7 צפייה בגלריה
דן ריינולדס מינקה קלי
דן ריינולדס מינקה קלי
אהבה באוויר? דן ריינולדס ומינקה קלי
(צילום: GettyImages)
זוג חדש ומסקרן נוצר לאחרונה בהוליווד ומסעיר בימים אלו את מדורי הרכילות – מדובר בשחקנית מינקה קלי (42) וסולן להקת אימג'ן דרגונס דן ריינולדס (35), שתועדו השבוע על ידי הפפראצי מבלים ביחד בכמה פעמים שונות.
בסוף השבוע למשל הם נצפו מגיעים ביחד למסעדה בלוס אנג'לס ברכבה של מינקה וצולמו בזמן שריינולדס ליטף את שערה. בבוקר שלמחרת, צלם אחר נתקל בהם הולכים ברחוב כשהם אוחזים ידיים ומחייכים בנחת למצלמה. הרבה זוגות בהוליווד שמים דגש גדול על הדרך שבה הם יתפשו על ידי התקשורת והציבור, יש כאלו שמתעקשים להסתתר ומצד שני – יש את אלו שרוצים להיראות כמה שיותר ובכל מקום. לפחות בינתיים – נראה שקלי וריינולדס פשוט חיים את חייהם ולא מוטרדים מדי מהסביבה.
כאמור, מדורי הרכילות מאוד נלהבים לגבי הקשר הפוטוגני והטרי הזה ומיהרו לדבר עם מקורביהם של השניים. ידיד נלהב של קלי שמח לבשר: "נראה שייתכן והיא מצאה את האחד שלה. דן הוא בדיוק הטיפוס שלה, לא רק מבחינה חיצונית. הוא מצחיק, רגיש, רוחני, מוזיקאי ואבא נהדר. אלו כל הדברים שהיא אוהבת ומחפשת בבן זוג". מקורב אחר לעומת זאת, היה ריאלי יותר וביקש להרגיע את ההתלהבות: "זה עדיין בשלב מאוד ראשוני."
להקתו של ריינולדס הפכה לנושא הכי חם בישראל בעקבות ההודעה על הגעתה לארץ באוגוסט 2023. הלהקה הוציאה את אלבומה הראשון לפני 10 שנים, והפכה מאז לאחת המצליחות בארה"ב ובעולם, עם להיטים כמו Radioactive, Whatever It Takes ו-Believer.
7 צפייה בגלריה
דן ריינולדס אימג'ן דרגונס
דן ריינולדס אימג'ן דרגונס
בקרוב אצלנו!
(צילום: GettyImages)
גם מינקה יכולה להתגאות בקריירה מצליחה – היא התחילה את דרכה בהוליווד בתחילת שנות ה-2000 וכיכבה מאז בסדרות "אורות ליל שישי" ו"הטיטאנים" והתארחה בין היתר בסדרות כמו "אחיות או לא להיות", "הורים במשרה מלאה", "הפמליה", "ג'יין הבתולה" ו"אופוריה".
7 צפייה בגלריה
מינקה קלי
מינקה קלי
תחגוג בקרוב 20 שנות קריירה
(צילום: GettyImages)

תמרור אזהרה? ריינולדס גרוש טרי

יש לציין שהזוגיות הטרייה מגיעה בתזמון שעל פניו עלול להיות מעט בעייתי עבור ריינולדס - רק לפני כחודשיים הוא נפרד מאשתו, המוזיקאית אג׳ה וולקמן (42) לאחר 11 שנות נישואים וארבעה ילדים משותפים.
השניים הודיעו על פרידה כבר ב-2018 אבל הצליחו ליישר את ההדורים ובנם הצעיר נולד זמן קצר לאחר מכן. "זו הייתה דרך מטורפת. זה הרג אותנו בכל כך הרבה דרכים. בשנה שעברה הרגנו אחד את השנייה וכעת אנחנו בונים מחדש" צייץ אז ריינולדס בטוויטר. "אתה יכול להפוך להיות האדם הכי נוראי בעיצומה של סערה גדולה, כמעט שאין ברירה אחרת. זו הדרך היחידה לקיום טוב יותר, להרגשה עצמית בוגרת יותר".
למרות זאת, מסתבר שהבעיות הזוגיות לא נעלמו לגמרי ובספטמבר האחרון הם הודיעו כאמור על פרידה נוספת. האם הפעם זה לתמיד או שקלי היא בחזקת ריבאונד וריינולדס ו-וולקמן שוב ימצאו את דרכם אחד לשנייה? רק הזמן יגיד.
7 צפייה בגלריה
דן ריינולדס אימג'ן דרגונס אג׳ה וולקמן
דן ריינולדס אימג'ן דרגונס אג׳ה וולקמן
נישואים שכללו 4 ילדים, פרידה, קאמבק ופרידה נוספת (וסופית?). דן ריינולדס ואג׳ה וולקמן
(צילום: GettyImages)

מכריס ועד טרבור: הרשימה מעוררת הקנאה של מינקה

לעומתו של ריינולדס, קלי בת ה-42 מעולם לא התחתנה אבל מי צריך טבעת כשהרזומה הרומנטי שלך כולל כמה מהגברים הכי נחשקים בהוליווד? בראשם כריס אוונס (הלא הוא קפטן אמריקה וגם הגבר הסקסי בעולם של מגזין People לשנת 2022!), שאיתו היא יצאה לתקופה קצרה ב-2007 ושוב ב-2012. כנראה שהניסיון השני כבר הבהיר לשניהם שזה פשוט לא זה, אבל אי אפשר להאשים את קלי שביקשה לתת לקשר ביניהם הזדמנות נוספת. בשנת 2015 הם נצפו שוב ביחד מטיילים עם הכלבים שלהם, אבל מקורביהם בישרו שהם רק ידידים.
עוד ברשימה הגברים שהתמזל מזלם לצאת איתה לדייט: השחקן בריאן ווייט, כוכב הסדרה "סקארבס" דונלד פייסון, ג'ון מאייר, ווילמר ולדרמה - שגם קיבל ממנה שני צ'אנסים, אחד ב-2012 ושוב ב-2016, כוכב "איך פגשתי את אמא" ג'וש רדנור, כוכב הבייסבול דרק ג'טר וכוכב "האנטומיה של גריי" ג'סי וויליאמס, שאיתו היא יצאה לתקופה קצרה כמה חודשים אחרי שנפרד מאשתו (כך שכבר יש לה ניסיון בגברים שמתאוששים מנישואים כושלים).
7 צפייה בגלריה
אז מתי בדיוק התחילה הזוגיות עם מינקה? ג'סי וויליאמס ואשתו לשעבר
אז מתי בדיוק התחילה הזוגיות עם מינקה? ג'סי וויליאמס ואשתו לשעבר
אז מתי בדיוק התחילה הזוגיות עם מינקה? ג'סי וויליאמס ואשתו לשעבר
(gettyimages)
הזוגיות עם וויליאמס הייתה אפופה בשמועות לא נעימות שסיפרו שהוא בעצם עזב את אשתו למען קלי. אחד מעוקביה הגיב לה על תמונה שהעלתה: "אני מקווה שהשמועות על הבגידה לא נכונות. זה יהיה מאוד מאכזב אם זה נכון". קלי לא הצליחה לשמור על קור רוח והשיבה לו: "זה לא נכון. לא הייתי רוצה שתתאכזב, אני שמחה שיכולתי להבהיר את הנושא. עכשיו לך לעזאזל". לאחר מכן היא מחקה את התגובה וכשגולש אחר הזכיר זאת, היא ענתה לו: "לא מחקתי אותה ואני עומדת מאחוריה. כל מי שיש לו הנחות לגבי חיי האישיים יכול לעשות את אותו הדבר". עם או בלי קשר לשערורייה סביב מערכת היחסים שלהם – הם נפרדו אחרי חודשים ספורים.
בן זוגה האחרון היה מנחה התכנית The Daily Show טרבור נואה. השניים החלו לצאת ביחד בשנת 2020 ונואה כנראה האמין שקלי היא האחת - מכיוון שחצי שנה לאחר מכן, בתחילת שנת 2021, הוא כבר קנה אחוזה בבל אייר בשווי של 27.5 מיליון דולר, שהייתה מיועדת עבורם למגורים משותפים. הרכישה הרומנטית התבררה כפזיזה – מכיוון שכמה חודשים לאחר מכן הם נפרדו. הם אמנם עשו קאמבק, אבל מעולם לא עברו לגור ביחד ונואה נאלץ למכור את האחוזה היוקרתית במיליון דולר פחות מהסכום שבו רכש אותה. כשאתה יוצא מופסד במיליון דולר מקשר רומנטי, כנראה שזה לא מבשר טובות להמשך - ואכן במאי האחרון הם נפרדו סופית.
7 צפייה בגלריה
טרבור נואה
טרבור נואה
יצא מופסד במיליון דולר. טרבור נואה
(צילום: GettyImages)
יש לציין שקלי מיעטה להיראות בציבור עם בני זוגה הקודמים, והמקרים בהם היא צולמה עם אחד מהם היו נדירים. עם ריינולדס לעומת זאת, היא כבר צולמה פעמיים במהלך סוף שבוע אחד. האם הזוגיות הטרייה שלהם היא קצרת טווח או שאולי יש כאן פוטנציאל למשהו ארוך ומזהיר, שתמשיך לפחות עד שריינולדס יגיע לארץ ויביא איתו את קלי? נמשיך לעקוב.
7 צפייה בגלריה
דן ריינולדס מינקה קלי
דן ריינולדס מינקה קלי
נאחל בהצלחה לזוג הטרי
(צילום: GettyImages)