3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון
ג'נה ג'יימסון
בזוגיות טרייה - הפעם עם אישה. ג'נה ג'יימסון
(צילום: אינסטגרם)
ג'נה ג'יימסון (48) עברה לא מעט שלבים מנוגדים בשנות חייה – היא קיבלה תהילה עולמית בתור כוכבת פורנו מצליחה, פרשה מהתחום והפכה למפיקה ואשת עסקים מצליחה לא פחות, התחתנה והתגרשה פעמיים, הביאה לעולם תאומים, בשנת 2015 התארסה ליהלומן ישראלי בשם ליאור ביטון, שנה לאחר מכן התגיירה וב-2017 נולדה להם בת משותפת בשם בת אל.
יחד עם זאת – למרות הזוגיות ארוכת השנים, האירוסים לא הבשילו לכדי חתונה וכעת מתברר שהשניים נפרדו ושהכוכבת כבר נמצאת בקשר רומנטי חדש – הפעם עם אישה.
אמש (ד'), פרסמו ג'יימסון וכוכבת הרשת ג'סי לולס סרטון בו הן שוכבות במיטה זו לצד זו, ולולס אומרת למצלמה: "כנראה שמישהי לוהטת כזו לא נשארת לבד הרבה זמן, כי יש לי חברה חדשה! אני יוצאת עם ג'נה ג'יימסון, מה לעזאזל?" לצד הסרטון כתבו: "בתקווה שזו האחרונה", לצד ההאשטאגים "חברה" ו"מטרות זוגיות". בחשבון האינסטגרם הנוסף שיש לג'יימסון, היא הוסיפה לתיאור שמה את הטייטל: "הבחורה של ג'סי".
לא ברור כמה זמן השתיים ביחד, אבל לפני כשבועיים פרסמה לולס סרטון שבו נראית זרוע מקועקעת של אישה. עוקביה חשדו כבר אז שהזרוע שייכת לג'יימסון, וכעת מסתבר שהם צדקו.
בכך אישרו השתיים את השמועות על כך שג'יימסון נפרדה מארוסה לאחר שבע שנות זוגיות. לפני כ-4 חודשים פרסמה הכוכבת פוסט בו כתבה: "אני כבר בגיל שבו סגירת המעגל היחידה שאני צריכה היא לדעת שמגיע לי טוב יותר", מה שהיווה רמז לסטטוס הזוגי החדש שלה. לא ידוע מה גרם לפרידה ומתי בדיוק התרחשה, אך בתקופה האחרונה ג'יימסון התגוררה בהוואי בעוד שביטון שוהה בלוס אנג'לס ביחד עם בתם.
3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון
ג'נה ג'יימסון
ג'יימסון עם ארוסה לשעבר ליאור ביטון, ובתם בת אל
(צילום: אינסטגרם)
השנה האחרונה לא הייתה קלה לג'יימסון – מעבר לפרידה מארוסה היא גם התמודדה עם מחלה שפגעה ביכולתה ללכת. בתחילה היה חשד שמדובר בתסמונת גיליאן-בארה - מחלה אוטואימונית שפוגעת במערכת העצבים, אך בדיקות נוספות הראו שלא מדובר בכך. לא ברור ממה כן סבלה בסופו של דבר.
ביטון היה זה שבישר לעוקביהם על המחלה לפני כשנה, כשסיפר שהכוכבת התאשפזה לאחר שלא הפסיקה להקיא במשך שבועיים ובשלב מסוים לא הצליחה לעמוד. בחודשים שלאחר מכן היא התניידה באמצעות כסא גלגלים אך ביולי האחרון בישרה לעוקביה שמצבה השתפר ושהיא מצליחה ללכת ללא סיוע. לרוע המזל, כחודש בלבד לאחר מכן התברר שנדבקה בקורונה.
נקווה ששנת 2023 תאיר לה פנים יותר, נראה שהיא כבר התחילה אותה באופן מוצלח למדי, ובדיוק כשוולנטיינ'ס דיי מעבר לפינה!
3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון
ג'נה ג'יימסון
בהצלחה עם החברה החדשה!
(צילום: אינסטגרם)