יוקר המחייה הולך וגדל עם השנים, ויש שיגידו שדמי הכיס שההורים נותנים לילדיהם צריך להיות בהתאם – אבל לרסה פיפן (48), כוכבת הריאליטי "עקרות הבית של מיאמי", לקחה את העניין שלב קדימה.
הכוכבת סיפרה שהיא מעניקה לבתה סופיה בת ה-15 לא פחות מ-2,500 דולר מדי חודש - קצת יותר ממה שאנחנו היינו מקבלים בילדותנו.
מסתבר שהסכום הזה נחשב לגבוה גם בהוליווד ובפרק האיחוד של הסדרה, המנחה אנדי כהן, שהופתע גם הוא לשמוע את המספר הגבוה, שאל אותה על כך ופיפן נאלצה להסביר: "אתם יודעים, לוס אנג'לס מאוד יקרה, אז אחרי הלימודים היא מזמינה אוכל או מונית או קונה מתנות לימי ההולדת של החברים שלה". לגיטימי.
אדריאנה דה מורה, שמככבת עם פיפן בסדרה, יצאה להגנתה ואמרה: "יש לה הרבה מגרעות, אבל היא אמא טובה", ועקרת בית נוספת, קיקי בארת, סיפרה שהיא נותנת לבנה דמי כיס צנועים יותר: 300 דולר בלבד.
סופיה היא בתם של פיפן ובעלה לשעבר הכדורסלן סקוטי פיפן, ובעוד שאמה שוהה במיאמי עבור צילומי הסדרה, היא מתגוררת עם אביה בלוס אנג'לס: "סופיה אוהבת לגור בלוס אנג'לס וזה בסדר. אבא שלה שם. היא נוסעת הלוך ושוב והיא מאושרת, זה הדבר היחיד שמעניין אותי", מספרת לרסה.
לבני הזוג יש שלושה ילדים נוספים: ג'סטין (18), פרסטון (21) וסקוטי ג'וניור (22), ונקווה עבור הוריהם שהם לפחות כבר לא דורשים מהם כסף.
לסופיה יש 182 אלף עוקבים באינסטגרם, ולרסה הוסיפה שבתה לא מסתמכת רק על דמי הכיס שהיא מקבלת, ומרוויחה כסף בעצמה משיתופי פעולה שהיא עושה עם מותגי על כמו אוסקר דה לה רנטה.
1 צפייה בגלריה
לרסה פיפן
לרסה פיפן
לרסה פיפן
(צילום: GettyImages)