בזמן שמדינה שלמה יושבת מול החדשות בציפייה למתקפה האיראנית המשולבת - או שאולי יוצאת למכולת כדי לרכוש עוד שישיית מים, מעבר לים מתנהלים חיים הרבה יותר רגועים ושגרתיים.
נור אלפאלה, בת זוגו (לסירוגין) של השחקן ההוליוודי האגדי אל פצ'ינו, נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא מטיילת ברחובות לוס אנג'לס עם משפחתה ועם הבן שלה ושל פצ'ינו, רומן - בפעם הראשונה שבה הוא נראה בפומבי. האב המאושר לא נראה בסביבה.
אלפאלה הלכה על טוטאל-לוק שחור ואילו רומן המתוק לבש חולצה קצרה בהירה ומכנסיים קצרים כחולים. זום אין לתוך התמונות יגלה לכם פרצוף מתוק וחצי רציני - כזה שמזכיר בדיוק את אביו השחקן.
3 צפייה בגלריה
נור אלפאלה
נור אלפאלה
זום אין ללחיים! נור אלפאלה ורומן
(צילום: Backgrid)
3 צפייה בגלריה
נור אלפאלה
נור אלפאלה
יש לנו חולשה לילדים!
(צילום: Backgrid)
במאי 2023 - ובלי שום הכנה מוקדמת - דיווחו מעבר לים כי פצ'ינו ואלפאלה מצפים לילד משותף, שהגיע לעולם חודש לאחר מכן. "תמיד מיוחד להביא ילד לעולם, יש לי הרבה ילדים. אבל זה באמת מיוחד כשזה מגיע בשלב כל כך מאוחר בחיי", אמר השחקן זמן קצר לאחר הלידה.
בנוגע ל"הרבה ילדים", הכל פה יחסי (בטח לעומת אילון מאסק למשל, שלו יש 12 ילדים). לפצ'ינו יש שלושה ילדים נוספים משתי נשים אחרות: ג'ולי פצ'ינו מבת זוגו לשעבר ג'אן טראנט והתאומים אוליביה ואנטון עם השחקנית בוורלי ד'אנג'לו.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אז תגידו, זה הזמן הזה בשנה שאתם ביחד או לא?
(צילום: WavyPeter / SplashNews)