2 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
שוב תפוס. סקוט דיסיק
(צילום: Gettyimages)
הסוף לשמועות: תגידו מזל טוב לסקוט דיסיק (39), לנצח האקס הבעייתי של קורטני קרדשיאן, שחובק בת זוג חדשה. אחרי שבועות ארוכים של שמועות ותהיות, כוכב הראליטי נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא אוחז בידה של קימברלי סטיוארט (43), בתו של הזמר האגדי רוד סטיוארט.
"הם יוצאים כבר כמה חודשים והם ממש בעניין אחד של השנייה", סיפר מקורב יודע דבר למגזין Us Weekly. זה הזמן לציין כי השניים לא זרים זה לזו, וזו לא הפעם ששמותיהם נקשרים יחד. "הם נפגשו דרך שון, אחיה של קימברלי, והם מכירים כבר שנים. הם היו באותה קבוצת חברים", הזכיר המקור.
השניים צולמו מוקדם יותר השבוע, כשהם אוחזים ידיים לאחר שיצאו מארוחת ערב רומנטית במסעדת Girgio Baldi שבסנטה מוניקה. דיסיק הלך על המראה הקז'ואלי הרגיל שלו ולבש חולצה משובצת, מכנסיים שחורים וכובע כחול - כמובן, ואילו סטיוארט הלכה על טוטאל לוק שחור שכלל חולה עם מחשוף עמוק מאוד, כזו שחשפה את שרשרת היהלומים שלה - המוערכת ב-72 אלף דולר.
כאמור, סקוט וקימברלי נפגשו בשנת 2015, זמן קצר לאחר עוד אחת מהפרידות של דיסיק וקרדשיאן. על פי מקורבים, השניים חיכו זמן מה לפני שהחליטו לצאת עם הקשר שלהם החוצה ובאותה נשימה טענו כי "עוד לא קורה שום דבר רציני". כמו כן אלנה סטיוארט, אמה של קימברלי, הכחישה באותה התקופה כל קשר רומנטי המתנהל בין השניים. "הן רק חברים", אמרה למגזין People. "פגשנו את סקוט עוד כשהיה עם קורטני, הייתי שם כשזה קרה אז אני יכולה לומר שכולם חברים טובים".
לסטיוארט יש ילדה, דלילה (10) ממערכת היחסים הקודמת שלה עם השחקן בניסיו דל טורו, ואילו לדיסיק, כידוע, יש שלושה ילדים, מייסון (12), פנלופה (10) וריין (7), ממערכת היחסים שלו עם קרדשיאן.
2 צפייה בגלריה
קימברלי סטיוארט רווד סטיוארט
קימברלי סטיוארט רווד סטיוארט
אבא מאשר? קימברלי ורוד סטיוארט
(צילום: Gettyimages)