2 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
זהו? סופי טרנר וג'ו ג'ונאס
(AP)
מרקורי בנסיגה: מקורות יודעי דבר סיפרו לאתר הרכילות TMZ כי ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר עומדים להתגרש, אחרי ארבע שנות נישואים ושני ילדים משותפים. לפי הדיווחים, ג'ונאס התייעץ ממש לאחרונה עם שני עורכי דין באזור לוס אנג'לס והוא מתכנן להגיש בקרוב את מסמכי הגירושים: "היו להם בעיות רציניות במשך חצי שנה לפחות", אישר המקור.
על פניו לא היו שום סימנים המבשרים על צרות בין בני הזוג ויותר מכך - רק לאחרונה נראתה טרנר רוקדת ונהנית בהופעה של להקתו של בעלה, האחים ג'ונאס. יחד עם זאת, בשבועות האחרונים השניים נצפו כשהם ללא טבעות הנישואים שלהם. בנוסף, הם מכרו לאחרונה את האחוזה שלהם במיאמי - אותה קנו לפני פחות משנה.
באוקטובר 2017 ואחרי קצת פחות משנה של זוגיות, טרנר וג'ונאס הודיעו כי הם מאורסים. השניים נישאו שנה וחצי לאחר מכן, במאי 2019, בחתונה אינטימית בלאס וגאס. בפברואר 2020 פורסם מעבר לים כי טרנר בהיריון ראשון, אך הודעת אישור רשמית לא יצאה מעולם. כמה חודשים לאחר מכן צולמו השניים כשהם מטיילים ברחובות לוס אנג'לס - ובטנה ההריונית הבולטת של טרנר כבר לא אפשרה להם להכחיש את הבשורות המשמחות.
במרץ 2022 וכמיטב המסורת החלו לצוץ שמועות כי השניים מצפים לילד שני. גם השמועות האלה לא אומתו על ידם אך קיבלו אישור בצורת צילומי פפראצי המדגישים את הבייבי באמפ של טרנר. ביולי של אותה השנה נולדה בתם השנייה.
2 צפייה בגלריה
ג'ו ג'ונאס סופי טרנר ואניטי פייר אוסקר
ג'ו ג'ונאס סופי טרנר ואניטי פייר אוסקר
נקווה שיפתרו את הבעיות!
(צילום: MICHAEL TRAN\AFP)