בחודש יוני האחרון התבשרנו על כך שאילון מאסק ושיבון זיליס, מנהלת בכירה באחת החברות שלו שאיתה יש לו תאומים, הביאו לעולם ילד שלישי ביחד, אח או אחות ל-11 ילדיו האחרים של מאסק.
אחת מילדיו של מאסק היא ויויאן ג'נה ווילסון בת ה-20 והטרנסג'נדרית, ששברה לאחרונה שתיקה והחליטה "לחשוף את האמת" בנוגע לאביה, שלטענתה "תיפקד כאבא רק 10 אחוז מהזמן".
ביום שני האחרון, במהלך ישיבה עם הפסיכולוג ד"ר ג'ורדן פיטרסון לטובת ריאיון שפורסם ב"דיילי מייל", מאסק סיפר כי ויויאן - עליה הוא עדיין מדבר בלשון זכר ובשמה המקורי, קסבייר - "נהרג על ידי וירוס התודעה הנאור" (Woke Mind Virus) וטען כי הוא "רומה והוטעה כדי לתת אישור לטובת עיכוב ההתבגרות" שלה, כחלק מתהליך ההתאמה המגדרית שעברה.
"זה היה לפני שהייתי מודע למה שקורה. זו הייתה תקופת הקורונה אז היה הרבה בלבול ואמרו לי שקסבייר עלול להתאבד", הוסיף המיליארדר בשיחה עם הפסיכולוג - שחיזק את דבריו.
"זה מרושע להפליא, ואני מסכים איתך שצריך לשלוח לכלא את האנשים שקידמו את זה", אמר מאסק, והוסיף כי לא ידע שמדובר ב"סמים שגורמים לעיקור" וש"התהליך מבוצע בילדים שנמצאים הרבה מתחת לגיל ההסכמה". הוא הוסיף: "איבדתי את בני בעצם. בני, קסבייר, מת – נהרג על ידי וירוס התודעה הנאור".
אם זה לא מספיק, מאסק נשבע "להשמיד את התרבות הרעה להפליא שמאפשרת ניתוח לשינוי מגדרי". את הניתוח המדובר עברה ויויאן בשנת 2022 כשהייתה בת 18, אך זה לא מונע ממאסק להתעלם מכך, וכאמור להמשיך לדבר עליה בלשון זכר ובשמה הקודם.
2 צפייה בגלריה
בתמונה: אבא שלא היינו רוצים. אילון מאסק
בתמונה: אבא שלא היינו רוצים. אילון מאסק
בתמונה: אבא שלא היינו רוצים. אילון מאסק
(צילום: AP)
ויויאן פנתה לרשתות החברתיות כדי להגיב, ואמרה: "אני חושבת שהוא האמין שאני פשוט לא אגיד כלום ואתן לזה לחלוף, מה שאני לא מתכוונת לעשות. אם אתה מתכוון לשקר לגביי, בבוטות, בפני קהל של מיליונים - אני לא אתן לזה לעבור בשקט".
ויויאן סיפרה שהיא יצאה מהארון לראשונה כהומו כשהייתה בכיתה ח', והוסיפה שאביה ידע על כך. "אני מסתכלת על הילדות שלי ולדעתי הוא היה שם אולי במשך עשרה אחוז מהזמן. הייתה לו ולאמי משמורת משותפת והוא לחלוטין לא היה נוכח. אני לא חושבת שהבנתי עד כמה זה לא נורמלי". ויויאן היא אחת מששת ילדיו של מאסק, אותם הוא חולק עם גרושתו ג'סטין ווילסון.
בנוסף הגיבה בתו של המיליארדר גם לציוץ שרץ ברשת החברתית Threads, בו נכתב כי מאסק כינה אותה אותה "הומו ומעט אוטיסט" וטען שהיא לקחה ממנו בגדים כשהייתה בת ארבע. ויויאן הבהירה שמדובר בשקר: "כול העניין הזה מומצא לחלוטין ויש לכך סיבה. הוא לא יודע איך הייתי כילדה כי הוא פשוט לא היה שם".
את התמיכה קיבלה בתו המנוכרת של מאסק מכיוון מפתיע: "אני אוהבת את ויויאן ולנצח אתגאה בה", צייצה גרימס, בת זוגו לשעבר ואם שניים מילדיו של מאסק. ויויאן הגיבה לה בהומור: "אני נראית די טוב עבור כלבה מתה".
2 צפייה בגלריה
ג'סטין ווילסון
ג'סטין ווילסון
ג'סטין ווילסון, גרושתו של מאסק ואמה של ויויאן
(צילום: SplashNews.com)