7 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ
ניקולה פלץ
באה להתסיס. ניקולה פלץ
(צילום: אינסטגרם)
"אני פשוט חיה את החיים שלי כמו שתמיד חייתי", מבהירה ניקולה פלץ (27), אשתו הטרייה של ברוקלין בקהאם (23), בריאיון חדש למגזין GRAZIA USA. ניקולה וברוקלין, שהחלו לצאת בדיוק לפני שלוש שנים - באוקטובר 2019, התארסו תשעה חודשים לאחר מכן, כשבקהאם הצעיר כרע ברך, פלץ אמרה "כן" אך נראה שהיא פחות השכילה להבין שהיא לא מתחתנת רק עם בחיר ליבה, אלא עם כל המשפחה שלו.
בחודש אפריל האחרון, שנה ותשעה חודשים לאחר שהתארסו, פלץ ובקהאם נישאו כדת וכדין, בטקס יהודי כהלכתו: מתחת לחופה שנוהלה על ידי רבי, בקהאם הצעיר חבש כיפה, התעטף בטלית ואף שבר כוס. השניים בורכו בשבע ברכות - אחת מהן על ידי אבי החתן, דיוויד בקהאם.
בדיוק כמו כל זוג מפורסם - טרי או וותיק, מעמדם החדש של ניקולה וברוקלין "זיכה" אותם בכותרות רבות וסיקור תקשורתי אינטנסיבי וזמן קצר לאחר החתונה ההוליוודית הנוצצת - שמועות סביב משבר ביחסים בין ניקולה לחמותה, מעצבת האופנה והספייס גירל לשעבר, ויקטוריה בקהאם, החלו להציף את אתרי הרכילות בעולם. הכתובת, אגב, הייתה רשומה על הקיר - או יותר נכון על תווית שמלת הכלה של פלץ.
ביום חתונתה לבשה ניקולה שמלת כלה של ולנטינו הוט קוטור - והשאלה המתבקשת שהטרידה את כולם הייתה איך ולמה היא לא לבשה שמלה בעיצובה של חמותה. "ובכן, תכננתי ללבוש את שמלת הכלה של ויקטוריה. ובאמת שכל כך התרגשתי מהאפשרות ללבוש שמלה שחמותי לעתיד יצרה ועיצבה. חשבתי שזה יהיה סיפור יפה". פלץ סיפרה כי יחד עם אמה קלאודיה וחברתה הטובה ביותר, הסטייליסטית לסלי פרמאר, הן החלו לעצב את השמלה - עד שהכל התפוצץ. "התחברנו כולנו כדי לעצב ואז, לאחר כמה ימים בהם לא שמעתי מוויקטוריה כלום, היא צלצלה לאמא שלי להגיד לה שהאיטלקייה שלה לא תוכל להגיע. אמרתי לעצמי שלצערי זה לא יכול לקרות וניסיתי לחשוב מה המצעד הבא. הייתי מעריצה גדולה של ולנטינו הוט קוטור והיה לי מזל גדול שיכולתי לנסוע לאיטליה כדי לעצב שמלה - וזה באמת מה שקרה".
פלץ הוסיפה: "כשקראתי את כל מה שאמרו, דברים כמו זה שאף פעם לא תכננתי ללבוש שמלה של ויקטוריה, זה פגע ברגשות שלי. אני מנסה לא לתת לזה מקום אבל זו פשוט לא האמת. זה מבאס מאוד שאנשים חושבים ככה - זה ממש לא נכון".
ברוקלין, שישב בקרבת מקום במהלך הריאיון, שמע את שמה של אימו נזרק לחלל האוויר, והבהיר: "אשתי היא ללא ספק בראש סדר העדיפויות שלי ואני לא רוצה לראות אותה נסערת. כשאנשים אומרים דברים כאלה מגוחכים אנחנו פשוט מדברים על זה וממשיכים הלאה. אנחנו הגב אחד של השנייה, במאה אחוז, ואנחנו פשוט ממשיכים בזה ביחד".
בהמשך הריאיון התייחסה פלץ לתגובות ולביקורות הקשות שהיא מקבלת ברשתות החברתיות, ואמרה: "אני לא מבינה את השנאה באינסטגרם כלפי אנשים אחרים. אני באמת חושבת שזה קשור לזה שצריך להקיף את עצמנו באנשים טובים ואני מרגישה בת מזל שיש לי מערכת תמיכה טובה".
7 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
תמיד שם לצידה. ניקולה וברוקלין
(צילום: Gettyimages)
אלא שאולי לא הכל באמת זורם על מי מנוחות כמו שהזוג בקהאם-פלץ מנסה לשדר: ב"סאן" מציינים כי "ויקטוריה רותחת מזעם" לאחר שהכלה שלה, למעשה, האשימה אותה ב"גוסטינג", אך מעצבת האופנה בוחרת שלא להתייחס לכך ולהמשיך בשגרת חייה כרגיל. בזמן שהכותרות מעבר לים עוסקות ב"ריב" בינה לבין ניקולה, ויקטוריה בחרה לפרסם סרטון של בעלה, כדורגלן העבר, יחד עם הכיתוב המתבקש: "30 שנה מאז שהחתיך הזה עלה למגרש".
מקורב לוויקטוריה סיפר לעיתון כי השתיים באמת דיברו על שמלה אבל בשלב מאוד מוקדם ויקטוריה "הסבירה לניקולה בנימוס שהאיטלקייה שלה לא תוכל להגיע". עוד הוסיף המקורב כי דיוויד, שלטענתו הוא "קול ההיגיון במשפחה", ניסה להרגיע את אשתו אך נפגע גם כן מהקרע שנוצר. "ניקולה התחתנה עם שבט בקהאם", הבהיר המקורב. "ויקטוריה ודיוויד פנו אליה כדי לנסות לסדר את זה אך ויקטוריה לא מבינה מדוע ניקולה בוחרת להמשיך להזין את השמועות במקום לשים להן סוף".
7 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם ברוקלין בקהאם דיוויד בקהאם
ויקטוריה בקהאם ברוקלין בקהאם דיוויד בקהאם
פעם, לפני הריב על השמלה. ברוקלים, ויקטוריה ודיוויד
(צילום: Gettyimages)
ולא רק השמלה: מקורות יודעי דבר מספרים כי הייתה דרמה נוספת במהלך החתונה כשמארק אנתוני, חבר טוב של הבקהאמים, נשא נאום שהוקדש כולו לוויקטוריה. מקור נוסף סיפר כי ויקטוריה "גנבה" את ריקוד הסלואו הראשון שהיה אמור להיות של ברוקלין וניקולה כדי לרקוד עם בנה לשירו של מארק אנתוני, ששר בלייב. "ברוקלין הרגיש ממש רע שאמא שלו לא עשתה כלום. ויקטוריה חושבת שניקולה היא פרחחית מפונקת וברוקלין הוא הרגיש והאחראי".
על פי המקור גם בבית משפחת פלץ העניינים היו די מתוחים לאחר כן. "הם גרים בשטח של משפחת פלץ. הם חיים מהכסף של אבא שלה ובסופו של דבר ניקולה הייתה נסערת לגמרי ביום חתונתה. זו אשמת ההורים של ברוקלין", האשים מקורב.
למרות שמקורבים לוויקטוריה טוענים כי היא ובעלה מנסים להשכין שלום, מוקדם יותר החודש ניקולה וברוקלין נפגעו מאוד מכך שאמו לא סיפרה להם על תצוגת האופנה שלה במהלך שבוע האופנה בפריז. "ויקטוריה לא התקשרה לברוקלין ואמרה לו 'היי, יש לי תצוגה ואשמח מאוד שתהיה שם. הם גילו על זה דרך האתר WWD", סיפר המקור. "מאז שניקולה וברוקלין יחד הם תמיד הגיעו לשבוע האופנה בפריז. ויקטוריה ידעה שניקולה תהיה שם, היא ידעה שבנה יהיה שם. התצוגות של ויקטוריה תמיד היו עניין משפחתי וברוקלין וניקולה היו מאוד מופתעים מכך. הם לא ציפו לזה".
מקורבים לפלץ הוסיפו וזרקו עוד כמה קיסמים למדורה וטענו כי ייתכן וויקטוריה הייתה מודאגת מכך שכל תשומת הלב תוקדש לניקולה וברוקלין וכך למעשה הם "יגנבו את הרעם שלה".
זה רק אנחנו או שהבריטים פשוט חולים על דרמות ועכשיו כשמייגן מרקל קצת בשקט, הם חייבים למצוא קורבן אחר? נקודה למחשבה.
7 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם
עשתה דווקא? ויקטוריה בקהאם
(צילום: Gettyimages)
למרות שפלץ עצמה נמצאת באור הזרקורים כבר משנת 2013, אז השתתפה בסרט המצליח "בייטס מוטל", היא טוענת כי התהילה הנוספת סביב הייחוס המשפחתי החדש לא נוגעת בה והיא מקפידה לשמור על שגרת החיים שהייתה לה לפני. "המשפחה שלי לא באור הזרקורים, אני לא רואה את זה ככה בכלל", היא מסבירה. "אני מגיעה ממשפחת הוקי - כל האחים שלי משחקים הוקי וההורים שלי, אני מניחה אנטי-הוליווד. הם לא גדלו בלוס אנג'לס או משהו".
נעצור לרגע כדי להזכיר כי אביה של פלץ הוא איש העסקים נלסון פלץ, שאוחז בתואר הנחשק "מיליארדר" לאחר שייסד את קרן הגידור "טריאן" ושוויו מוערך ב-1.7 מיליארד דולר. אז נכון, משפחתה לא "גדלה בלוס אנג'לס, או משהו", אך הם גדלו והתעצמו היטב בניו יורק.
7 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ
ניקולה פלץ
עם אבוש. ניקולה ונלסון פלץ
(צילום: אינסטגרם)
לניקולה יש עוד שבעה אחים - חלקם שחקנים, חלקם אנשי עסקים' אך לטענתה היא הראשונה במשפחה שמעזה לנסות דברים חדשים. "זה מצחיק להיות הראשונה במשפחה שמנסה משהו חדש. האחים שלי שמחים בשבילי אבל הם פשוט רואים אותי כאחותם. הם לא מתרשמים מדי ומקפידים לשמור אותי עם הרגליים על הקרקע". למרות שבצעירותה הייתה משוכנעת שהיא תהיה שחקנית הוקי קרח מקצועית, סבתה של ניקולה לקחה אותה לסוכנות דוגמנות ותוך כדי הצילומים ניקולה שאלה את הצלם על משחק - שאלה מקרית ששינתה את חייה. "הוא סיפר לי על סוכן שחקנים שנמצא בניו יורק, שעה וחצי מהמקום בו גדלתי. כשפגשתי אותו התחננתי על חיי. הוא שאל אותי אם עשיתי משהו 'פרסומות, שרה, רוקדת', ועניתי שלא. שאני לא טובה בזה. היה קשה למכור את עצמי אבל הנה אני כאן".
7 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ
ניקולה פלץ
הנני כאן!
(צילום: Gettyimages)
אגב, למרות גילם הצעיר - השניים כבר לגמרי מדברים על השלב הבא. "ברוקלין אומר לי כל יום שהוא רוצה ילדים וזה גורם לי להתאהב בו הרבה יותר. אני אוהבת שהוא אומר את זה ואני כל כך מתרגשת להיות אמא. אני רוצה להיות אמא טובה כמו אמא שלי ולתת לילדים שלי את כל תשומת הלב, לכן אני מרגישה שאני צריכה להספיק עוד קצת דברים בקריירה לפני שאביא ילדים לעולם, אבל אנחנו בהחלט רוצים משפחה מאוד גדולה", אמרה פלץ, וברוקלין תמך: "תמיד רציתי להיות אבא צעיר. אני מוכן לכמה ילדים שניקולה תרצה - זה הגוף שלה והיא תישא אותם, לא אני. אני מוכן גם לעשרה ילדים אבל יהיו לנו כמה שהיא תרצה".
7 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
חולמים על ילדים
(צילום: אינסטגרם)