3 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
כריסי טייגן
(צילום: אינסטגרם)
בשורות משמחות ומרגיעות מעבר לים: כריסי טייגן ובעלה, הזמר ג'ון לג'נד, הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם בייבי. הבשורה המשמחת מגיעה קצת יותר משנתיים לאחר שטייגן עברה לידה שקטה.
אתמול (ו'), במהלך מופע אינטימי, שיתף לג'נד את הקהל בבשורה המרגשת. "איזה יום מבורך", אמר, והוסיף כי למרות שהוא לא ישן הרבה הוא מלא אנרגיה לאחר שבילה שעות רבות לצד אשתו בבית החולים.
נזכיר כי בחודש אוגוסט האחרון, עם הרבה חששות, שיתפה טייגן את 40 מיליון העוקבים שלה שהיא בהיריון. "השנים האחרונות היו מבול של רגשות בלשון המעטה, אבל השמחה מילאה את ביתנו ואת ליבנו שוב". כתבה, ושיתפה בהליך הארוך והקשה שעברה. "מיליארד זריקות מאוחר יותר יש לנו עוד אחד בדרך. בכל בדיקה שהייתה לנו אמרתי לעצמי 'אוקיי, אם הכל בסדר היום אני אספר' אבל אז פשוט נשמתי לרווחה כששמעתי פעימות לב והחלטתי שאני עדיין לחוצה מדי. אני לא חושבת שאי פעם אצא מבדיקה כשאני יותר מתרגשת מאשר לחוצה, אבל עד כה הכול מושלם ואני מרגישה מדהים ומלאת תקווה". הבייבי הקטן יצטרף לשני ילדיהם הגדולים, לונה (6) ומיילס (4). כאמור, לשניים יש בן נוסף, ג'ק, שמת בלידה.
3 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
זה נראה נוח!
(צילום: אינסטגרם)
באוקטובר 2020, בצעד אמיץ וחשוף מאוד, סיפרה טייגן כי עברה לידה שקטה והיא ובעלה איבדו את בנם השלישי, ג'ק. "אנחנו המומים וחווים כאב עמוק מהסוג שרק שומעים עליו, כזה שלא חווינו לפני כן. לא הצלחנו לעצור את הדימום ולתת לתינוק שלנו את הנוזלים שהזדקק להם. למרות שקים על גבי שקים של עירויי דם, זה פשוט לא היה מספיק".
הכוכבת שיתפה כי בחרו להעניק לילדם שם, והסבירה כי הוא עבד קשה מאוד להיות חלק מהמשפחה שלהם. "הוא לנצח יהיה. ג'ק שלנו, אני מצטערת שהחודשים הראשונים של חייך לוו בכל כך הרבה סיבוכים, ושלא הצלחנו לתת לך את הבית שהיית זקוק לו כדי לשרוד. נאהב אותך לנצח".
3 צפייה בגלריה
כריסי טייגן וג'ון לג'נד מתאבלים על תינוקם
כריסי טייגן וג'ון לג'נד מתאבלים על תינוקם
כריסי וג'ון נפרדים מג'ק
(צילום: אינסטגרם)