אד ווסטוויק (36), כוכב הסדרה "אחת שיודעת", התארס לבת זוגו השחקנית איימי ג'קסון (31), כך בישרו השניים היום (ב') ברשתות החברתיות. המאורסים הטריים פרסמו תמונות מרגע ההצעה, שהתרחשה במהלך חופשה של השניים על רקע הנופים המושלגים של שוויץ.
הפוסט זכה בזמן קצר למאות אלפי לייקים ושלל ברכות, ביניהן מהשחקנית קלי רות'פורד, שכיכבה לצד ווסטוויק בסדרה המצליחה והגיבה עם לבבות.
בני הזוג החלו לצאת ביחד בשנת 2021, והודיעו על כך רשמית ביום הוולנטיין לפני כשנתיים. בשנה שעברה הם עברו להתגורר ביחד בפרברי לונדון, והכוכב סיפר לאתר Daily Mail: "הולך נהדר בינינו, היא החברה הכי טובה שלי. היא אמא נהדרת, יש בה את כל מה שתרצה, שראיתי בהורים שלי. אני מקווה שאוכל לקבל גרסה משלי". לג'קסון יש ילד בן 4, מבן זוגה לשעבר.
בריאיון לאתר Hello! בשנה שעברה, אמר ווסטוויק שהוא בהחלט רואה חתונה באופק: "כן, מאה אחוז. גדלתי בבית נהדר שבו אמי ואבי היו נשואים. הם היו מאוהבים ממש עד הסוף. הערצתי אותם ואת הזוגיות שלהם".
2 צפייה בגלריה
אד ווסטוויק איימי ג'קסון
אד ווסטוויק איימי ג'קסון
מזל טוב! אד ווסטוויק ואיימי ג'קסון
(צילום: אינסטגרם)
הכוכב עלה לכותרות בישראל לפני כחודשיים, לאחר שהביע תמיכה בפלסטינים עם פרוץ המלחמה בעזה. לאחר שקיבל שטף של תגובות והסברה מישראלים זועמים, הוא הבהיר שדעתו השתנתה, לפחות באופן חלקי: "כמו רוב האנשים ההגיוניים, אני מגנה את ההתקפות הברבריות שבוצעו באזרחים ישראלים חפים מפשע ב-7 באוקטובר על ידי חמאס. אני מבין שלישראל יש את הזכות להגן על עצמה מפני התקפות שכאלו, ומוצדק מצידה לבקש לנקום בתוקפים במטרה להבטיח שמתקפה שכזו לא תחזור". יחד עם זאת, הוא הסתייג: "אני יכול גם להבדיל בין טרוריסטים תוקפנים לבין אזרחים חפים מפשע שבמקרה הם מאותו אזור של התוקפים. מה שברור הוא שאלפי בני אדם נהרגו ואלפים רבים נוספים נפצעו, נעקרו וחיים בקשיים יוצאי דופן, מחסור ובטראומה".
לפני כמה שנים ווסטוויק מצא את עצמו בתסבוכת כבדה יותר, לאחר שבשנת 2014 שלוש נשים האשימו אותו שאנס אותן. בסופו של דבר הוחלט שלא נמצאו מספיק ראיות על מנת לתבוע אותו.
2 צפייה בגלריה
אד ווסטוויק
אד ווסטוויק
אד ווסטוויק
(צילום: אינסטגרם)