3 צפייה בגלריה
ספייס גירלז
ספייס גירלז
שמישהו יחזיר אותנו לניינטיז דחוף!
(צילום: אינסטגרם)
תתכוננו להרגיש זקנים: אתמול (א') חגגה ג'רי האליוול את יום הולדתה ה-50 (באיחור, התאריך האמיתי היה באוגוסט) יחד עם שאר כוכבות להקת הספייס גירלז האייקונית - ותודה לדיוויד בקהאם על התיעוד של הערב הנפלא בתבל.
"חגיגות מיוחדות לג'ינג'ר בסוף השבוע הזה, ועוד יותר מיוחד היה ללכוד את הרגע הזה של הבנות", כתב כדורגלן העבר, והוסיף: "חברות לנצח". בקהאם הגדיל ראש ותייג גם את מלאני בי, שלא הגיעה לחגיגות (ההסבר בהמשך), וכתב שהם כולם מתגעגעים אליה.
בווידיאו שהופץ ברשתות החברתיות כמו פטריית ניינטיז אחרי הגשם רואים את ארבע הבנות, ויקטוריה בקהאם, אמה בנטון, מלאני סי וילדת יום ההולדת ג'רי רוקדות לצלילי הלהיט Say You'll Be There, תוך כדי שהן שרות את המילים. בסרטון נוסף שעלה לרשתות רואים את ויקטוריה ואמה יושבות מחובקות לצלילי השיר האייקוני Wannabe, איתו פרצו הבנות בשנת 1996.
הסיבה לדחיית חגיגות יום הולדתה של האליוול בחודשיים היא מותה של המלכה אליזבת, שהעציב מאוד את כוכבת הספייס גירלז, שאף שלחה ברכה מצולמת לכבוד חגיגות הג'ובילי של המלכה בחודש יוני האחרון. כעת, כאמור, שלושה חודשים מאוחר יותר - החגיגות יצאו לפועל והתקיימו באחוזה המפוארת של האליוול ובעלה כריסטיאן הורנר.
3 צפייה בגלריה
ספייס גירלז
ספייס גירלז
friendship never ends
(צילום: אינסטגרם)
בזמן שבנות הספייס גירלז חגגו את כניסתה של האליוול לעשור השישי בחייה, מלאני בראון חגגה את אירוסיה לבן זוגה בשלוש השנים האחרונות, רורי מקפי. בריאיון חדש למגזין Hello חשפה הזמרת כי חברותיה ללהקה אישרו את מקפי ובכו לנוכח החדשות המשמחות. "הן אף פעם לא אהבו אף אחד מבני הזוג שלי", סיפרה בראון. "אמה בכתה וגם מלאני. כולן שמחו בשבילנו ואמרו שהן אוהבות את רורי".
בראון הוסיפה: "מאוד איכפת לי מהדעה שלהן וזה באמת מיוחד עבורי שהן כל כך אוהבות את רורי. למעשה, הן אלה שדחפו אותי לרורי במשך שנים, עוד הרבה לפני שהפכנו את זה לקשר רומנטי, אבל הייתי אומרת להן שזה לא ככה והוא פשוט חבר ממש טוב שגורם לי להרגיש מאוד בנוח". הצעת הנישואים של מקפי הגיעה מלווה בטבעת יהלום בשווי 100 אלף דולר והתרחשה במלון היוקרתי Cliveden House בברקשייר.
3 צפייה בגלריה
ספייס גירלז
ספייס גירלז
הספייס אישרו. רורי מקפי ומלאני בי
(צילום: אינסטגרם)