חברתו החדשה של השחקן אנדרו גארפילד (40), ד"ר קייט תומס (42), מככבת בימים אלו בכותרות בנסיבות די מוזרות – מכיוון שהגולשים טוענים שפיתתה את הכוכב על ידי כך שכישפה אותו.
הטענה המעניינת הזו התעוררה לאחר שנודע שתומס מגדירה את עצמה כ"מכשפה מקצועית". היא מעידה על עצמה שיש לה "יכולות אינטואיטיביות חזקות" ושעבדה בתור מנחה רוחנית עבור כמה מהאנשים המפורסמים והעשירים בעולם, החל ממועמדים לאוסקר וזוכי פוליצר ועד בעלים של חברות ענק. בשירותיה כלולים קריאת קלפי טארוט בעלות של קרוב לאלף דולר עבור פגישה באורך 45 דקות וגם קורס באומנות הפיתוי.
2 צפייה בגלריה
אנדרו גארפילד קייט תומס
אנדרו גארפילד קייט תומס
תחת כישוף? אנדרו גארפילד וקייט תומס
(צילום: RMBI / BACKGRID)
אם הסתקרנתם וחשקה נפשכם ללמוד איך לפתות את מושא אהבתכם, ובכן מאוחר מדי. תומס נאלצה להפסיק את השיעורים, ובפודקאסט The Friday Emails בהנחייתה היא סיפרה מדוע: "הופנו נגדי האשמות נוראיות על כך שהשתמשתי בקסמים כדי לפתות את בן הזוג שלי". היא גם אמרה שרוב התגובות הרעות שקיבלה היו דווקא מנשים: "שום דבר לא היה יכול להכין אותי לאלפי הנשים שאמרו לי שאני מכוערת, לא מושכת ולא שווה כלום".
תומס הסבירה שהפיתוי לא כרוך בקסמים על אחרים, אלא דווקא בעבודה עצמית: "זה לא עניין של כשפים או מניפולציה. וזה לא קשור לכמה מושלמות השיניים שלך או אם אם יש לכם יופי סטנדרטי. אנשים מושכים הם מלאי כריזמה בגלל שהם אותנטיים ובטוחים בעצמם". עוד היא סיפרה: "קסם לוקח זמן. זה לא קורה בין לילה".
אתמול (א') התראיינה תומס למגזין The Sunday Times, ושם טענה שמקורן של התגובות השליליות שקיבלה הוא שוביניזם: "מכעיס שלא משנה כמה אישה תהיה מצליחה או בעלת השפעה, תמיד יהיה יותר מעניין לדבר עליה בהקשר של זוגיות עם גבר. אני לא רוצה לחיות בצילו של מישהו אחר".
היא גם דיברה על כך שנחשפה לצדדים הפחות נעימים של התקשורת, כמו הפפראצי: "הם יצלמו 150 תמונות שלך, ויבחרו את זו שבה את נראית הכי רע". עוד סיפרה שהתקשורת מאוד מתעניינת לדעת אם היא "אדם טוב". תגובתה? "זה לא מעניין אותי. הצורה הכי חזקה של הגנה נפשית היא לדעת מי את ולהיות שלמה עם עצמך".
באתר הרשמי שלה, תומס, שכתבה ספר בשם Chakra Crystals, מספרת: "אני מלמדת שילוב של כישופים עתיקים ומודרניים וטקסים שמאתגרים את היישות שלכם, כך שתוכלו לבנות חיי חופש ומשמעות. אני מעודדת את התלמידים שלי לחקור את עולם האנרגיות, האסטרולוגיה והרוחניות".
בעוד שגארפילד לא התחתן עדיין, תומס הייתה נשואה כבר ארבע פעמים. בני הזוג החלו לצאת ביחד לפני כמה חודשים ונצפו לראשונה ביחד בחודש מרץ. מקורב לשניים סיפר לאתר US Weekly: "אנדרו מרגיש מאוד בנוח איתה ואוהב את העובדה שהיא שונה מנשים אחרות שאיתן הוא יצא לפני כן. הוא חושב שיש לה חוש הומור נהדר וקל לו לדבר איתה".
2 צפייה בגלריה
אנדרו גארפילד
אנדרו גארפילד
אנדרו גארפילד
(צילום: Karwai Tang/WireImage)