לצ'רלי שין יש לפחות שכנה אחת שעדיף שלא יבקש ממנה חלב או כוס סוכר במקרה הצורך. אישה בשם אלקטרה שרוק (47), הואשמה בכך שבשבוע שעבר תקפה את השחקן בן ה-58 וחנקה אותו. אתמול (ג') היא הצהירה בבית המשפט שהיא אינה מודה באשמה.
לפי הדיווחים, המקרה התרחש ביום רביעי שעבר בקומפלקס הדירות במאליבו שבו מתגוררים השניים, בסביבות השעה אחת בצהריים. שרוק נקשה על דלתו של הכוכב וכשפתח לה היא התפרצה פנימה, חנקה אותו וקרעה את חולצתו. בסופו של דבר היא חזרה לדירתה והוא הזעיק את כוחות ההצלה. חובשים שבדקו אותו במקום קבעו שהוא לא זקוק לטיפול רפואי. לאחר מכן הגיעו למקום הוריו, אמו ג'נט (79) ואביו השחקן מרטין שין (83), כדי לבדוק לשלומו.
שין סיפר לשוטרים שכמה ימים לפני כן, שרוק שפכה זבל על מפתן ביתו ויותר מכך – הטילה "נוזל דביק" כלשהו על רכבו, כך דיווח אתר TMZ. שין הוסיף שאינו יודע מה גרם לה לעשות זאת וכששוחח איתה לאחר מכן הם הסכימו לשמור על שלום בית.
2 צפייה בגלריה
צ'רלי שין
צ'רלי שין
צ'רלי שין
(צילום: AP)
שרוק מואשמת כעת בניסיון תקיפה בכוח מתוך כוונה לפצוע את הכוכב, בעוד שהאשמה אחרת נגדה – תקיפה בעזרת נשק קטלני – בוטלה. עורך דינה רנדי קפלן אמר לשופט שההאשמה אינה מוצדקת: "אף אחד לא נפצע והקורבן נבדק על ידי רופא שקבע שהוא בסדר".
שין עצמו לא נכח בדיון אך עורכת דינו ניקול פלוד אמרה לשופט שהוא "חושש מאוד" מפני הנאשמת וסיפרה שעל גופו היו תפרים שחלקם יצאו במהלך המאבק בה. פלוד גם הזכירה לבית המשפט שנגד שרוק יש כעת חקירה פתוחה נוספת בחשד שהתעללה בקשיש – וגם במקרה הזה היא טוענת לחפותה.
"לכן אנחנו מאמינים שהנאשמת מסוכנת", אמרה פלוד לשופט וביקשה להוציא נגדה צו הרחקה. השופט אישר זאת וקבע שעלות שחרורה בערבות יהיה 75 אלף דולר. לפי הדיווחים הערבות לא שולמה עדיין ושרוק, שבעברה יש שתי הרשעות קודמות, נמצאת עדיין במעצר. הדיון הבא במקרה נקבע לשמיני בינואר.
מקורב לשרוק סיפר עליה לאתר Daily Mail: "אלקטרה היא אישה נחמדה שלא תפגע בזבוב. היא בודהיסטית ושוחרת שלום. מפלילים אותה". עוד סיפר המכר שהיא עובדת עם עמותות צדקה לילדים.
בשנת 2020 שין מכר את שלושת בתיו והחל לשכור בית אחר במאליבו בעלות של 16 אלף דולר לחודש. לביתו הנוכחי עבר לפני כשנה.
2 צפייה בגלריה
אלקטרה שרוק
אלקטרה שרוק
אלקטרה שרוק
(צילום מסך)