4 צפייה בגלריה
פאולה עבדול
פאולה עבדול
כאן היא בלי פוטושופ. פאולה עבדול
(צילום: Gettyimages)
בימינו פוטושופ היא כבר לא מילה גסה ורובנו משתמשים בריטוש כזה או אחר לפני שאנחנו מרגישים בנח לפרסם את התמונות שלנו ברשתות החברתיות. יחד עם זאת, צריך לדעת איך לעשות את זה נכון, באופן שלא יגרום לנו להיראות רחוקים שנות אור מהמראה האמיתי שלנו. וזה משהו שפאולה עבדול כנראה שכחה.
הכוכבת זכתה בימים האחרון לביקורת ואפילו לעג מעוקביה, לאחר שפרסמה תמונות ממסיבת חג מולד שבהן היא נראית צעירה בהרבה מ-60 שנותיה. המראה החדש והלא אופייני שלה בלט בעיקר על רקע התמונות הקודמות שהעלתה, בהן היא נראית שונה מאוד.
עבדול התארחה במסיבה שערכה קאת'י הילטון (כוכבת "עקרות הבית האמיתיות של בוורלי הילס" ואמה של פריס הילטון) ועוקביה לא יכלו שלא להגיב על הריטושים הבולטים, במיוחד בתמונות שבהן הצטלמה ליד אנשים אחרים בסביבות גילה ונראתה צעירה מהם באופן משמעותי ולא הגיוני.
הגולשים אף ציינו שאפילו הדוגמנית היידי קלום, הצעירה ממנה ב-11 שנים, נראית מבוגרת ממנה בתמונות. הוסיפה לכך העובדה שעבדול העלתה קטעי וידאו מהמסיבה, שחשפו את המראה שלה ללא הפוטושופ (ויש לציין – שהיא נראית מעולה גם בלעדיו).
4 צפייה בגלריה
פאולה עבדול
פאולה עבדול
מי נראית הכי צעירה? עבדול עם ג'קלין סמית' והיידי קלום
(צילום: אינסטגרם)
"מישהו השתלט על האינסטגרם של פאולה, יש לה פנים אחרות לגמרי", כתב אחד מעוקביה ואחר הסכים: "היא נראית כמו מישהי שונה לחלוטין". גולש נוסף תהה: "על מי אני מסתכל בכלל?" ואחר כתב: "היא נראית כמו ילדה קטנה".
אחד הגולשים נזף: "את צריכה להתבגר בחן, למה את זקוקה לכל הפילטרים הקיצוניים האלה? את גורמת לנערות ולנשים צעירות להרגיש שהן צריכות ריטושים, שהן לא יכולות לאהוב את עצמן כפי שהן וכמו שהן צריכות וזה מאוד עצוב!". לעומתו, עוקב אחר בחר בגישה יותר תומכת: "פאולה, את יפהפייה, אין צורך שתערכי את התמונות עד כדי כך שלא יהיה ניתן לזהות אותך בהן".
גולש אחר היה פחות לבבי: "אני לא מבין את זה, כולם יודעים איך את נראית. כמות הריטושים כאן ברורה באופן מביך". אחר הסכים איתו: "פאולה, כולנו ראינו כבר איך את נראית, וזה לא ככה".
4 צפייה בגלריה
פאולה עבדול
פאולה עבדול
עשתה פילטר רק לעצמה
(צילום: אינסטגרם)
הכוכבת לא הגיבה להערות הגולשים, והסתפקה בפירגון למארחת: "קאת'י הילטון תמיד עורכת את מסיבות החג הטובות ביותר", כתבה. כפי שאמרנו, פוטושופ הוא בהחלט עניין לגיטימי – אבל חייבים להסכים מעט עם העוקבים של עבדול – חבל שהיא חשה צורך להצעיר את עצמה באופן כל כך קיצוני. פאולה, את מהממת גם בלי טיפת ריטוש!
עבדול הייתה אחת הזמרות הבולטות והמצליחות של סוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, והוציאה שרשרת להיטים שכבשו את פסגות המצעדים. למרבה הצער ההצלחה נמשכה שנים ספורות בלבד ולאחר כמה כישלונות היא הותירה את הקריירה המוזיקלית מאחוריה והפכה לאושיית ריאליטי. הקאמבק הגדול שלה הגיע בשנת 2002 כשהצטרפה לפאנל השופטים של תחרות השירה "אמריקן איידול" שהפכה ללהיט הטלוויזיוני הגדול ביותר של אותו עשור. היא עזבה את התוכנית אחרי שמונה עונות ובשנים האחרונות היא רוכבת על גלי הנוסטלגיה ועושה סיבובי הופעות עם מיטב להיטיה.
4 צפייה בגלריה
פאולה עבדול
פאולה עבדול
פאולה עבדול
(צילום: Gettyimages)