לשחקנית אליזבת הארלי (58) ולבנה דמיאן (21) יש מערכת יחסים קרובה מאוד, ויש שיגידו קצת יותר מדי קרובה.
בקרוב ייצא סרט חדש בכיכובה של הארלי, מותחן אירוטי בשם Strictly Confidential, שבו היא מופיעה בכמה סצנות מיניות לוהטות עם אישה נוספת – ואת הסרט, והסצנות האלה, ביים לא אחר מאשר הבן שלה. אם הסרט עצמו לא יעורר עניין, אז לפחות הקשר המשפחתי יעשה כותרות.
4 צפייה בגלריה
אליזבת הארלי מתוך הסרט strictly confidential
אליזבת הארלי מתוך הסרט strictly confidential
אליזבת הארלי מתוך הסרט Strictly Confidential
(צילום מסך)
הסרט סובב סביב אישה שנשאבת ל"עולם של סקס, רמאות ובגידה", בזמן שהיא מנסה לחקור את תעלומת התאבדותה לכאורה של חברתה הטובה.
אחרי יציאתו של הטריילר (שלא חושף יותר מדי מהסצנות המדוברות), הארלי סיפרה בריאיון לאתר Access שהרגישה מאוד בנוח לעשות את הסצנות האינטימיות לעיני בנה, ושהסכימה לעשות אותן דווקא מכיוון שהוא זה שהיה מאחורי המצלמה: "הדברים שהתסריט דרש ממני לעשות הם לא דברים שעשיתי בהרבה סרטים אחרים. אבל הנוכחות שלו גרמה לי להרגיש בטוחה וששומרים עליי, וידעתי שבעריכה הוא ידאג לי". היא הוסיפה: "זה משחרר מאוד לעבוד עם בני משפחה, אולי אעשה זאת שוב".
4 צפייה בגלריה
דמיאן הארלי
דמיאן הארלי
דמיאן הארלי
(צילום: אינסטגרם)
דמיאן מצידו, סיפר שהוא מודע לכך שאנשים חושבים שזה מוזר שהוא ליהק את אימו לסצנות פרובוקטיביות, אבל מבחינתו אין בזה שום דבר חריג: "עסקי השעשועים תמיד היו חלק מהותי בחיים שלי, אז עבורנו זה לא משהו מיוחד. היא מצלמת תמונות שלי ואני מצלם אותה".
הכוכבת אכן כבר סיפרה בעבר שאת התמונות הרבות שבהן היא מופיעה בביקיני – בנה הוא זה שמצלם.
4 צפייה בגלריה
אליזבת הארלי
אליזבת הארלי
מי צילם?
(צילום: אינסטגרם)
דמיאן הוא בנה של הארלי ומפיק הקולנוע המנוח סטיב בינג, שהלך לעולמו בשנת 2020. עם לידתו, בינג טען שהוא אינו האב, וכשבדיקת האבהות הוכיחה אחרת, סירב להיות בקשר עם בנו.
לאחר מותו של בינג, אביו פנה לבית המשפט בדרישה שלא לכלול את דמיאן בירושה בטענה שנולד מחוץ לנישואים. בית המשפט קיבל את דרישת הסבא, ובכך נשללו מדמיאן 180 מיליון ליש"ט.
4 צפייה בגלריה
אליזבת הארלי דמיאן הארלי
אליזבת הארלי דמיאן הארלי
אליזבת ודמיאן הארלי
(צילום: אינסטגרם)