אחד הדברים החשובים בליהוק שחקנים לפרויקט משותף, הוא לבדוק שיש ביניהם כימיה – במיוחד אם מדובר בכאלו שאמורים לגלם זוג רומנטי. בדרך כלל זה נעשה על ידי אודישן שבו מזמינים את שני השחקנים לקרוא או לעבוד ביחד עם המלהק, אבל במקרה של אן האת'ווי נראה שהאחראים קצת הגזימו.
2 צפייה בגלריה
אן הת'וואי
אן הת'וואי
אודישן מלא רוק. אן האת'ווי
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)
האת'ווי (41) סיפרה לאחרונה בריאיון למגזין V שבתחילת דרכה המקצועית היא לוהקה לתפקיד ראשי בסרט, וכשהגיע הזמן למצוא את השחקן שיגלם את מושא אהבתה – ביקשו ממנה להיות נוכחת באודישנים של המועמדים לתפקיד ולהתנשק עם כולם. "בתחילת שנות ה-2000, וזה משהו שקרה לי, היה נהוג לבקש משחקנים להתנשק כדי לבדוק את הכימיה ביניהם. אמרו לי 'הזמנו עשרה בחורים שיגיעו היום, את לא שמחה שתתנשקי עם כולם?'. וחשבתי לעצמי, 'משהו לא בסדר איתי?' – כי לא שמחתי. חשבתי שזה נשמע מגעיל".
האת'ווי, שכאמור הייתה אז שחקנית מתחילה, מספרת שהסכימה בלית ברירה מכיוון שלא רצתה שיקטלגו אותה כבעייתית: "הייתי כל כך צעירה ומודעת לכך שאני יכולה לאבד הכול בקלות אם יחשבו שקשה לעבוד איתי. אז העמדתי פנים שאני נרגשת ועשיתי את זה". יחד עם זאת, היא מבהירה: "אלו לא היו משחקי כוח, אף אחד לא ניסה לפגוע בי או להשפיל אותי. זו פשוט הייתה תקופה קשה וכעת אנחנו מבינים יותר".
האת'ווי לא סיפרה באיזה סרט מדובר, אבל הגולשים הסתקרנו מספיק כדי לבדוק את הנושא ולהעלות השערות. לפי ממצאיהם, כנראה שמדובר בסרט "יומני הנסיכה" (2001) או "הקסם של אלה" (2004) – שבשניהם היו לה עלילות רומנטיות דומיננטיות. מי ששיחק לצידה ב"יומני הנסיכה" הוא השחקן רוברט שוורצמן, וב"הקסם של אלה" היה זה יו דנסי.
2 צפייה בגלריה
אן הת'וואי
אן הת'וואי
אן האת'ווי
(צילום: Jack Plunkett/Invision/AP)