייתי אני, זה לא הייתי אני" ומקדונלד שואל אותו בתגובה: "מי זה היה?".
מטעמה של הכוכבת נמסר: "שני אנשים התקרבו באגרסיביות לטיילור, תפסו את אחד המאבטחים ואיימו על אישה מהצוות שיזרקו אותה למים". מקדונלד הכחיש את הדברים ואמר: "זה סגנון השטויות שציפיתי לו. על איזו אישה הם מדברים? היחידה שהייתה שם זו טיילור".
מקדונלד לא נזקק לטיפול רפואי אבל התלונן במשטרה, שהודיעה שהיא חוקרת את המקרה. בכל אופן סוויפט ואביה כבר הספיקו לעזוב את אוסטרליה לכיוון סינגפור, שם היא תופיע בסוף השבוע הקרוב.
1 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סקוט סוויפט
טיילור סוויפט סקוט סוויפט
אבא מגונן (מדי?). טיילור סוויפט ואביה סקוט
(צילום: Maddie Meyer\GettyImages)