3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettyimages)
בימים בהם כל הצצה באתרי החדשות מורידה את מצב הרוח השפוף ממילא, אנחנו מחפשים שלל אפשרויות של אסקפיזם שיעזרו, ולו לרגע, להעלות חיוך על הפנים לראשונה מאז אותה שבת ארורה.
אחד מהם הוא הרומן הלא ייאמן בין טיילור סוויפט ושחקן הפוטבול טראוויס קלסי, שמסעיר את אמריקה כבר מעל לחודש.
כבר סיפרנו לכם על הזוגיות המתהווה בין הזמרת הכי מפורסמת בעולם כיום (סורי ביונסה, את יודעת שזה נכון), והאתלט המצטיין. הוא ניסה לתת לה צמיד עם מספר הטלפון, היא הגיעה לשלושה משחקים שלו עד כה ובין לבין הם נראים צמודים במיוחד ברחובות ניו יורק ומיליוני המעריצות שלה מעלות אלפי סרטונים לרשתות החברתיות בהן הן מנתחות את הזוגיות החדשה.
בין לבין היא כבר הביאה את החברים שלה לפגוש אותו, הכירה את ההורים שלו, פגשה את אחיו, שחקן הפוטבול ג'ייסון קלסי, ששואל את השאלות שכולנו היינו רוצים בפודקאסט השבועי של השניים (ולא חוסך מאחיו הקטן עקיצות על בת הזוג המפורסמת) וקלסי עצמו אפילו קנה בית חדש שמתאים יותר לרומן המתוקשר.
טיילור סוויפט ואימו של טראוויס קלסי מעודדות
ולמה בעצם הסוויפטיות כל כך שמחות על הרומן החדש? ובכן, כי בהשוואה מהירה לגברים איתם יצאה סוויפט לאורך השנים, קלסי יוצא כמנצח בכל פרמטר אפשרי.
חיצונית – הוא הראשון שמתנשא מעל לאלילה שלהם וגורם לה להראות קטנטונת באופן יחסי אליו, אחרי שנים של בני זוג שגרמו לה ללכת כפופה ורק על נעליים שטוחות. שנית, הוא מחזיק את היד שלה בכל תמונה אפשרית, נוגע בה באופן מגונן ובגדול משדר לעולם שהוא כאן ולא הולך לשום מקום. כאמור, בניגוד לבני זוג קודמים.
מבחינת מעמד, אישיות, פרסום והצלחה כלכלית - קלסי לא מאויים מהעובדה שמדובר בזמרת הכי גדולה כיום באמריקה, להפך, הוא נהנה מזה. מעריצים הריעו לו אחרי הניצחון האחרון "כל הכבוד לחבר של טיילור", והוא צחק והניף ידיו, ה-NFL עצמו העלה נתונים שכשטיילור מגיעה למשחקים הוא מתעלה על עצמו ועבור מי שלא חובב פוטבול, נעדכן שקלסי שווה כמה עשרות מיליוני דולרים ונחשבים לאחד הטייט אנדים הכי טובים בעולם. נכון, היא כבר חצתה את המיליארד, ועדיין, מדובר בגבר ששתי הרגליים שלו נטועות עמוק בקרקע והוא לא נבהל מכך שהחברה שלו מפורסמת כמעט כמו הנשיא. אגב, אפילו את שומר הראש שלה הוא הזיז בעדינות הצידה כדי שיוכל להיות זה שפותח לה את הדלת ושומר עליה ברחוב.
טיילור סוויפט מעודדת מרחוק
בשבועות האחרונים עלו בטיקטוק אלפי סרטונים שמנתחים כל תנועה, כל רגע וכל תמונה של השניים והסוויפטיות הצהירו חד משמעית כי הן בעד הרומן הלוהט.
למעשה הבעיה היחידה שלהן בכלל לא קשורה אליו ישירות, אלא לחבר הכי טוב שלו, פטריק מהומס, שהוא גם הקוורטרבק של הקבוצה.
אמש (א') סוויפט הגיעה לעוד משחק של בן הזוג החדש, הפעם בקנזס, ונראתה מעודדת ורוקדת לצד בריטני מהומס, אשתו של מהומס, ואחיו הקטן, ג'קסון מהומס.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'קסון מהומס
טיילור סוויפט ג'קסון מהומס
בחברה לא טובה. טיילור עם ג'קסון ובריטני מהומס
(צילום: Photo by David Eulitt/Getty Images)
ג'קסון מהומס בן ה-22 מרבה לתעד את עצמו במשחקים כשהוא שר ורוקד ועד כה צבר למעלה ממיליון עוקבים בטיקטוק ועוד כמה מאות אלפים באינסטגרם, בעיקר הודות לאחיו הגדול. אלא שלמרות הקשר הקרוב של האחים, ג'קסון צבר לא מעט כותרות שליליות במהלך השנים. בחודש מאי האחרון הואשם מהומס הצעיר בשלושה סעיפים של תקיפה מינית בנסיבות מחמירות והובא למעצר אך שוחרר לאחר דמי ערבות על סך 100 אלף דולר. "בית המשפט אסר על הנאשם ועורכי הדין להגיב על הנושא", נמסר מנציגיו. "סיפקנו לרשויות את הכלים והראיות הנדרשים על מנת לטפל בתביעה נגד ג'קסון. אנחנו מאמינים בתהליך ומצפים לפתרון מהיר".
וזו לא הייתה הפעם הראשונה (וכנראה לא האחרונה) שמהומס סיפק דרמות. בספטמבר 2021 הוא נתפס במצלמה כשהוא שופך מים על אוהד בולטימור רייבנס. "הם בסך הכל היו צמאים", צייץ בטוויטר לאחר שהסרטון הפך לוויראלי. כוכב ה-NFL מיהר להגן על אחיו הצעיר והסביר כי אותו אוהד התגרה בג'קסון לפני שהסרטון צולם. "הוא ילמד מהסיטואציה הזו ופשוט ינסה להתרחק מאנשים כאלה כמיטב יכולתו".
אלא שלמרות הניסיון של פטריק להרחיק את אחיו הצעיר מצרות, חודש לאחר מכן ג'קסון שוב כיכב בכותרות ופרסם סרטון שלו רוקד במחווה לשחקן המנוח שון טיילור שהלך לעולמו בשנת 2007. משתמשי המדיה החברתית האשימו את ג'קסון בחוסר רגישות ולבסוף הגיעה ההתנצלות.
היום, כשתמונות של סוויפט עם בריטני וג'קסון מהומס מציפות את האתרים, המעריצות של הזמרת תוהות כיצד צוות היח"צ שלה איפשר את המחדל, היות שהוא מייצג את כל מה שהיא מתנגדת אליו.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'קסון מהומס
טיילור סוויפט ג'קסון מהומס
הסוויפטיות בהיסטריה
(צילום: Photo by David Eulitt/Getty Images)
"שמישהו יוציא את טיילור מהר מהתא הזה, ג'קסון מהומס שם", צייצה מעריצה מוטרדת, והיא לא הייתה היחידה. "ג'קסון מהומס קרוב לטיילור, מהר! מה הסוויפטיות מתכוונות לעשות?" - צייצה מעריצה אחרת והוסיפה פיתרון אפשרי בו אחת המעריצות תתפרץ לתא כדי לדחוף את מהומס. "ג'קסון קרוב מדי לטיי טיי", הכריז בדאגה מעריץ נוסף.
ניק ויאל, כוכב "הרווקה", הזדעזע גם כן לראות את סוויפט צמודה למהומס, וצייץ: "באבטחה צריכים להתבייש על כך שהכניסו את ג'קסון מהומס לאותו תא של טיילור סוויפט".
הרשת מתנגדת לקרבה בין טיילור לג'קסון