4 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה שאקירה
ג'רארד פיקה שאקירה
בימים יפים וטובים. שאקירה וג'רארד פיקה
(צילום: Gettyimages)
חודשיים וחצי לאחר שפורסם כי שאקירה (45) ובן זוגה ג'רארד פיקה (35) נפרדו - הכדורגלן כבר חובק בת זוג חדשה וצעירה.
אתר הרכילות הספרדי Socialite צילם סרטון של פיקה מנשק את החברה החדשה שלו קלרה צ'יה מרטי, סטודנטית ליחסי ציבור בת 23. השניים בילו יחד בפסטיבל Summerfest Cerdanya בקטלוניה. על פי הדיווחים, צ'יה מרטי עובדת ב"קוסמוס", משרד יחסי הציבור של פיקה.
"ג'רארד וקלרה בקשר כבר חודשיים. הם ניסו לשמור בסוד את מערכת היחסים שלהם אבל כולם כבר יודעים מה קורה", סיפר מקור יודע דבר. "מקורבים עזרו לג'רארד לשמור על הרומן בשקט ומחקו את כל הרשתות החברתיות של קלרה כדי שאנשים לא יוכלו למצוא תמונות שלה. זה רק מעיד על כך שהוא מאוד רציני בקשר אליה".
למרות הנסיונות להעלים כל זכר לרשתות החברתיות של בת הזוג החדשה, ישנן כמה תמונות שעדיין מסתובבות ברשת, כולל אלה מהבילוי האחרון והמשותף שלהם.
"אני נרגשת. ברור שיש מערכת יחסים ביניהם. ראיתי שם הרבה אהבה", סיפרה העיתונאית לאורה רויג', והוסיפה: "זה יכאב מאוד לשאקירה מהסיבה שזה ג'רארד פיקה שמעולם לא ראינו. אף פעם לא ראיתי אותו ככה עם שאקירה".
עוד פורסם במגזין כי שאקירה "כועסת מאוד על כך שהיא רואה את אב ילדיה מבלה עם החברה החדשה שלו בפומבי", זאת מאחר והשניים סיכמו ביניהם כי לא יופיעו בציבור עם בני זוג חדשים במהלך השנה הראשונה שאחרי הפרידה, כך דווח באתרים מעבר לים.
4 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה קלרה צ'יה מרטי
ג'רארד פיקה קלרה צ'יה מרטי
נעים להכיר. קלרה צ'יה מרטי
(צילום: Gettyimages)
לטובת מי שלא עקב, נזכיר כי בחודש יוני האחרון פורסם בצהובונים בספרד כי הזמרת תפסה את הכדורגלן בוגד בה וכעת הוא מתגורר בברצלונה, בנפרד ממנה ומהילדים, ומרבה לצאת למסיבות עד השעות הקטנות של הלילה. "הוא נצפה כשהוא מבלה עם נשים אחרות", סיפר עד ראייה, ואחד אחר הוסיף: "המסיבות שלו נמשכות עד שתיים-שלוש בלילה".
4 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
המשיך הלאה במהירות האור. פיקה
(צילום: Gettyimages)
השמועות הפכו לאמיתיות כשפיקה הגיע למסעדה בספרד מלווה בבחורה בלונדינית מסתורית. התמונה פורסמה ברשתות החברתיות כנקמה על ידי מלצרית זועמת, שניגשה אליו קודם לכן וביקשה לצלם אותו אומר שלום לבנה - אך נתקלה בסירוב. זמן קצר לאחר שהתמונה פורסמה יצאו שאקירה ופיקה בהודעת פרידה רשמית: "אנחנו מצטערים לאשר שאנחנו נפרדים. נבקש פרטיות ברגעים האלה לטובת ילדינו - שהם בראש סדר העדיפויות שלנו".
בעיתון הספרדי El Periodico פורסם כי שאקירה וג'רארד מנסים להישאר חברים ולשמור על קשר טוב למען ילדיהם, למרות שהיחסים ביניהם מאוד מתוחים. ובכן, אנחנו די בטוחים שהרומן החדש של הכדורגלן לא יתרום לכך.
4 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
תחזיקי מעמד. שאקירה
(צילום: Gettyimages)