הסלבס יודעים שבטקסי הפרסים, גם אם הם לא מועמדים, בהחלט כדאי להם להציק לסוכן שלהם כדי שיסדר להם ג'וב של הגשת פרס – כי מהאירועים האלו אף אחד לא יוצא בידיים ריקות. אם בתחרויות ספורט כל הילדים מקבלים מדליה על השתתפות, אז בטקסים של הוליווד כל מי שעולה לבמה עוזב אותה בידיים עמוסות בכל טוב, עם מתנות שעשויות להגיע לשווי של מאות אלפי דולרים. השבוע נחשף מה יקבלו הזוכים והמגישים שייקחו חלק בטקס גלובוס הזהב שייערך בשביעי בינואר, ובהחלט מדובר מחבילה מפנקת ועמוסה – בשווי חצי מיליון דולר.
לפי אתר Hollywood Reporter, מדובר בחבילת המתנות היקרה ביותר שאי פעם הוענקה בטקסים מהסוג הזה. לשם השוואה – בשנת 2020 החבילה הוערכה בשווי של 225 אלף דולר "בלבד".
3 צפייה בגלריה
גלובוס הזהב
גלובוס הזהב
גלובוס הזהב
(צילום: AP)
לפי הדיווחים, השנה החבילה תכלול יותר מ-35 צ'ופרים על טהרת אוכל, טיולים, טיפוח ואופנה אשר עלותם נעה בין 200 דולר ועד 169,500 דולר, ביניהם שהות של שני לילות באירלנד או בצרפת בשווי 2,200 דולר, שיט ביאכטה של חמישה ימים בחופי אינדונזיה בשווי 50 אלף דולר, שהות של חמישה ימים במלון ריץ-קרלטון באיי קיימן (כולל הגעה ועזיבה ביאכטה) בשווי 20 אלף דולר, מוצרים לטיפוח העור בשווי 4,000 דולר, קוויאר רוסי בשווי 545 דולר ואפילו קעקוע בשווי 2,500 דולר.
יש לציין שהמשתתפים, שמספרם עומד על שמונים ושלושה סלבס, לא בהכרח יקבלו את כל המתנות אלא שיהיה עליהם לבחור את המועדפות עליהם. יש מתנות שזמינות לכולם ויש כאלו שרק מעטים מהם יוכלו לקבל, מה שאומר שיהיה עליהם להזדרז ולבחור אם ברצונם לקבל את מבוקשם. טיול "הכל כלול" בניו זילנד למשל, יוכלו לבחור רק שלושה. רק אחד מהם יוכל לקבל שישה בקבוקי יין ליבר פטר - המוגדר בתור היין היקר ביותר בעולם בשווי של 193 אלף וחמש מאות דולר, וגם זוג עגילים יוקרתי בשווי 69 אלף דולר יוענק רק לסלב אחד זריז.
לפני הטקס יקבלו כל הכוכבים חוברת שתפרט את כל האפשרויות העומדות בפניהם ועליהם יהיה לבחור את מה שברצונם לקבל. מה יקרה אם כוכב חמדן במיוחד ירצה את כל המתנות? כנראה שזה תלוי בגודל המעמד שלו.
3 צפייה בגלריה
גלובוס הזהב
גלובוס הזהב
השנה תוענק חבילת המתנות היקרה ביותר אי פעם
(צילום: AP)
מכיוון שכוכבים עשירים שמקבלים מתנות בשווי הון תועפות לא בהכרח מתקבל בפירגון מצד הציבור, מארגני הטקס הודיעו שכמו בכל שנה, הם יתרמו לקרן האירוע שתומכת בעמותות למען אומנויות, חינוך, עיתונות ופרויקטים הומניטריים, ויעמידו חלק מחבילות השי למכירה פומבית, שהכנסותיה ייתרמו גם הן.
אגב, חבילת השי הזו מגיעה עם כוכבית קטנה בצד: הסלבס ייאלצו לשלם מס על חלק מהמתנות והסכום עשוי להגיע עד 37 אחוז מהערך שלהן, כך שיהיה עליהם לקחת זאת בחשבון אם תחשוק נפשם באחת המתנות היוקרתיות יותר.
את החבילה המהודרת גיבש מגזין Robb Report, שעוסק בנושאי הלייף סטייל של העשירים ובעלי הממון, כמו מכוניות יוקרה, מטוסים פרטיים, ספינות ואחוזות פאר. "המגזין נרגש לשתף פעולה פעולה עם גלובוס הזהב כדי ליצור חווית מתנות מיוחדת במינה, שתחגוג ותוקיר את זוכי ומגישי גלבוס הזהב ה-81", אמר לוק בארנבורג שעומד בראש מערכת העיתון.
את הטקס הקרוב ינחה הקומיקאי ג'ו קוי, שקיבל את התפקיד אחרי ששמות גדולים יותר, ביניהם כריס רוק, אלי וונג, וויל ארנט וג'ייסון בייטמן, סירבו לו, כך לפי הדיווחים. בשנים האחרונות דובר לא מעט על כך שהנחיית טקסים מהסוג הזה כבר תפקיד יוקרתי ונחשק כפי שהיה בעבר, בטח בצל הרייטינג הנמוך שמקבלים הטקסים האלו בשנים האחרונות.
גלובוס הזהב במיוחד עמד עד לאחרונה במוקד של ביקורות רבות, הודות לשערוריות של שחיתות ושם שקיבל כגוף גזען שבין חבריו לא נמנה אף חבר שחור. אלו חלק מהסיבות שבגללן הטקס לא שודר בטלוויזיה בשנים 2021 ו-2022, אף רשת טלוויזיה לא רצתה לשתף פעולה עם האירגון. בשנה שעברה הטקס לחזר למרקע בהנחיית ג'רוד קרמייקל, שסימן וי על כמה מהקטגוריות הנחוצות, בתור גבר שחור וגיי. הוא אף התבדח על כך כשסיפר בתחילת הערב ששילמו לו 500 אלף דולר "כדי להיות הפנים השחורות של הארגון החבוט הזה".
3 צפייה בגלריה
ג'ו קוי
ג'ו קוי
משימה לא קלה, שאף אחד לא רצה. מנחה הטקס ג'ו קוי
(צילום: AP)