ג'ייקוב אלורדי (26) ואוליביה ג'ייד (24) נפרדו בפעם השנייה, כך מדווחים אתרי הבידור בחו"ל.
מערכת היחסים הפתלתלה של השניים נמשכה שנתיים: הם נצפו לראשונה ביחד בדצמבר 2021, זמן קצר לאחר שאלורדי נפרד מהדוגמנית קאיה גרבר. כמה חודשים לאחר מכן אישרו מקורביהם שהם אכן זוג, אבל באוגוסט 2022 הגיעו הדיווחים על כך שנפרדו ומקורב לאלורדי סיפר: "הוא לא מעוניין בקשר רציני כרגע".
יחד עם זאת, כנראה שהפרידה הייתה קשה עבורם כי זמן קצר לאחר מכן הם כבר נצפו מסתובבים ביחד שוב, וביוני 2023 סיפר אתר Us Weekly: "הם מסתדרים מצוין, הם התקרבו מאוד בחודשים האחרונים ומטיילים ביחד הרבה". מקורב נוסף סיפר: "הם רצו לראות אם החיבור ביניהם עדיין קיים. הם נראים מאושרים ביחד".
כאמור, כעת מספרים המקורבים שניסיונות הקאמבק לא צלחו. הפעם האחרונה שבה השניים נראו ביחד בפומבי הייתה באוקטובר האחרון, ולא ברור מתי נפרדו סופית.
2 צפייה בגלריה
ג'ייקוב אלורדי אוליביה ג'ייד
ג'ייקוב אלורדי אוליביה ג'ייד
פעם שלישית גלידה? ג'ייקוב אלורדי ואוליביה ג'ייד
(צילום: Backgrid)
למרות שנצפו ביחד לא מעט פעמים, השניים מעולם לא הגיבו בעצמם על הזוגיות וסירבו לענות בראיונות על שאלות שהיו קשורות לסטטוס הרומנטי שלהם. יש לציין שכשהיה ביחד עם גרבר, אלורדי דווקא היה פחות סודי והעלה תמונות משותפות ורומנטיות לאינסטגרם שלו.
אלורדי מככב בימים אלו באחד הסרטים המדוברים ועתירי הבאזז "סלטברן" ובסוף השבוע ינחה לראשונה את התוכנית "סאטרדיי נייט לייב" – אות של כבוד עבור כל כוכב הוליוודי.
2 צפייה בגלריה
ג'ייקוב אלורדי אוליביה ג'ייד
ג'ייקוב אלורדי אוליביה ג'ייד
תמונה משותפת אחרונה - מאוקטובר 2023
(צילום: Backgrid)