השחקנית פיבי דינבור (29) התפרסמה בזכות סדרת הטלוויזיה הרומנטית והמצליחה "ברידג'רטון", וכעת נראה שכמו בת דמותה הטלוויזיונית, גם לה יש מזל בתחום: אתרי הבידור בחו"ל מספרים שהיא ובן זוגה, השחקן קמרון פולר (28), התארסו.
הדיווחים החלו ביום שני האחרון, לאחר שדינבור הגיעה למט גאלה עם טבעת יהלום על אצבעה, מה שכמובן עורר שמועות לגבי שינוי הסטטוס הזוגי של השניים. בהמשך, אתר E! אישר שהם אכן מאורסים.
3 צפייה בגלריה
פיבי דינבור
פיבי דינבור
מה זה הדבר המסנוור על האצבע שלך? פיבי דינבור במט גאלה
(צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
בני הזוג החלו לצאת ביחד בתחילת שנה שעברה, אבל לא נתנו לציבור את מבוקשו והמעיטו בדייטים פומביים. גם למט גאלה השבוע דינבור הגיעה לבדה. ביולי האחרון הם עשו הופעה זוגית נדירה באליפות וימבלדון ובפברואר האחרון פולר ליווה אותה לטקס פרסי הקולנוע הבריטי בלונדון.
3 צפייה בגלריה
קמרון פולר
קמרון פולר
הוא לא רגה ז'אן פייג', אבל גם לא רע. קמרון פולר
(צילום: Johns PKI)
דינבור כיכבה בעבר בסדרות כמו "נשות האסירים" ו"יאנגר", אבל התפקיד שהזניק אותה לצמרת היה כאמור בדרמה התקופתית "ברידג'רטון", מבית היוצר של שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי"). לאחר שכיכבה בעונה הראשונה של סדרת הלהיט והתארחה בשנייה, דינבור הודיעה לאחרונה שלא תופיע כלל בעונה השלישית, שחלקה הראשון יעלה בנטפליקס בשבוע הבא.
פולר מצידו, כיכב בסדרה "הספינה האחרונה" והוא בנו של המפיק בראד פולר, שאחראי להפקת הסדרה שבה כיכב בנו, כמו גם הצלחות קולנועיות כמו סרטי "הטיהור" ו"מקום שקט".
לפני שהחלה לצאת עם פולר, דינבור יצאה עם הקומיקאי פיט דייוידסון (כמו לא מעט נשות הוליווד) ולאחר מכן עם השחקן אנדרו גרפילד. פולר יצא בעבר עם כוכבת הרשת לורן אליזבת' ועם השחקנית לוסי הייל.
3 צפייה בגלריה
דינבור ורגה ז'אן פייג', מתוך "ברידג'רטון"
דינבור ורגה ז'אן פייג', מתוך "ברידג'רטון"
דינבור ורגה ז'אן פייג', מתוך "ברידג'רטון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)