אריאנה גרנדה הוציאה בסוף השבוע האחרון את אלבומה החדש Eternal Sunshine, אבל תגובות מעריציה לא היו כפי שציפתה.
המעריצים של הזמרת, מסורים כתמיד, פנו לשירים החדשים באלבום כדי לנסות לגלות רמזים על חייה האישיים, ומסתבר שהם קצת הגזימו – ושלחו הודעות נאצה למקורביה.
אתמול (שבת) פרסמה הכוכבת סטורי בו ביקשה מעוקביה: "רציתי להגיד לכל מי ששולח הודעות שנאה לאנשים שבחיי בהתבסס על המשמעויות שאתם נותנים לאלבום – אתם לא תומכים בי ועושים את הדבר ההפוך ממה שאני מעודדת (וגם לא מבינים נכון את הכוונה שמאחורי המוזיקה). אני מבקשת מכם להפסיק. לא ככה אתם צריכים לתמוך בי, בדיוק ההפך. למרות שבאלבום יש הרבה רגעים כואבים, הוא גם מכיל אהבה כנה ועמוקה. אם אתם לא מצליחים לשמוע זאת, בבקשה תאזינו ביותר תשומת לב".
2 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
(צילום: AP )
הסערה סביב גרנדה החלה בשנה שעברה, לאחר שנודע שהיא יוצאת עם השחקן אית'ן סלייטר, אותו הכירה על סט צילומי סרטה החדש Wicked.
הידיעה על הזוגיות החדשה עשתה הרבה כותרות - הודות לעובדה ששניהם עוד היו נשואים לאנשים אחרים: גרנדה לבעלה מזה שנתיים דלטון גומז, וסלייטר לאשתו מזה חמש שנים לילי ג'יי, איתה יצא מאז התיכון. לשניים יש גם ילד בן שנה וחצי.
אז גם התברר ששני הזוגות מתגרשים, מה שהביא לשמועות המתבקשות על כך שהזוגיות החדשה היא זו שגרמה לפירוק נישואיהם. הגולשים לא הסתירו את דעתם בנושא ותקפו את השניים ברשתות, במיוחד את גרנדה - שכונתה "הורסת משפחות".
יש לציין שאין כל הוכחה לכך שהנישואים של שניהם התפרקו בגלל הזוגיות הזו, ומקורביהם טוענים ששני הזוגות נפרדו עוד לפני שהם הפכו לזוג בעצמם.
2 צפייה בגלריה
אית'ן סלייטר אריאנה גרנדה
אית'ן סלייטר אריאנה גרנדה
גרנדה ואית'ן סלייטר
(צילום: אינסטגרם)