3 צפייה בגלריה
ליסה קודרו ספנסר פראט
ליסה קודרו ספנסר פראט
יש לה דעות מוצקות לגביו. ליסה קודרו וספנסר פראט
(צילום: GettyImages)
כוכבת הסדרה "חברים" ליסה קודרו בדרך כלל לא מוצאת את עצמה מככבת במדורי הרכילות, במיוחד לא תחת כותרות שליליות – אך כעת גם היא זוכה לחוויה המפוקפקת הזאת, הודות לסיפור שחלק כוכב הריאליטי ספנסר פראט עם עוקביו.
פראט, שכיכב בעבר בסדרות ריאליטי כמו "הוליווד הילס" ו"לגונה ביץ'", ענה על שאלות הגולשים בטיקטוק ואחת מהן ביקשה ממנו לספר מי הכוכב הגס רוח ביותר שנתקל בו. פראט לא היסס וענה: "זה קל, פיבי מ'חברים'. ללא ספק בין האנשים הנוראיים ביותר שיצא לי לפגוש". פראט לא פירט מעבר לכך ולא הסביר את הסיבה לדבריו – מה שכמובן גרם לסקרנות רבה בקרב חצי מיליון העוקבים שלו. הכוכב זיהה הזדמנות להקפיץ את נתוני החשיפה שלו והודיע: "אם הסרטון יגיע למיליון צפיות, אני אשקול לספר את הסיפור".
ספנסר פראט מספר מי הכוכב הכי גס רוח שפגש
בינתיים, כוכבת הריאליטי בת'אני פרנקל ("עקרות בית אמיתיות מניו יורק") חיזקה את דבריו והגיבה לו: "זה מטורף, היא התארחה בתוכנית האירוח שלי וגם לי הייתה חוויה מטורפת". כמו פראט, גם פרנקל לא פירטה על המפגש המדובר שהתרחש בשנת 2012, אך הסבירה מאוחר יותר בסטורי משל עצמה: "היא יכולה להיות האדם הטוב ביותר בעולם, פשוט הייתה לי חוויה מוזרה".
פראט קיבל את מבוקשו: סיפורו תפס תאוצה רבה במהלך סוף השבוע, דבריו סוקרו באתרי הרכילות וברשתות החברתיות וגולשים רבים העלו השערות לגבי מה שאירע במפגש המסתורי בינו ובין קודרו (או ליתר דיוק "פיבי בופה", כפי שפראט מתעקש לקרוא לה - הדמות אותה שיחקה הכוכבת ב"חברים"). היו כאלו שהתבדחו: "אתה בטוח שלא פגשת את רג'ינה פילאנג'י?" (האלטר אגו של פיבי) שאל אחד מעוקביו ואחר הוסיף: "אין סיכוי שזו הייתה פיבי, כנראה פגשת את אחותה התאומה אורסולה". גולש נוסף ניסה לתת לקודרו ליהנות מהספק: "אתה בטוח שלא פגשת אותה ביום רע?", שאל ופראט השיב לו: "לא, זו הייתה התקפה ממוקדת".
3 צפייה בגלריה
ליסה קודרו
ליסה קודרו
ליסה קודרו, גסת רוח? אין סיכוי, היא חברה שלנו כבר כמעט 30 שנה
(צילום: GettyImages)
ההסבר המבוקש הגיע הבוקר (א'): פראט סיפר בסרטון חדש מה קרה כשהוא ואשתו, כוכבת הריאליטי היידי מונטאג, היו במסיבה ונתקלו בקודרו - שככל הנראה צפתה בסדרות הריאליטי שבכיכובם של השניים, מכיוון שהייתה לה עמדה ברורה לגבי הזוגיות שלהם: "עמדנו ליד המזנון כשפיבי בופה מגיעה וממש מולי אומרת להיידי שעליה להתרחק ממני בהקדם האפשרי כי אני ארצח אותה ושיש לי עיניים של רוצח סדרתי. היידי חשבה שזו בדיחה, קטע מצחיק, מערכון של מצלמה נסתרת במסיבה שהוזמנו אליה. אבל היא לא צחקה אלא הלכה, וזה היה המפגש גס הרוח ביותר שהיה לי עם אדם אחר. מעולם לא פנו אל אשתי והזהירו אותה שארצח אותה, שאני נראה כמו רוצח סדרתי. אז כן, זה הסיפור".
אתר Page Six פנה אל קודרו אך עד כה לא קיבל ממנה תגובה.
אז מה קרה שם בעצם?
זו לא הפעם הראשונה שבה השאלה הנפיצה הזו מעוררת הדים ברחבי הרשת – בחודש יולי האחרון ענתה כוכבת הרשת ג'וג'ו סיווה על שאלה דומה, והכריזה שקנדיס קמרון ביור, כוכבת הסדרה "צער גידול בנות", היא הסלב גס הרוח ביותר שפגשה. כמו במקרה של פראט, גם דבריה של סיווה עוררו עניין רב, מה שהוביל לכך שביור המופתעת פרסמה סרטון שבו סיפרה שיצרה קשר עם סיווה, שמעה ממנה מה קרה (מסתבר שביור סירבה להצטלם איתה באירוע כמה שנים קודם לכן) ושהשתיים יישרו את ההדורים.
האם גם פראט יזכה לשיחת הבהרה והתנצלות מקודרו? בין אם כן ובין אם לא – סביר להניח שהוא עוד יעדכן.
3 צפייה בגלריה
ליסה קודרו
ליסה קודרו
זו בטוח הייתה אורסולה
(צילום: GettyImages)