מישה ברטון ובן מקנזי, שגילמו זוג בסדרת הנעורים "האו.סי", היו גם זוג במציאות - כך חשפה ברטון כשהתארחה השבוע בפודקאסט Call Her Daddy.
ברטון הייתה הצעירה ביותר בצוות השחקנים, רק בת 17 כשהסדרה התחילה בשנת 2003, בעוד שמקנזי היה בן 25, והיא סיפרה שלא לקח זמן רב עד שהרומן הבדיוני בין הדמויות שלהם הפך למציאותי.
"זה היה די מסובך עבורי. הגעתי לשם בתולה, ילדה, וממש הרגשתי שאני צריכה להתבגר מהר", אמרה. "לשחק עם אנשים מבוגרים ממני היה קצת... 'וואו, הם יודעים מה הם עושים ויהיו מערכות יחסים בסדרה ואני אצטרך לגלם את התפקיד', ולא ממש הרגשתי מוכנה לזה, כי התפתחתי מאוחר ולא ממש יצאתי לדייטים לפני כן", הודתה. היא הוסיפה: "לא היה לי מושג מה אני עושה, אז הרבה פעמים הרגשתי שאני חייבת לצמצם פערים".
3 צפייה בגלריה
מישה ברטון ב"האו.סי"
מישה ברטון ב"האו.סי"
"לא היה לי מושג מה אני עושה, אז הרגשתי שאני חייבת לצמצם פערים". מישה ברטון ב"האו.סי"
( צילום מסך)
כאמור, בתחילת הצילומים ברטון הייתה בת 17 בלבד בעוד שמקנזי היה בן 25, אדם ברודי בן 24 ורייצ'ל בילסון בת 22. על פער הגילים בינה ובין שאר השחקנים, היא אמרה: "זה היה מסובך עבור כולם. הייתי כל כך צעירה ואמא שלי הייתה על הסט, הייתי זקוקה ליותר תשומת לב במובן הזה. חוויתי שם הרבה מהפעמים הראשונות שלי, נגיד זאת כך, וזה די הפריד אותי מהאחרים מכיוון שבניגוד אליהם, עדיין לא גרתי בלוס אנג'לס לבד".
ברטון סיפרה שהזוגיות עם מקנזי הובילה ללא מעט בעיות, ושהאחראים בהפקה לא ממש ראו את הרומן ביניהם בעין יפה: "אני זוכרת שהיו אומרים 'מישה נעלמה עם בן והיא רק בת 17 וחצי', והמפיקים היו הולכים להורים שלי ועושים מזה עניין גדול. וכל זה קרה ממש בתחילת הצילומים, עוד לפני שהגענו לחצי של העונה הראשונה. אנשים הופכים לזוגות בתוכנית כאלה, הדברים האלה קורים, אבל נכנסנו לזה מאוד מהר. אני חושבת שזה גרם להכול להתחיל ברגל שמאל".
בסופו של דבר, ברטון החליטה לסיים את הקשר: "הרגשתי שזה יותר מדי עבורי ושלא הייתי מוכנה עדיין". היא גם סיפרה שהפרידה הובילה להרבה מתחים בהמשך הצילומים.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האו. סי."
מתוך "האו. סי."
"לא הייתי מוכנה עדיין". ברטון ובן מקנזי, מתוך The O.C
(צילום מסך, וורנר)
בעבר היא אמרה באותו נושא: "הסט לא היה סביבה אידיאלית עבור נערה צעירה ורגישה שנאלצה להתמודד עם תהילה פתאומית". היא גם סיפרה לאתר E! שחשה מותקפת: "הייתה בריונות מצד כמה מהגברים על הסט שגרמה לי להרגיש מאוד רע. הרגשתי מאוד לא מוגנת". ברטון עזבה את הסדרה בסיום העונה השלישית, והתוכנית המשיכה בלעדיה עוד עונה אחת עד שירדה מהאוויר.
עוד סיפרה ברטון בעבר, בריאיון למגזין Harper’s Bazaar U.K, שהרגישה רמאית מכיוון שדמותה בסדרה הייתה "חופשייה ומשוחררת", בעוד שבחייה האמיתיים הייתה "עדיין בתולה": "הנערים בסדרה היו פריבילגים ועשירים, ששתו, לקחו סמים וכמובן עשו סקס. ידעתי שעניין הבתולים שלי מפריע ושצריך לפתור את זה. התחלתי לדאוג שלא אוכל לגלם את הדמות אם לא אזדרז ואתבגר קצת. האם הרגשתי שאני חייבת לעשות סקס עם מישהו? ובכן, אחרי שקיבלתי הצעות מגברים בשנות השלושים שלהם, בסופו של דבר עשיתי את זה. אני מרגישה קצת אשמה שנתתי לזה לקרות, הרגשתי כל כך הרבה לחץ לקיים יחסי מין, לא רק ממנו אלא מהחברה באופן כללי".
3 צפייה בגלריה
מישה ברטון
מישה ברטון
מישה ברטון
(צילום: AP)