16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס
טיירה בנקס
טיירה בנקס
(צילום: gettyimages)
טיירה בנקס חוגגת היום (ב') יום הולדת 50 בתור אייקון אופנתי ותרבותי, אבל כשהייתה ילדה קטנה, אף אחד מהסובבים אותה לא תיאר לעצמו שביום מן הימים היא תהפוך לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם. יותר מכך – היא סיפרה שהילדים נהגו ללעוג למראה שלה, שהטריד מאוד גם את הוריה: "בקיץ שבו מלאו לי 11, גבהתי מאוד וירדתי 13 ק"ג. הייתי כל כך רזה שאנשים חשבו שיש לי הפרעת אכילה".
בנקס ניסתה להעלות במשקל ללא הצלחה ועברה שרשרת בדיקות: "דקרו אותי עם הרבה מחטים כדי לראות מה לא בסדר איתי", אמרה וסיפרה שאף אבחנו אותה בשגגה כחולה בקומה גבוהה (המוכרת גם כענקיות) - מחלה נדירה המתבטאת בהפרשת יתר של הורמוני גדילה במהלך הילדות לפני סיום גדילת העצמות.
בסופו של דבר הגובה והמשקל שלה התאזנו, ובנקס בת ה-15 החליטה לממש את החלום שלה להפוך לדוגמנית. באופן מפתיע, לא כולם ראו בה את הפוטנציאל – היא קיבלה לא מעט דחיות אבל הסוכנות אליה הגיעה בסופו של דבר, Elite Model Management – נפלה על מכרה זהב. בשנת 1991, רגע לפני שהחלה ללמוד באוניברסיטה, בנקס נשלחה לשבוע האופנה בפריז והפכה לדוגמנית הכי מבוקשת בעיר: עשרים וחמש תצוגות שכרו את שירותיה באותו שבוע ובנקס קפצה בין מסלולי המותגים הנחשבים ביותר.
16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס
טיירה בנקס
25 תצוגות בשבוע אחד
(צילום: AP )
משם הדרך לפסגה הייתה מהירה, והיא כללה שערי מגזינים כמו Vogue, Elle ו-Cosmopolitan וקמפיינים עבור מותגים כמו ארמאני, דולצ'ה וגבאנה, ראלף לורן, פפסי ונייק. היא גם לקחה חלק בקמפיין לחלב Got Milk?, שבו הופיעו כל הכוכבים הכי לוהטים של התקופה.
עם כל הכבוד למותגים המרשימים האלה, את הקהל הישראלי עניינה דווקא פרסומת אחרת שעשתה בשנת 1996 – לשוקולד רוזמרי. בנקס שכבה בה על ספה וסיפרה לישראלים כמה השוקולד טעים תוך כדי שהיא מאייתת את שמו בעברית: "י'? י' עבור ישראל!", אמרה, ושכנעה את כולנו לרוץ למכולת. גם עכשיו יש לנו חשק.
לקראת סוף שנות התשעים, בנקס ירדה קצת מגדולתה לאחר שעלתה מעט במשקל (ונדגיש: מעט) וסירבה להיכנע לתכתיבים מקדשי הרזון של עולם האופנה. היא אמרה בריאיון: "מי היה מאמין שהילדה שאשפזו כי הייתה כל כך רזה, תיקרא יום אחד 'שמנה'?. אני מכירה את ההרגשה כשאומרים שאת רזה מדי וגם את ההרגשה כשאומרים שאת גדולה מדי".
במקום להתבאס ולהיכנס לדיאטה חריפה, היא מצאה אפיק חדש לכבוש והחלה לדגמן יותר הלבשה תחתונה ובגדי ים. המהלך בהחלט השתלם והיא הפכה לדוגמנית השחורה הראשונה שהופיעה על שערי המגזין GQ וגיליון בגדי הים של Sports Illustrated (וכיכבה שוב על השער בשנת 2019), והופיעה בקטלוג של Victoria’s Secret שגם ליהק אותה כאחת המלאכיות של המותג. בשנת 1997 היא קיבלה פרס "סופר מודל השנה" בטקס פרסי ערוץ VH1.
16 צפייה בגלריה
דוגמניות על שעשו היסטוריה
דוגמניות על שעשו היסטוריה
הדוגמנית השחורה הראשונה על שער הגיליון
(צילום מסך)
16 צפייה בגלריה
דוגמניות על שעשו היסטוריה
דוגמניות על שעשו היסטוריה
הקאמבק בשנת 2019
(צילום מסך)
16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס
טיירה בנקס
המלאכית של ויקטוריה
(צילום: George De Sota/Getty Images)

מבובה חמודה למנטורית רודנית

בנקס לא רצתה רק לשתוק ולהצטלם – כי היה לה הרבה מה להגיד. היא ניסתה את מזלה כשחקנית והופיעה בתפקידי אורח בסדרות כמו "הנסיך המדליק מבל אייר", "פליסיטי" ו"תהרגו אותי וזהו", ובשנת 2000 הייתה אחת מכוכבות הסרט המצליח "חופשיות על הבר". באותה שנה עשתה גם את אחד התפקידים הזכורים ביותר שלה, בסרט "בובה אמא" של דיסני שבו כיכבה לצד לינדזי לוהן בת ה-13 בתור בובה שמתעוררת לחיים. בשנת 2018 היא חזרה לגלם את התפקיד בסרט ההמשך, הפעם ללא לוהן.
אבל עם כל הכבוד לקריירת המשחק שלה, ההצלחות הגדולות ביותר שלה על המרקע היו כשהייתה בתפקיד עצמה. בשנת 2007 בנקס ייסדה חברת הפקות עצמאית, והפיקה עבור עצמה פרויקטים, ביניהם שתי תוכניות שהצליחו מאוד: אחת מהן הייתה תוכנית האירוח בהנחייתה, The Tyra Banks show, ששודרה בין השנים 2005-2010 והניבו לה שני פרסי אמי בקטגוריית תוכנית האירוח היומית.
השנייה היא כמובן הריאליטי "הטופ מודל הבאה", שבנוסף לכך שהזכירה למי ששכח שבנקס היא דוגמנית על – גם הפכה אותה לאייקון טלוויזיוני. התוכנית עלתה לאוויר בשנת 2003 וכללה 24 עונות ששודרו במהלך 15 שנים (בנקס הנחתה את כולן חוץ מאחת) וגם לוק שבנקס אוהבת לחשוב שהמציאה: "סמייז", כלומר, חיוך עם העיניים.
16 צפייה בגלריה
מתוך "הטופ מודל הבאה"
מתוך "הטופ מודל הבאה"
איזה סמייז! מתוך "הטופ מודל הבאה"
(צילום: The CW)
למרות שמטרת התוכנית הייתה לטפח דוגמניות צעירות ולהפוך אותן לסופר מודלז, בפועל מעטות מהמשתתפות אכן זכו להצלחה בתחום ובנקס אף הואשמה לא פעם שהיא לא באמת מעוניינת למצוא דוגמניות שייכנסו לנעליה (ואולי העדיפה להביך ולהשפיל אותן, מיד נגיע לזה).
ובכל זאת, יש מתמודדת אחת שזכתה להצלחה וזו וויני הארלו, שבשנת 2014 לא הגיעה אפילו לגמר אלא רק למקום השישי. את הקרדיט אגב, היא לא נותנת לטיירה. בריאיון בתוכנית Watch What Happens Live! היא אמרה שהתוכנית "מעולם לא עזרה לאף קריירה של דוגמנית". בנקס לא אהבה לשמוע זאת וכשהתארחה שם בעצמה והתבקשה להגיב, אמרה: "נו באמת, אני גיליתי אותה באינסטגרם והיא הייתה בתוכנית. אז מה לדעתך זה אומר?"
כמו לא מעט סדרות מצליחות משנות ה-2000, גם "הטופ מודל הבאה" חזרה לכותרות בשנים האחרונות, אך לא בהקשר של ניחוח נוסטלגי מהנה אלא דווקא מטריד במיוחד, כשגולשים נזכרו והזכירו את היחס הגרוע שקיבלו המתמודדות מבנקס והשופטים, ואת האתגרים הבעייתיים והמשפילים שנדרשו לעשות (לרוב נטולי קשר אמיתי לעולם האופנה), אחרת זכו לנזיפות גסות רוח שבסופן הודחו.
האתגרים כללו למשל צילומים בעירום או בבגדים זעירים בקור מקפיא, סשן צילומים שעבורו צבעו את צבע עורן כדי שייראו ממוצא שונה או מתרבות אחרת ומשימות שבהן ניסו לדגמן גופות פוטוגניות (טיירה הגדילה לעשות ויצרה לכל אחת מהן סיבת מוות אחרת), להשתכשך בקערת סלט יווני ענק, להעמיד פני הומלסיות סקסיות והרשימה עוד ארוכה. חלק מהמתמודדות גם התלוננו שכמה מהדוגמנים הגברים שלצידם הצטלמו מדי פעם, הטרידו אותן במהלך הצילומים. התגובה של בנקס? "זה קורה לפעמים, תתמודדו עם זה".
16 צפייה בגלריה
מתוך "הטופ מודל הבאה"
מתוך "הטופ מודל הבאה"
בטוב טעם. מתמודדת מגלמת גופת דוגמנית שהושלכה אל מותה מבניין
(צילום: The CW)
אחד הרגעים הכי מפורסמים של התוכנית התרחש באחת ההדחות של עונה 4, במהלכה בנקס התפרצה בזעם על טיפני, שקיבלה את הדחתה בשלווה והעזה להתלוצץ עם הדוגמניות האחרות בזמן שנפרדה אליהן. בנקס הזועמת ביקשה ממנה לחזור לעמוד מולה ובמשך דקות ארוכות המטירה עליה צרחות: "הייתי בעדך, כולנו היינו בעדך! איך את מעזה?", שאגה עליה מול המתמודדות ההמומות, בקטע שזכה לחיי נצח ברשתות ולשלל פארודיות.
הפרקים המיוחדים הזכורים במיוחד בכל עונה היו של המייקאוברז, בהם נאלצו המתמודדות להיכנע לגחמות ולרעיונות המוזרים והיצירתיים של בנקס לגבי המראה שלהן. במקרה הטוב היא דרשה מהן רק לקצץ את שערן או להוסיף תוספות שיער הדוקות וכואבות (שלאחת המתמודדות פצעו את הקרקפת). במקרים גרועים יותר, השמיים היו הגבול עבורה: מתמודדת אחת נאלצה למשל לשייף את שיניה כדי להדגיש את הרווח שבהן.
לצד הגולשים המזועזעים, היו גם מתמודדות שניצלו את הרשתות החברתיות לספר סיפורי אימה מהצילומים. בסופו של דבר בנקס נאלצה להגיב: "ראיתי הרבה פוסטים על חוסר הרגישות שהיו בכמה מהרגעים בתוכנית ואני מסכימה איתכם. במבט לאחור, עשינו כמה החלטות גרועות".
16 צפייה בגלריה
מתוך "הטופ מודל הבאה"
מתוך "הטופ מודל הבאה"
אופנה עילית? מתמודדת בתוך קערה ענקית של סלט יווני
(צילום: CBS)
בשנת 2020 בנקס חזרה לתפקיד ההנחיה, הפעם בתוכנית "רוקדים כוכבים" שהנחתה במשך שלוש עונות עד שהחליטה שמיצתה את העניין.
במהלך השנים, בנקס ניסתה להתפרש על כמה שיותר תחומים – בשנת 2004 היא ניסתה להפוך לזמרת אבל הבינה שאין הרבה ביקוש לשמוע אותה שרה. כסופרת כבר הצליח לה יותר, בשנת 2011 הוציאה ספר בשם Modelland, שבוסס בחופשיות על קריירת הדוגמנות שלה ובמרכזו נערה שנכפה(!) עליה ללמוד בפנימייה בינלאומית לדוגמניות. אולי תופתעו לגלות שהספר הגיע לראש מצעד הספרים של The New York Times והיא תכננה להוציא ספרים נוספים בסדרה, אך עד כה הסתפקה רק באחד. לפני כחמש שנים היא הוציאה ספר נוסף, הפעם אוטוביוגרפיה בשם Perfect Is Boring.
16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס
טיירה בנקס
סופרת של רב מכר
(צילום: אינסטגרם)

היריבות עם נעמי קמפבל: "את לא לעולם לא תהיי אני"

כשכולם רצו לעבוד עם בנקס בתחילת שנות התשעים, היו גם כמה שלא פרגנו לה, ובראשון דוגמנית על אחרת שששלטה בזמנו – נעמי קמפבל.
שוחרי השלום נוהגים להגיד "יש מקום לכולן", אבל בעולם הדוגמנות של אותן שנים, הביקוש לדוגמניות שחורות לא היה גבוה במיוחד. הן כמעט ולא הופיעו על שערי מגזינים, לא הוזמנו לצעוד על מסלולי תצוגה נחשבים ולא לוהקו לקמפיינים גדולים, וקמפבל הייתה אחת הבודדות שהצליחה לפרוץ את המחסומים האלה: בין היתר היא הייתה הדוגמנית השחורה הראשונה שכיכבה על שערי Vogue האמריקני והצרפתי והייתה הדוגמנית כהת העור הראשונה שפתחה את התצוגה של פרדה בשנת 1997.
כשבנקס פרצה כמה שנים אחריה, היא הלכה פחות או יותר באותו מסלול ושברה כמה תקרות זכוכית משל עצמה. שתיהן גם כיכבו בקליפים של מייקל ג'קסון (בנקס בשנת 1991 בשיר Black Or White וקמפבל כשנה לאחר מכן ב-In The Closet) וג'ורג' מייקל (קמפבל ב-Freedom 90 ובנקס כשנתיים לאחר מכן ב-Too Funky). כך שבזמן שבנקס צברה הישגים, קמפבל החלה לחשוש למקומה ולא הסתירה את הטינה שרכשה כלפי היריבה הצעירה שלה.
16 צפייה בגלריה
נעמי קמפבל
נעמי קמפבל
לא קיבלה בשמחה את התחרות. נעמי קמפבל
(צילום: Getty Images)
בשנת 2005 טיירה החליטה לפתוח את הנושא באופן פומבי והזמינה את קמפבל לשיחה לעיני המצלמות על מערכת היחסים הבעייתית שלהן. קמפבל הפתיעה כשהסכימה וכפי שהיה ניתן לשער – הפרק היה מלאה ברגעים מביכים ולא נעימים. בין היתר האשימה בנקס את הנמסיס שלה בכך שמנעה ממנה לקבל עבודות, לכלכה עליה בתעשייה ודיברה אליה בגסות רוח. היא הזכירה לה שבתצוגה שבהן השתתפו, קמפבל אמרה לה ישירות: "את לעולם לא תהיי אני, אל תחשבי שתוכלי להיות אני". עוד אמרה לה בנקס: "טענת שקראתי לך כלבה ואמרת לי 'יש לנו צילומים ביחד וזה לא יהיה נעים אם ככה את מדברת עליי'".
קמפבל הכחישה את רוב ההאשמות ואמרה: "זה לא הסגנון שלי להגיד דברים כאלה, לא אמרתי דברים כאלה מעולם. אם זה מה שאת זוכרת, אני מקבלת את זה, אבל אנשים שמכירים אותי יודעים שאני לא כזו". בסופו של דבר היא התנצלה והשתיים סיימו את השיחה בחיבוק.
16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס נעמי קמפבל
טיירה בנקס נעמי קמפבל
התחבקו, אבל לא שכחו. בנקס ונעמי קמפבל
(צילום: Michael Buckner/Getty Images)
יחד עם זאת, כנראה שהמשקעים לא נעלמו לחלוטין. בשנת 2019 בנקס סיפרה בריאיון על תצוגת אופנה שהשתיים השתתפו בה בתחילת הקריירה של בנקס: "היינו בפריז וזה היה קשה מאוד. זכיתי להצלחה ועשיתי את זה מהר, אבל אז כולם בתעשייה התחילו להגיד: 'תיזהרי נעמי, הנה מגיעה טיירה בנקס! נעמי, כדאי שתזוזי, מישהי צעירה עומדת לקחת את מקומך. זה לא היה הוגן כלפיה, כי דוגמניות אחרות שלא היו שחורות, כמו קייט מוס שבדיוק התחילה והייתה מהדור שלי, לא השוו אותה לכריסטי טרלינגטון. זה לא היה הוגן כלפי נעמי, אבל התגובה שלה הייתה... עד היום אני פוחדת ממנה. זה היה קשה מאוד, ההתמודדות עם זה הייתה אחת התקופות הגרועות בחיי".
בריאיון אחר היא אמרה: "זו לא הייתה יריבות, כי יריבות מתרחשת בין אנשים שווים ובמקרה שלי הייתה מישהי הרבה יותר חזקה. היא הייתה סופר מודל ואני הייתי הבחורה החדשה. קיבלתי עבודות אבל אנשים לא ידעו שאני חוזרת הביתה ובוכה בגלל שאישה שהערצתי לא רצתה שאהיה שם ועשתה כל שביכולתה כדי לסלק אותי".
בשנת 2020 קמפבל הציתה מחדש את הלהבות כששיתפה באינסטגרם כתבה שכותרתה הייתה: "זו הסיבה שבגללה המעריצים חושבים שטיירה בנקס הייתה הבחורה הרעה, ולא נעמי קמפבל", ועסקה בהתנהגות של בנקס כלפי המתמודדות של "הטופ מודל הבאה".
אגב, בשנת 2013 קמפבל ניסתה את מזלה בריאליטי דוגמניות מתחרה, The Face, אך בקרב הזה היא הפסידה והתוכנית ירד מהאוויר די מהר.
16 צפייה בגלריה
סינדי קרופורד, כריסטי טרלינגטון, טטיאנה פטיץ, לינדה אוונג'ליסטה ונעמי קמפבל על שער ווג הבריטי, 1990
סינדי קרופורד, כריסטי טרלינגטון, טטיאנה פטיץ, לינדה אוונג'ליסטה ונעמי קמפבל על שער ווג הבריטי, 1990
דוגמניות לבנות לא הושוו לדוגמניות לבנות אחרות. סינדי קרופורד, כריסטי טרלינגטון, טטיאנה פטיץ, לינדה אוונג'ליסטה ונעמי קמפבל על שער ווג הבריטי, 1990
(צילום: פיטר לינדברג)

"אסור לשים שתי דוגמניות מצליחות באותו חדר"

נעמי היא רק אחת מכמה נשים שלא ממש הסתדרו עם בנקס. גם עם דוגמנית על אחרת שעבדה לצידה, ג'ניס דיקנסון, היא לא הסתדרה. דיקנסון כיהנה כשופטת בארבע העונות הראשונות של "הטופ מודל הבאה" ופוטרה, למרות (ואולי בגלל) שנחשבה לכוכבת של פאנל השופטים. דיקנסון לא הסתירה את כעסה על בנקס, קיללה אותה בתוכנית הריאליטי שלה ואמרה בריאיון: "לשבת לידה במשך שעות היה יכול להיות קשה, כי היא לא ממש אהבה אותי ולא הסתדרנו. לא ממש התייחסתי אליה כמפיקה. היא נהגה להזכיר לי את זה ואני עניתי 'אה, נכון, לא משנה'". היא גם סיפרה מה היה הסגנון של מתנות חג המולד שנהגה בנקס לתת לצוות: "המבורגרים של מקדונלדס".
מישהי נוספת שייתכן שחוותה את הצד הקריר של בנקס, היא כריסי טייגן. השמועות מספרות שכשטיירה החלה להנחות את "רוקדים עם כוכבים" בשנת 2020, היא התנתה את השתתפותה בכך שכריסי טיגן לא תוזמן לתוכנית. כמה שנים קודם לכן שתיהן הנחו ביחד את תוכנית הלייפסטייל Fablife וכנראה לא ממש נהנו לשבת זו לצד זו: "אסור לשים שתי דוגמניות מצליחות באותו חדר, במיוחד אם אחת מהן צעירה בעשר שנים מהשנייה", אמר מקור יודע דבר. "הן גם כל כך שונות, טיירה חושבת על הכול, החל מהדברים שתגיד ועד איך לזוז. כריסי פשוט עושה מה שמתחשק לה באותו הרגע".
בנקס הכחישה בזמנו את השמועות והזכירה שהיא הייתה אחת ממפיקות התוכנית: "בחרתי כל אחד מהאנשים שעבדו איתי, כך שאין בזה היגיון. זו שמועה מטופשת", אמרה, וטייגן אישרה באינסטגרם: "אני לא יודעת אם אתם יודעים איך בוסים עובדים, אבל אם אני וטיירה היינו רבות כמו שאומרים, היו מפטרים אותי". אבל כאמור – השמועות על חוסר החיבה ביניהן המשיכו לצוץ גם כמה שנים לאחר מכן.
16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס
טיירה בנקס
מתנות לחג: תווי שי אאוט, המבורגרים אין
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

על אימהות ורומנטיקה

בשנים האחרונות בנקס נמצאת בזוגיות צמודה עם איש העסקים הקנדי לואיס באלנג׳ר מרטין, איתו החלה לצאת בשנת 2019. בעבר היו דיווחים על כך שהתארסו, אך ככל הידוע הם נשארו בגדר שמועות.
לפני כן יצאה בנקס עם לא מעט גברים מכל טווח המקצועות החל מוויל סמית, איתו יצאה במשך שנה לאחר שגילמה את בת זוגו ב"הנסיך המדליק מבל אייר", במאי הקליפים הייפ וויליאמס, במאי הקולנוע המנוח ג'ון סינגלטון והזמר סיל, איתו יצאה כמה שנים לפני שהפך לבעלה של היידי קלום.
היו גם שמועות על כך שיצאה עם הדוגמן רוב אוונס, הצעיר ממנה ב-19 שנה אשר שפט לצידה בכמה עונות של טופ מודל, ובין היתר יצאה גם עם שחקן ההוקי קרח מארק מסייר ושחקן הכדורסל האיטלקי ג׳יאנקרלו מרקצ׳יני.
16 צפייה בגלריה
מתוך "הנסיך המדליק מבל אייר"
מתוך "הנסיך המדליק מבל אייר"
בני זוג, לא רק על המסך. מתוך "הנסיך המדליק מבל אייר"
(צילום מסך )
אחד מהקשרים הרציניים ביותר שלה היו עם כוכב ה-NBA כריס וובר, איתו יצאה בשנים 2002-2004. לפי השמועות, השניים תכננו להתחתן אך נפרדו במפתיע ובנקס רמזה בתוכנית האירוח שלה שהוא בגד בה.
קשר רציני אחר שנמשך ארבע שנים היה עם איש העסקים ג'ון אוטנדל ואחריו, ובשנת 2013, היא החלה לצאת עם הצלם הנורווגי אריק אסלה. הקשר עם אסלה היה מהותי במיוחד, שכן בשנת 2016 הם הפכו להורים לבנם יורק. למרות הצעד המשמעותי, הקשר לא שרד והם נפרדו שנה אחר כך.
בנקס סיפרה שיורק נולד בעזרת פונדקאית: "התהליך לא היה פשוט, אבל היה אור בקצה המנהרה", סיפרה לאתר People. "אני חושבת על כל אותם אנשים שמתמודדים עם בעיות פוריות ונשים שלא מצליחות להיכנס להיריון ואני מתפללת עבורם מדי יום, שיוכלו להרגיש את מה שאני מרגישה כשהאוצר הקטן שלי נמצא בידיי".

קצת ג'וס למראה נהדר

בנקס סיפרה לאחרונה בריאיון שהיא מקבלת בברכה את הכניסה לעשור החדש, בזכות נשים אחרות שנכנסו אליו לפניה: "אני מסתכלת על ג'ניפר לופז, האלי בארי, ג'ניפר אניסטון, ואני אומרת לעצמי 'מה זה 50 לעזאזל?". היא גם אמרה שהיא מאוד מרוצה מאיך שהיא נראית: "אני חושב שהסיבה לכך היא שעליתי קצת במשקל. כשאת מאוד רזה, זה מבגר את הפנים שלך. אז אני חושבת שקצת ג'וס עוזר לפנים להיראות יפים ועסיסיים באופן טבעי".
יש לציין שהיא עשתה בצעירותה ניתוח אף: "היו לי עצמות באף שגדלו וגירדו. יכלתי לנשום כמו שצריך, אבל העדפתי לעשות ניתוח קוסמטי. אני מודה בזה! יש לי שיער מזוייף וטיפלתי באף שלי", סיפרה. מעבר לכך, היא לא מרגישה צורך לטפל בפניה: "אני לא נגד הזרקות. אולי יום אחד אעשה את זה גם, אבל עד כה, לא עשיתי. 50 זה ה-30 החדש! כשאני מסתכלת במראה, אני לא רואה את זה."
16 צפייה בגלריה
טיירה בנקס
טיירה בנקס
יום הולדת שמח!
(צילום: Getty Images)