השנה שעברה הייתה די מוצלחת עבור השחקנית האלי ביילי: ברמה המקצועית היא כיכבה בלייב אקשן של דיסני "בת הים הקטנה", ומעבר לכך ברמה האישית - היא הפכה לאמא.
ביילי בת ה-23 פרסמה הבוקר (א') תמונה שבה היא מחזיקה את יד התינוק, אשר עונד צמיד עם שמו - היילו, וכתבה: "למרות שאנחנו רק כמה ימים לתוך השנה החדשה, הדבר הטוב ביותר ש-2023 עשתה עבורי הייתה להביא לי את בני. ברוך הבא לעולם היילו, העולם משתוקק להכיר אותך".
ביילי ואביו של התינוק, בן זוגה הראפר DDG – או בשמו המלא דריל דוויין גראנברי ג'וניור (26), הפכו לזוג לפני כשנתיים. כיאה לכוכבת דיסני, בריאיון לאתר People היא כינתה אותו "פרינס צ'ארמינג" ואמרה: "הדבר הטוב ביותר לגבי אהבה צעירה היא שאת יכולה להמשיך למצוא את עצמך בזמן המסע שבמהלכו את אוהבת מישהו אחר, וגם מגלה חלקים חדשים בעצמך ואולי גם לגבי הלב שלך, שלא שמת לב אליהם לפני כן".
2 צפייה בגלריה
האלי ביילי DDG
האלי ביילי DDG
הורים טריים. האלי ביילי ובן זוגה DDG
(צילום: AP)
ביילי אמנם ניסתה להסתיר את העובדה שהייתה בהיריון, אבל גולשים חדי עין שעקבו אחרי הלוקים שלה באירועים ובפפראצי הבינו זאת לבד. ועדיין, היא סירבה להתייחס לשמועות - בחודש נובמבר אחד הגולשים טען שיש לה "אף של היריון", והיא ענתה: "אם אני אראה עוד מישהו אחד שיגיד משהו על האף שלי, הוא ישלם על זה ביוקר. יודעים למה? כי אני שחורה. אני אוהבת את האף שלי. למה האף שלי מעניין אתכם? עזבו אותי בשקט". עוקביה מיהרו להצביע על העובדה שהיא התייחסה רק לעניין האף שלה אבל לא הכחישה את ההיריון – מה שעודד את השמועות.
גם בן זוגה לא אהב את הסקרנות של הגולשים. בערב השנה האזרחית החדשה הוא ענה על שאלות המעריצים באינסטגרם וכשנשאל "האם יש לך בת?", הוא השיב בשלילה ותהה למה הם "כל כך מתעניינים במה שקורה איתי או במה שקורה אצלנו". הוא אפילו נזף: "אחי, תתעסקו בעניינים שלכם, צאו החוצה וגעו בדשא".
2 צפייה בגלריה
האלי ביילי
האלי ביילי
נראית בהיריון?
(צילום: AP)