3 צפייה בגלריה
טוני קולט
טוני קולט
טוני קולט
(צילום: GettyImages)
השחקנית טוני קולט (שכיכבה בין היתר ב"חתונתה של מיוריאל", "החוש השישי" ו"לא ייאמן") ובעלה המוזיקאי דייב גלאפסי מתגרשים אחרי 19 שנות נישואים, כך הודיעה הכוכבת אתמול (ד'). כיאה להוליווד, הבשורה מגיעה בליווי סקנדל קטן: כמה שעות לפני כן פורסמו תמונות פפראצי של גלאפסי מתנשק עם אישה אחרת בחופי הים של סידני, אוסטרליה.
לפי מדורי הרכילות, האישה איתה נצפה גלאפסי היא כירופרקטית בשם שנון איגן (41). עד ראייה סיפר למדורי הרכילות: "הם היו מרוחים אחד על השנייה".
עם פרסום התמונות, אתר Daily Mail אוסטרליה פנה לקולט לקבל את תגובתה – וזמן קצר לאחר מכן היא הודיעה בחשבונות שלה ברשתות החברתיות על הפרידה: "באהבה והוקרת תודה, אנחנו מודיעים שאנחנו מתגרשים. אנחנו מאוחדים בהחלטתנו ונמשיך לכבד ולדאוג זה לזה. ילדינו הם בעדיפות עליונה עבורנו ונמשיך לצמוח כמשפחה, גם אם בצורה אחרת. נודה לכם על המרחב והאהבה שתתנו לנו בזמן שנצמח ונתקדם בשלווה בזמן השינוי הזה".
כשפנה האתר לגלאפסי, הוא הגיב בפשטות: "אני לא מעוניין לדבר על זה".
נכון לכתיבת שורות אלו, לא ברור מתי בני הזוג נפרדו, אם הרומן בין גלאפסי ואיגן החל רק אחרי הפרידה או לפניה ואם קולט ידעה על כך לפני שה-Daily Mail איתה קשר.
3 צפייה בגלריה
טוני קולט ודייב גלאפסי
טוני קולט ודייב גלאפסי
טוני קולט ודייב גלאפסי
(צילום: GettyImages)
כמה שעות לפני הבשורה, קולט כתבה בחשבון שלה אותו פתחה מחדש רק לפני כמה ימים: "לא משנה באיזו סיטואציה אתם נמצאים, אם אתם יכולים לחשוב על משהו שיהיה טוב יותר עבורכם, אתם יכולים ליצור אותו".
קולט האוסטרלית וגלאפאסי הבריטי הכירו בשנת 2002 במסיבה: "הוא היה האדם הראשון שראיתי כשנכנסתי בדלת", סיפרה הכוכבת בריאיון. "הוא נשק לי בלחי ונמסתי. תכננתי לעזוב אחרי 10 דקות ונשארתי שם 12 שעות. זה היה יום טוב".
הם נישאו פחות משנה לאחר מכן בטקס בודהיסטי והביאו לעולם 2 ילדים: פלורנס (14) וארלו (12). מאז נישואיהם הם חילקו את זמנם בין אוסטרליה וארה"ב. בשנת 2006 הם אף הקימו ביחד להקה שפעלה לאורך שנה בלבד והוציאו ביחד אלבום. בעבר היא אמרה עליו: "הוא אדם כל כך טוב. הוא סבלני, מדהים עם הילדים שלנו וכל כך אוהב, אכפתי ותומך. הוא דואג לכולם לפני שהוא דואג לעצמו. אני באמת בת מזל".
לפי הדיווחים, גלאפסי שוהה בימים אלו לבדו בבית המשפחה שבסידני.
3 צפייה בגלריה
טוני קולט
טוני קולט
"אם אתם יכולים לחשוב על משהו שיהיה טוב יותר עבורכם, אתם יכולים ליצור אותו"
(צילום: GettyImages)